Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.301-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nová Ves pod Pleší - Malá Hraštice - Datum: 23.5.1999 - Autor: Bean - Zobrazeno: 3682x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
No, skoro bych řekl, že autor tím vlakem přijel, v zastávce z něj vyskočil, běžel na přejezd a byl rád, že to stihl a vyfotil. Na nějaké hlubokomyslné přemýšlení nad kompozicí asi nebyl zrovna čas... :). Je to takové, jako ze života (jak by řekl nejmenovaný český klasik).
Autore, bylo to tak nebo jste přijel pěkně autem, rozložil nádobíčko a čekal?
Autore, bylo to tak nebo jste přijel pěkně autem, rozložil nádobíčko a čekal?
24.08.2015 (21:43)
Je to tak jak píšeš, vlakem se přijelo, vyskočilo a fotilo. Člověk byl vůbec rád, že stihl natáhnout film a nastavit expozici. Jo dřív se fotilo trochu jinak než dnes. Člověk byl rád, že mu vyšla nasvícená fotografie a na lezení po stromech nebylo ani pomyšlení. Čekal jsem, že bude fotografie doceněnější, protože takový záběr je už neopakovatelný (holt není z velikého nadhledu v oblouku jak se dnes nosí).
Jenže tehdy se na kolize, strostlice atd. nehrálo. Takže tam bedna bohužel je.
Rabín: Beru fotku jako umělecké dílo bez ohledu na druh publika a laik prd ví, co za bedny k čemu patří. Tady tápe, protože v místě, kde by čekal konec vlaku, je jakési cosi, co tam evidentně vadí. Z hlediska kompozice snímku to ruší, přesně jak píše Jack. V důležitém bodě snímku je placatá šedá plocha bez detailů, kryjící konec vlaku a chlapa.
Podle toho, co jsem tu stačil pochytit, tak tam ta bedna sice patří, ale ruší kompozici. Buď by měl být vidět konec vagonu nebo se mělo fotit z větší výšky. Takto to dělá dojem, že je to rovnocenný objekt s celým vlakem.
Zlámalíku, proč škoda? Ty plechové bedny k těm klasickým VUD-čkům prostě patřily...
výborné, napůl snové foto, dobře, že je tam ta tajemná osoba s taškou...
Jj, říkalo se jim kočkopes a skoro bych se vsadil, že někdo ze zdejších fotografů nějakou v archivu má.
Tomáš Kraus: potvrzuji v těch dobách na této trati běžnou provozní praxi jízdy s otevřenými dveřmi u patrových vozů. Centrální ovládání dveří většinou nefungovalo a otevírání/zavírání dveří ručně bylo u mnoha vozů nadlidský výkon (což dílem platí dodnes). V téže době se soupravy patrových vozů používaly i na příměstských vlacích do Benešova a Berouna pro nedostatek jednotek ř. 451/452 a u těch několika souprav se centrální ovládání udržovalo - přece jen při rychlostech až do 100 km/h...
Provoz na Pacifiku se vůbec řešil všelijak - kolem roku 2000 byly na obou jeho větvích (Dobříš i Čerčany) mimo topnou sezonu celkem běžné soupravy 853+patro...
Provoz na Pacifiku se vůbec řešil všelijak - kolem roku 2000 byly na obou jeho větvích (Dobříš i Čerčany) mimo topnou sezonu celkem běžné soupravy 853+patro...
19.08.2015 (12:15)
S otevřenými dveřmi se tam jezdilo celkem běžně :-) Je to focené v roce, kdy místo zamračených, které nesměly na rozpadající se most přes Vltavu, začaly jezdit 742 v osobní i nákladní dopravě - v osobní jen v létě protože netopí, v zimě bylo už všechno 714 nebo motoráky (ještě tam končily dost humusácké Bixy). Na fotce je vidět zdejší PZZ (jedno z mála na dobříšské větvi) s charakteristickým zvoncem, dneska už je tam ten klasický typ. Tehdy ještě možná byla v Nové Vsi kusá kolej u nákladiště a v Malé Hraštici výpravčí.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko