Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
742.347-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Spálenec - Volary - GPS: 48°55'39.465"N, 13°57'32.469"E » - Datum: 10.3.2014 - Autor: Martin Klecán - Pozn.: Mn 88850 - Zobrazeno: 4158x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tak tato přeprava dřeva (vzhledem k jarnímu ukončení těžby modřínů je pravděpodobně poslední co se bude na jižní Sumavě vozit po kolejích) probíhá v režii německého obchodníka s dřevem,který skupuje modřín skoro po celé CR a vlakmo si ho nechává dovézt do Volar,ev. do Lenory. Zde má pronajaté místo na "mezisklad" a dřevo odtud postupně distribuuje po Bavorsku a i části Rakouska.
Kolega Klecán,zřejmě neúmyslně,s oblibou zde zveřejnuje fotky které pak evokují komentáře typu "Nákladní automobil by to odvezl levněji".
Kdyby tomu tak skutečně bylo,proč tedy z Moravy,Berouna,Hýskova,Litvínova a jiných destinací auta nejezdí na Volarsko s modřínem?
Kdyby si náhodou někdo chtěl vyfotit zátěž větší,musí počkat až dojede skupina vozů (většinou chodí tak po 2-3 ks). Ovšem víc jak 3x Roos stejně nahoru nepoberou.
Dle jen velice hrubého odhadu kolegy vlekaře na Kubovce,který v této nepodařené zimě měl i čas pozorovat auta na silnici vedoucí k hraničnímu přechodu Strážný,tak cca 30 kamionů(denně) ložených dřevem opouští Sumavu směrem k bavorským pilám...
Kolega Klecán,zřejmě neúmyslně,s oblibou zde zveřejnuje fotky které pak evokují komentáře typu "Nákladní automobil by to odvezl levněji".
Kdyby tomu tak skutečně bylo,proč tedy z Moravy,Berouna,Hýskova,Litvínova a jiných destinací auta nejezdí na Volarsko s modřínem?
Kdyby si náhodou někdo chtěl vyfotit zátěž větší,musí počkat až dojede skupina vozů (většinou chodí tak po 2-3 ks). Ovšem víc jak 3x Roos stejně nahoru nepoberou.
Dle jen velice hrubého odhadu kolegy vlekaře na Kubovce,který v této nepodařené zimě měl i čas pozorovat auta na silnici vedoucí k hraničnímu přechodu Strážný,tak cca 30 kamionů(denně) ložených dřevem opouští Sumavu směrem k bavorským pilám...
Mr. Kofi - patrně ano; avšak každý náklad, který zůstane na kolejích, je dobrý. Chtělo by to ale důkladnou změnu tarifní politiky ČD Cargo a potažmo SŽDC.
Na druhou stranu - vloni v létě jsem sledoval překládání dřeva (klády o trochu tenčí než na té pěkné fotce) z kamionů, které je přivezly z místa těžby, na úzkorozchodné dvou- a čtyřnápravové nákladní vozy rakouské Murtalbahn. Zajímavé je, že tato dráha nepoužívá kvůli těsnému tunelu podvalníky a dřevo se patrně převáží pouze interně z místa nakládky na pilu v Tamswegu na (současném) konci trati. V Unzmarktu není žádné větší vybavení na překládání nákladů mezi úzkým a normálním rozchodem vidět. Soukromá dráha dá patrně příznivou cenu a zůstane to v regionu. Další věc může být, že obce v oblasti Vysokých Taur (národní park) možná nedovolují těžkou nákladní dopravu přes svá území...
Na druhou stranu - vloni v létě jsem sledoval překládání dřeva (klády o trochu tenčí než na té pěkné fotce) z kamionů, které je přivezly z místa těžby, na úzkorozchodné dvou- a čtyřnápravové nákladní vozy rakouské Murtalbahn. Zajímavé je, že tato dráha nepoužívá kvůli těsnému tunelu podvalníky a dřevo se patrně převáží pouze interně z místa nakládky na pilu v Tamswegu na (současném) konci trati. V Unzmarktu není žádné větší vybavení na překládání nákladů mezi úzkým a normálním rozchodem vidět. Soukromá dráha dá patrně příznivou cenu a zůstane to v regionu. Další věc může být, že obce v oblasti Vysokých Taur (národní park) možná nedovolují těžkou nákladní dopravu přes svá území...
Rabín: a DaleCooper: Jen ať to jezdí po kolejích. Naše silnice jsou přehuštěné a náklaďáky na nich neskutečně přeložené.
Rabín: Tři určitě ne, spíše dva, těžko říct, jestli tohle Volvo by to pobralo celé:
http://kamionaci.cz/wp-content/uploads/2010/12/Volvo-Oplen.jpg
Foto moc hezké!
http://kamionaci.cz/wp-content/uploads/2010/12/Volvo-Oplen.jpg
Foto moc hezké!
Dale Cooper: obávám se, že by ten nákladní automobil nebyl jeden, ale tak tři...
11.03.2014 (11:17)
Neokoukané místo.
Jen mě napadá, jestli by stejné množství dříví nepřevezl nákladní automobil levněji...:-)
Jen mě napadá, jestli by stejné množství dříví nepřevezl nákladní automobil levněji...:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko