..: Fotogalerie - detaily fotografie 721.802-7 :..
 

721.802-7


721.802-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Haniska pri Košiciach
 - Datum: 28.10.2004
 - Autor: Miroslav Just 
 - Pozn.: 802 a 802
 - Zobrazeno: 6580x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
20.11.2010 (21:32)  
Výhody SA3 jsou jednoznačné, jako u středových spřáhel snažší spojování a rozpojování, nezapomeňme, že v širokorozchodných krajích neznají kabel pro vytápění, každý vůz má vlastní dynamo... takže stačí jen brzda
20.11.2010 (7:54)  
Mohu se zeptat na výhody a nevýhody tohoto spřáhla? Děkuji.
18.11.2010 (21:13)  
heh, jak je mozne, ze normalne roschody hektor ma SA-3 sprahlo a dokonce v kombinaci s narazniky? Jezdi jeste neco s vymenymi podvozky (sirok-normalne rozchodny)?
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
18.11.2010 (14:01)  
Jinak na ukrajinské straně jezdí s normálněrozchodnými vlaky přes Čop do rumunského Halmeu hlavně ČME3.
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
18.11.2010 (13:59)  
Konečně něco, co tu ještě nebylo a přitom to není z žádných exotických krajů. Mnohem lepší snímek než kdejaký šukafon, který je hlavně bez šumů... fotka musí mít také obsah, ne jen formu, na což se v této fotogalerii bohužel hodně zapomíná.
18.11.2010 (10:32)  
Širokorozchodné krabičky už nejsou, z 801 je nějaká 812 a 802 je přeznačená na normálněrozchodnou 674 (tedy slovenskou 674, česká 674 s tím nemá nic společného, aby to někoho nezmátlo). A situaci na posunu ZSSK částěčně řeší - přerozchodováním 773. A traťová služba - odporovka na tomhle typu výkonu není taková hrůza. Tím neříkám, že nic lepšího by tam jezdit nemohlo..

Jinak ta fotka se mi líbí velmi - ukazuje něco, co se v našich šotogaleriích jen tak nevidí a já osobně to na vlastní oči taky ještě neviděl.
18.11.2010 (1:00)  
Mě zaujala jiné věc - na širokorozchodce pořád jezdí, až na novější přerozchodované krabičky, vozový park ze 60. let (vím, že tramvaje jsou novější, ale technickou úrovní nikoliv a po tom, co mají za sebou, jistě stárnou docela rychle) a zřejmě tam bude jezdit, dokud se nerozpadne. Pořád je ta rudná magistrála takovou "zlatonosnicou"? A pokud je, plánují slovenské dráhy obnovu? Vždyť hromadně živit a především udržovat 310kové diesely a odporové elektrické škodovky první generace se snad už ani nemůže vyplatit...
18.11.2010 (0:57)  
Víc než šum té červené mi vadí její přesaturovanost, to se dá v editoru snadno napravit bez ohledu na nekvalitu foťáku.
17.11.2010 (22:57)  
Nevidím sebemenší důvod označovat tuto fotku nějakými kategoriemi. Fotka by měla něco obsahově říkat, což je tady splněno na jedničku. To, že to není úžasně nasvícené apod. je vedlejší.
17.11.2010 (21:05)  
to zaza: třeba to prošlo jako dokumentačka...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko