..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.202-9 :..
 

714.202-9


714.202-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Praha-Veleslavín
 - Datum: 21.8.2015
 - Autor: metys  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5104x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
26.09.2015 (11:58)  
Josef_02: Nepoužil jsem slangový výraz pro druh vlaku. Reagoval jsem společně na všechny čtyři předchozí příspěvky, nikoliv výslovně na Váš. Pátrejte dál.
registrovaný uživatel Josef_02  mail  
Počet komentářů uživatele12 »fotek 0
26.09.2015 (0:01)  
(JB) Komentář/odpověď nedává smysl, protože k tomu, o jaký druh vlaku se jedná, jsem se nevyjádřil.
(Vlak se skládá- nejčastěji- ze soupravy vlaku tj.zátěže a hnacího vozidla.
"Souprava" ve slangovém vyjádření označuje druh vlaku -
soupravový vlak - zkr. Sv , osobní vlak zkr. Os atd. ).
(Lapil) Hranice možností je dána výkonem lokomotivy a je stanovena normou zátěže pro danou trať, kdy vlak dodržuje jízdní doby podle grafikonu.Limitující pro zátěž je tedy stanovená rychlost.Normativ zátěže pro posun není stanoven.
25.09.2015 (13:48)  
Ale jistě, logiku to má, vždyť všichni smajlíkujem jak diví. Což neznamená, že tyhle vagóny nejsou s přehledem to
Realisticky vzato: nevím, jak je to s hranicemi možností, ale svého času po té trati jezdily tyhle vagóny čtyři a neměl jsem pocit, že by mašina nějak viditelně strádala. Z Dejvic do Velslavína je tuším 24%o. A rozhodně jsem byl u toho, když v Přerově (po rovině) vytlačovala tuším osmivozový rychlík i s mašinou. To na hranici možností evidentně bylo, ale akcelerace byla měřitelná a rozpohybovala nás dobře na 40km/h.
Fakt ale je, že ty vagóny jsou nejenom staré, ale dost srandovní až příšerné. Číst ani spát se tam nedá, jak to sebou mrská, v Pavlově to dokonce brávalo nějakou svislou pérovací rezonanci, takže se člověk musel držet sedačky, aby se nepraštil hlavou o strop, letní větrání blízké nule... Fakt ale je, že topěj kvalitně, takže topení prokazatelně tavilo podrážky (moje! Žádná legenda!) a k oknu si za mých dob sedali jen nezkušení cestující.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
25.09.2015 (11:48)  
Ale jděte, nejde o soupravu, je to "posilový" vlak, jede ráno do Prahy a odpoledene z Prahy a to je všechno. Na takových výkonech vždycky jezdil a jezdí starší materiál, má to ekonomickou logiku. Spíš se bavme, jestli trať patří do 21. století.
registrovaný uživatel Josef_02  mail  
Počet komentářů uživatele12 »fotek 0
25.09.2015 (11:45)  
Fotka je pěkná.Na Vrtulníku, či Vírníku ( řada 714.0 )jsem v minulých cca 7 letech jezdil dost často. Souprava měla 2 - 3 "bafíky" ( přípojné vozy k ř. 810 ) a v úsecích s traťovou rychl. 80 km/h byl stroj "na hranicích možností" ( trať HK - Jič - Turnov ). Tři "Bixy" ( Balmy ) je na ni docela dost, i pro rychlost 60-70 km/h na trati bez spoupání.( Přiznávám, že - co se týká výkonu - lok. často nebyly v optimálním stavu ).
25.09.2015 (10:21)  
Ale vždyť ta lokomotiva má nejnovější verzi korporátního barevného schématu, takže 21. století splňuje! ;-)
25.09.2015 (9:55)  
Já bych se tu moc nerozkřikoval, jinde se za historické jízdy těžce platí :-)
25.09.2015 (8:34)  
Jupíí, 21. století je tady! :) Ale fotka krásná...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko