..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.117-9 :..
 

714.117-9


714.117-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Karlovy Vary
 - GPS: 50°14'7.317"N, 12°51'58.667"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 19.1.1993
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu, budoucí
714.001 na provozních
zkouškách v depu Karlovy
Vary
 - Zobrazeno: 8493x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

15.11.2010 (15:05)  
BBvK: Jen pro doplnění, v Brně po přelakování na fialovo už jednička (tehdy označená jako 714 117) vybarvené tabulky číslem 117 měla, byly stejné barevné kombinace jako později s číslem 001 - černý podklad, bíla čísla a orámování, stejné kombinace byl i velký oválný znak ČSD. V této její krátké podobě s ní byl vydán plakát u portálu douhého radostického tunelu ...
14.11.2010 (20:39)  
Ad Doba temná - takto se na dráze řikalo období těsně po pádu komouše - od starších kolegu vím nasledovné - vedoucího neviděli a pomali ani nevědeli kdo jim velí cca 5-6 let, za tu dobu také nepbyla pomalu žadna změna předpisu apod. A navíc každý si dělal co chtěl , obzvlašť v nakladní dopravě - např. bylo běžné že půlka personalu co oficialně byl na nádraží , tak tam nebyl k zastižení apod ...
14.11.2010 (14:27)  
NIcKON: Myslel jsem to vážně, přeci jen hurvínky nikdy nedosáhnou komfortu čtyř dvojkolí na podvozcích.. ;)
K profukujícím oknům - stejně je dobrým zvykem ČD přetápět. Koženky dle mě nesmrděly o nic víc než v 810. A jako dítě jsem velmi oceňoval možnost dobrodružně přecházet mezi vozy za jízdy! :-)
14.11.2010 (13:22)  
Já bych si dovolil okomentovat.
Za prvé ke kvalitě, někdy koncem roku, coby chudý student VŠ, jsem udělal super výhodnej nákup asi 10 negativů značky AGFA ISO 400, které byly lehce prošlé, dnes už se na to jako na super výhodnej nákup nekoukám, po naskenování vzniká na výsledné fotografii poněkud pískoviště :-) Ale zase už většinu nevyfotíme, tak když to projde přes správce, tak si vás dovolím poněkud zhoršenou kvalitou popudit.
Za druhé, též jsem se chtěl zeptat, co bylo na roce 1993 dobou temna?
Za třetí k nátěru, jak je uvedeno v poznámce, jednalo se o provozní zkoušky s mašinou těsně po rekonstrukci, kde se za pochodu ověřovalo spoustu věcí, proto prvotní nasazení bylo bez provedeného nátěru, aby při případných úpravách nedošlo k jeho zbytečnému poškozování. Jak jsem psal, v K. Varech byl tento stroj přibližně týden zkoušen na různých výkonech, zejména se porovnával s provozovanými lokomotivami řady 735. Pak se vrátil do ČKD k dopracování, jak psal NIcKON, a vznikl z něj stroj 714.001 - MILKA. Za pozornost stojí i tabulky, které byly odlité s číslem 714.117 a tyto pak již nebyly použity. Bohužel, vzhledem k tomu, že nebyly natřeny, tak jsou poněkud nečitelné, takže mi musíte věřit, vím to z jiných fotek :-)
14.11.2010 (10:10)  
Jinak pěkná vzácnost - 001 posléze dostala unikátní a svého času hodně focený nátěr barvy "krávy Milka", s nímž pak jezdila přinejmenším do roku 2004. Méně známá je 002, jako poslední řešená pouhou mírnou úpravou původní karosérie, ta zase byla zelená. Pozdější stroje už dostaly novou kapotu vzoru "veselá kráva". Existují v provedení s 15 i 16 tunami na nápravu a od čísla 006 dostaly výkonnější motory. Přesto je praxi kilowattů málo a v traťové službě se pohon na jediný ze dvou motorů prakticky nevyužívá ani s nejlehčími vlaky.
14.11.2010 (10:00)  
Strojvůdce: Myslíte ty samé 020 co já? Neuvěřitelně uskákané, zpravidla špinavé a zapáchající, s malými a nepohodlnými sedačkami a špatně izolujícími okny, za nimiž bylo v létě vedro a v zimě zima? Jako vtip to bylo dobré.
14.11.2010 (5:19)  
Už,aby bylo to nový nádraží.Snad se ho konečně dočkáme.Dokument zajímavej.Ani jsem nevěděl,že to tady takhle jezdilo.
14.11.2010 (0:14)  
Viktor Fiker: Dobu temna? Co tím konkrétně myslíte?
13.11.2010 (20:15)  
Sice je kvalita fotky nízká, ale plně to vynahrazuje obsahem. Klidně víc takových, rád se podívám na dobu "temna". Docela mě šokuje, co u nás jezdilo, resp. v jakém stavu byly nátěry...
13.11.2010 (16:36)  
Malinko to šumí, ale na to se v historické fotogalerii úplně nehraje.
To je osobák do Potůčků v době, kdy se ještě jezdilo pohodlně v přípojňácích ř. 020 (oproti Regionovám dnes). V současnosti se na téhle trati dá jet v pohodlí jen o víkendech Desiry.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko