Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
555.3008 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sádek u Žatce - Želeč - Datum: 17.6.2012 - Autor: Žíža - Zobrazeno: 3212x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
21.04.2016 (2:03)
V červenci a srpnu v relaci Chojnice - Gdynia - Hel. Poslední léto to byla bída, jezdil pouze jeden pár denně. Malá ukázka http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1062392.jpg&nmale=2&razeni=Vlozeno&poradi=sestupne&stranka=1
20.04.2016 (19:16)
můžu se zeptat, kde v Polsku jezdí tyhle patráky?
Steam engine with double deck is something special!
Parní stroj s dvoupodlažních je něco speciálního!
Parní stroj s dvoupodlažních je něco speciálního!
20.04.2016 (0:15)
V Polsku jezdí stále dvě soupravy.
ad Antony pokud si dobře pamatuji, tak v Polsku jezdily tyhle patra ještě poměrně nedávno. Možná se dá na ně ještě někde narazit ;)
Souprava fajnová, kompozice pochopitelná, flek má jaksi smůlu v tom, že je to žluto-zelený plac bez výraznějších objektů, které by obsah snímku zpestřily. Ale co ta kresba? Ta je fakt docela hodně bídná :-(
19.04.2016 (20:34)
Toto je patrová jednotka řady Bpjo. V ČR je zachována jenda jediná a je deponována v Muzeu ČD v Lužný u Rakovníka. Používá se na ruzný nostalgický akce napž. na Kolešovku. Naposledy bylo zelený patro vidět minulí víkend na den PIDu v Milovicích. Kdy pendlovalo, s lokomotivami řady 140/141, mezi Masaryčkou a Milovicema. Znalejší doplní. Zde něco o oné patrové jednotce http://www.parostroj.net/katalog/ov/clanky/Bpjo/Bpjo.php3
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko