Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
477.040 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Jedlová (Jedlová) - Datum: 8.8.1976 - Autor: Drahos Svestka - Zobrazeno: 10823x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
No papoušek na Jedlovce, to si nechám líbit. Ještě jsem je tam taky osobně viděl.
Hlavně tou dobou patřily ty bamy k papouškům od Rumburka po Kolín jak k velbloudovi hrby. Se zelenýma vagónama se tam na osobácích ani nejezdilo (až pak nakonci provozu v roce 1977)
22.04.2009 (13:10)
Nechic: Vedle jak ta Jedle(ová) - 820 je o téměř dvacet let mladší, tohle je vůz řady Bam, vyráběný tuším po roce 1946.
Krása a vedle ta ošuntělá 820 nebo 020 nebo co to tam bylo tu krásu páry ještě vyvyšuje
22.04.2009 (10:48)
Ano,je to tak.Pro zajímavost-indikovaný výkon ř.477 se uvádí 2100 koní(1550kW),což znamená,že žádný z dieslů k tomu nemůže ani přičichnout.Navíc u páry je tato hodnota spíše orientační,ve skutečnosti každá řada dokázala utáhnout o nějakých 15-20% víc,než kolik bylo uvedeno v zátěžových tabulkách.
Pokud mne paměť neklame, tak papoušky byly tříválce a zřejmě proto nedělaly takový rámus. (výfuky následovaly rychle za sbou, takže tlakové rázy byly nižší a trochu se slévaly).
Ano Drahoši, papoušek pěkně jemně ševelil.
Když se Brněnský papoušek dostal na rychlík Bohumín(Přerov-Brno)
tak s 9ti "maďary"(Bai-Ba) mezi Kojetínem-Přerov rovnou 100km svištěl.Jen ten železný most u Kojetína, přes řeku Moravu zahučel.
Když se Brněnský papoušek dostal na rychlík Bohumín(Přerov-Brno)
tak s 9ti "maďary"(Bai-Ba) mezi Kojetínem-Přerov rovnou 100km svištěl.Jen ten železný most u Kojetína, přes řeku Moravu zahučel.
22.04.2009 (9:26)
Flaizer:Budeš se divit,ale kravál nebyl skoro žádnej,papoušek měl mnohem jemnější výfuk než třeba štokr nebo 464.2.,zdaleka to nebyl takový "štěkot".Jinak toto je odpolední osobní vlak Rumburk-Nymburk,škoda že jsem to nevyfotil s celou soupravou.Za lok.byly 2 spěšniny,pak služebák(D)a nakonec 4x Bam.Byla to nádhera...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko