..: Fotogalerie - detaily fotografie 971.081-5 + 471.081-0 :..
 

971.081-5 + 471.081-0


971.081-5 + 471.081-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Mošnov,Ostrava Airport - Sedlnice (Sedlnice)
 - GPS: 49°40'38.629"N, 18°5'53.771"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 13.6.2015
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 2949 (Mošnov, Ostrava
Airport - Mosty u Jablunkova)
 - Zobrazeno: 7479x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
20.06.2015 (18:06)  
pro Martin GrilL: Nesnadno říci. Z "Zentralzughafen Tempelhof" (než ho zajisté "moudře" zrušili) jsem dcela samozřejmě jezdil metren (U-Bahn). Z Tegelu volím drožku, (U-Bahn/S-Bahn tam není), nebo jede kolega se mnou tam a pro mne. Z/Do Schoenefeld (dnes) se nechám gumokolem klegou odvézt - dochozí vzdálenst i přestup (reko Ostkreuz nikdy nekončí). :-) U Mošnova je to asi i otázka zvyku. Navíc Ostrava je aglmerace, ne klasické měst.
19.06.2015 (20:07)  
Myslím, že nízkonákladovkám je zcela u... zda trať má letiště či ne. Pokud by tam ty linky zavedli, tak si to letiště najdou cestující a cestující si najdou přepravní společnosti (viz Tiger Expres, ČD, LE, SA do Katowic a Krakowa). Nízkonákladovky se poohlíží po parametrech jako minimální či nulové letištní poplatky. Navíc přímé autobusové spojení existuje nevím jak dlouho. Atraktivitu toho letiště zvednou jen další a cenově přijatelné spoje. Železnice bohužel, i kdyby se tam jezdilo zadarmo v premium oddíle LE... Z pozice kraje to byla jen příležitost, jak z půl miliardy nechat EU zaplatit 80%, protože se to bude "třeba jednou využívat." Potenciál to místo jak z hlediska osobní tak nákladní letecké dopravy má, nicméně úřednicí jsou úředníci a ne podnikatelé, jinak by to tam vypadalo už trochu jinak (omlouvám se neželezniční odbočku).
19.06.2015 (19:28)  
Tím, že Mošnov je aktuálně nekonkurenční stojí právě zřizovatel této trati, tedy MSK kraj. Místo toho, aby přidali např. další linku Ryanairu třeba do Milána nebo na nějaký další frekventovaný přestupní uzel, tak se vedení raději bude dál dívat, jak jim lidé jezdí do Polska na letiště. A aby se neřeklo, tak semtam hodíme absolutně nekoncepční spoje s ČSA... Hlavně, že jíž od zavedení linky do Londýna je vytíženost stále kolem 70-100% v obou směrech...
19.06.2015 (19:51)  


Možná, ale opravdu jen možná, stojí za prvním krokem právě tohle. Spojení na letiště už existuje, čili se - čistě teoreticky - zvýší atraktivita destinace. O mé naivitě asi nemá smysl spekulovat, ale prostě mi to dává smysl :)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.06.2015 (19:27)  
Nechají se vést, ale určitě ne nějakou sockou...
19.06.2015 (14:31)  
Je sice hezké, že na letiště Mošnov jezdí vlak, ale vozí bohužel asi převážně jen vzduch. Protože většina cestujících letadly se doveze auty, protože je to stále pohodlnější a rychlejší, navíc cestující letadly jsou převážně bohatší, a ti jezdí hlavně auty...
19.06.2015 (14:41)  


Tenhle paradox funguje jen v ČR. Všude jinde je normální, že se bohatší raději nechají vézt.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
19.06.2015 (0:30)  
Taky jsem si z náhledu říkal, co je to za cizí vlak :-)
To jim ty polepy tak dlouho vydržely, nebo to udělali znova?
19.06.2015 (11:17)  


Dobrá otázka. Nicméně fotbalové Taury taky jezdily snad 5 let a stále vypadaly docela k světu.
18.06.2015 (22:08)  
Mošnov jako mezinárodní letiště nemá šanci v konkurenci s Katowicema a Krakowem.Jediné využití bude při dnech NATO,to nebude jedna souprava stačit.
18.06.2015 (22:11)  


Už je to tady.
18.06.2015 (20:46)  
ono to z Ostravy do Studénky jede docela zaplněné

Ahá, takže jako to jede docela vytížené a poslední dvě stanice to veze vzduch? Čili to není tak, že by to vozilo vzduch celý den?
18.06.2015 (20:19)  
Martin99: Pantery tam mají začít jezdit od nového GVD - už je ve vagónce staví. Obávám se, že dvouvozový bude málo - ono to z Ostravy do Studénky jede docela zaplněné a krátký Panter by to asi nepobral. Možná se to upraví polohami vlaků - letištní vlaky mají jezdit jen z Ostravy hl.n. a pokud pojedou nedlouho za osobákem směr Přerov, tak to bude v pohodě...
18.06.2015 (20:07)  
Kdyby měli v Ostravě k dispozici Pantery, tak by dali dvouvozového Pantera.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko