Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
471.005-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Karlštejn - Korno hradlo - Datum: 9.4.2015 - Autor: Jan Jaroš - Zobrazeno: 5908x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
13.04.2015 (23:00)
Za mně taky super. Sám jsem si tuhle trať z obou stran (pokud to jde) obcházel pěšky, kolem Berouna a Karlštejna jsem byl několikrát, a vím, že nají tam jakýkoliv kloudný flek je celkem umění. I když teď co to dost vykáceli by to už nemuselo být tak šílené jako dva roky zpět. Klidně s těmi slony pokračuj!
Dal jsem plný počet. Moje oblíbená trať a úsek...krásná scenerie, pěkný násvit...v pozadí jedinný kostel v ČR zasvěcený Sv. Palmaciovi. K dokonalosti chybí třeba 363.061 se 4 vozy na víkendovém zrychleném osobáku Praha-Beroun-Plzeň, který jezdil do listopadu 2008.
Ano, až se to zalistí, už to nebude ono. Nejlepší jsou fotky takto z jara, když je násvit a všechno je ještě "průhledné", nebo v zimě, kdo má rád ty smutné nenasvícené scény. V létě už je to nuda.
Autore, na hvězdy se vykašli. Máš mrknout, kolika a jakými výtvory se tady kdo prezentuje a od toho si odvodit, jakou váhu má jeho hodnocení;-). Čímž svoje tvrzení degraduju, protože tu u mě visí čistá nula. Proto hvězdy nedávám, jen komentuju, když mě něco zaujme. Ešusům to tam sluší;-).
11.04.2015 (23:08)
Jo a v Karlštejně na Berounskym zhlaví se daj fotit mechanický závory. Ty by taky byli pěkný s čimkoliv co zde na Berounce dá vidět.
11.04.2015 (21:10)
No já musím říct, že Honzovi Jandovi rozumím:) Já bych si sem také raději stoupl a každou půl hodinu viděl 122, nebo ještě lépe 181 s nekončícím nákladem, proloženou nějakým rozleštěným esem a dvanácti vozama. A čas od času jako zpestření 451 po laku...
Na druhou stranu je dobře, že někdo fotí i tyhle "tuctové" panťáky. Protože až jednou půjdou do háje, bude pozdě je někde nahánět. Fotit se to má, když je toho všude plno. No a "Berounku" už nic zajímavějšího, než tyhle panťáky, do jejího plánovaného zabetonování nečeká. Takže buď tak, nebo vůbec. Čekat na zázraky bohužel není čas...
A také bych řekl, že v tomto konkrétním případě bílý ledovec v té nahnědlé krajině hezky kontrastuje. Já sám jsem se kolikrát přistihl, že mi někam (právě díky kontrastu) lépe pasoval v podstatě z dlouhé chvíle vyfocený hliník, než nějaká klasika.
U mě za plný počet. A těm rozplývačům doporučuji fotit nejlépe příští týden. Jakmile se to zalistí už to nebude mít takové kouzlo...
Na druhou stranu je dobře, že někdo fotí i tyhle "tuctové" panťáky. Protože až jednou půjdou do háje, bude pozdě je někde nahánět. Fotit se to má, když je toho všude plno. No a "Berounku" už nic zajímavějšího, než tyhle panťáky, do jejího plánovaného zabetonování nečeká. Takže buď tak, nebo vůbec. Čekat na zázraky bohužel není čas...
A také bych řekl, že v tomto konkrétním případě bílý ledovec v té nahnědlé krajině hezky kontrastuje. Já sám jsem se kolikrát přistihl, že mi někam (právě díky kontrastu) lépe pasoval v podstatě z dlouhé chvíle vyfocený hliník, než nějaká klasika.
U mě za plný počet. A těm rozplývačům doporučuji fotit nejlépe příští týden. Jakmile se to zalistí už to nebude mít takové kouzlo...
Tak jediný co je cirkus, že 005 je kompletní souprava a má řidičák v jiném nátěru. By mě zajímalo, jestli až jednou půjde ten zbytek na lak, jestli udělají výjimku a dají mu tento nátěr, nebo mu dají ten hnůj, co se teď dělá a zase to nebude stejný.
Zvlaštní. U jiných různorodýchh souprav haníte, že je to cirkus a tady se nad cirkusem rozplýváte.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko