Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
460.066-4 + 460.082-1 + 460.065-6 + 749.259-8 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Olomouc hlavní nádraží ((DKV Olomouc)) - Datum: 3.9.2016 - Autor: EC 171 Hungaria - Pozn.: Historická sešlost - Zobrazeno: 4257x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Obávám se, že vydrží dlouho, protože ČD nemají jinou náhradu. Jediná cesta je tlak Olomouckého kraje při blížících se výběrových řízeních na zajištění dopravní obsluhy na dalších 10 let.
Bohužel u stávající desetileté smlouvy toho kraj vyjednal málo oproti jiným krajům. Nelze očekávat, že nyní šmahem vysoutěží a vyjednají s potenciálním vítězem náhrady 460tek, k tomu pořádné motory do Šternberka/Uničova a ještě pořádné, výkonné motory, které využijí "horní" rychlosti v úseku Hanušovice - Jeseník. To by byla v DKV Olomouc veliká pozitivní revoluce...
Poruchovost 460tek je nyní opravdu viditelná. Krize je občas tak veliká, že klidně nechají jezdit několik dní jednotku, kde je na jedné straně více než polovina dveří polepena žlutými štítky o nefunkčnosti dveří. Ve špičce jezdí osobáky do Přerova á 30 minut. Když nestihnou nefunkční jednotku odlepit od nástupiště v Olomouci, tak spoj rovnou zruší. Občas to má pozitivum, když nahradí jednotku klasickou soupravou, která je pro cestujícího v mnoha aspektech příjemnější.
Bohužel u stávající desetileté smlouvy toho kraj vyjednal málo oproti jiným krajům. Nelze očekávat, že nyní šmahem vysoutěží a vyjednají s potenciálním vítězem náhrady 460tek, k tomu pořádné motory do Šternberka/Uničova a ještě pořádné, výkonné motory, které využijí "horní" rychlosti v úseku Hanušovice - Jeseník. To by byla v DKV Olomouc veliká pozitivní revoluce...
Poruchovost 460tek je nyní opravdu viditelná. Krize je občas tak veliká, že klidně nechají jezdit několik dní jednotku, kde je na jedné straně více než polovina dveří polepena žlutými štítky o nefunkčnosti dveří. Ve špičce jezdí osobáky do Přerova á 30 minut. Když nestihnou nefunkční jednotku odlepit od nástupiště v Olomouci, tak spoj rovnou zruší. Občas to má pozitivum, když nahradí jednotku klasickou soupravou, která je pro cestujícího v mnoha aspektech příjemnější.
Tak v této sestavě se to tam potkává z důvodů že se na 460-kách dělají dveře s novým principem ovládání.A dělají se jak na olomouckých tak na bohumínských-ti to nejsou schopni udělat.
30.12.2017 (19:51)
Keprt: Díky za ,,pochvalu,, jinak dotazy jsou zde už zodpovězeny.
Bohužel,panťáky mají již něco zasebou a tak to s sebou nese i větší množství poruch,které jsou někdy neopravitelné ,,hned,, třeba jen z důvodu nedostatku náhradního dílu,což je bohužel v mnoha případech.tak uvidíme,jak dlouho nám v Olomouci ještě vydrží...
Bohužel,panťáky mají již něco zasebou a tak to s sebou nese i větší množství poruch,které jsou někdy neopravitelné ,,hned,, třeba jen z důvodu nedostatku náhradního dílu,což je bohužel v mnoha případech.tak uvidíme,jak dlouho nám v Olomouci ještě vydrží...
A není to už náhodou věkem panťáků, že už dlouho bez opravy nevydrží?
30.12.2017 (12:29)
Rodny: v Heršpicích se v zimě rozpojovaly pantografy i s vložáky a zatahovaly dovnitř do haly běžně a že by byly kvůli tomu problémy, to jsem tehdy nějak nezaznamenal. Dnes to může být jinak.
Rodny: Když se o tom zmiňujete možnosti v Olomouci neznám, ale není to jediná možnost jak cokoliv kór v zimním období na jednotce provést. Mají jinou možnost, pokud ne tak bych s tím označením idiot opravdu nesouhlasil. Když není jiná možnost a musí to jezdit, tak idiot neidiot.... musí....
30.12.2017 (11:54)
Keprt: To je taková lehká olomoucká debilita. Jen idiot si může natahat do depa panťáky, které ale musí prakticky při každé opravě rozpojit a po jednotlivých částech zvedat, protože stará hala je krátká a novou nikdo nepostavil... A díky tomu neustálému rozpojování v kombinaci s nezkušeností olomoucké dílny s touto řadou panťáky kolabují každou chvíli, nebo jezdí v lepším případě "napůl"...
460 najbrtizace normálně zasáhla, ale podstupují ji pomalu.
Viz třeba zde půjčené foto z K-reportu (Najbrtí 460.063):
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1220101.jpg&httpref=28/296977
Nemyslím si, že by už dožívaly jen jim v Olomouci ubylo práce po příchodu panterů, ale jezdí a snad se na nich dělají i drobná vylepšení. (IS, drobnější modernizace interiéru atd..)
Viz třeba zde půjčené foto z K-reportu (Najbrtí 460.063):
https://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=1220101.jpg&httpref=28/296977
Nemyslím si, že by už dožívaly jen jim v Olomouci ubylo práce po příchodu panterů, ale jezdí a snad se na nich dělají i drobná vylepšení. (IS, drobnější modernizace interiéru atd..)
Vypadá to parádně; dotaz - nechť není brán jako rýpaní, fakt mě to zajímá - to se běžně v Olomouci takhle potkávají v hale, nebo se jedná o aranžmá za účelem fotky? O řadě 460 není na síti moc sylšet a poté, co odešli z Ústí, jsou pro mě "vzdálené" - jak moc je zasáhla najbrtizace? Nebo dožívají houfně v zobrazeném nátěru? Děkuji.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko