Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
EM 475.1046 + EM 475.1045 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Stéblová - Pardubice-Semtín - Datum: 1.10.2016 - Autor: malard - Zobrazeno: 5843x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Druhá kolej
Tu trať lze rozdělit na dvě části. Z Hradce se nejdřív jede mezi poli, a tam už nějaký čas dvoukolejno je. Někde za Stéblovou se trať ocitá mezi fabrikami (Rybitví; Semtín) a určitě začínají problémy jak organizační (výkupy pozemků), tak technické - vím nejméně o jednom místě (u stanice Semtín), kde stávající trať vede pod značně frekventovaným silničním mostem a nenapadá mě způsob, jak tam druhou kolej prostrčit jinak, než most zbourat a postavit znova. Možná by se dala zbourat a postavit vždycky půlka, ale i kyvadlový provoz by znamenal slušnou ránu do vazu.
Takže od přinejmenším od Semtína do Pardubic druhá kolej není ani náznakem. Jedině přímo u pardubického nádraží se na pražskohradeckém konci mohutně přebudovává silniční uzel, tak předpokládám, že tam při plánování nějaká duchovní příprava proběhla.
Tu trať lze rozdělit na dvě části. Z Hradce se nejdřív jede mezi poli, a tam už nějaký čas dvoukolejno je. Někde za Stéblovou se trať ocitá mezi fabrikami (Rybitví; Semtín) a určitě začínají problémy jak organizační (výkupy pozemků), tak technické - vím nejméně o jednom místě (u stanice Semtín), kde stávající trať vede pod značně frekventovaným silničním mostem a nenapadá mě způsob, jak tam druhou kolej prostrčit jinak, než most zbourat a postavit znova. Možná by se dala zbourat a postavit vždycky půlka, ale i kyvadlový provoz by znamenal slušnou ránu do vazu.
Takže od přinejmenším od Semtína do Pardubic druhá kolej není ani náznakem. Jedině přímo u pardubického nádraží se na pražskohradeckém konci mohutně přebudovává silniční uzel, tak předpokládám, že tam při plánování nějaká duchovní příprava proběhla.
Martin Švancar a Pavel Dvořák: Děkuji za informace. Ještě mě na fotce zaujalo, že zde není žádný náznak budoucí druhé koleje, přestože téměř na celém úseku Pardubice-Hradec Králové je už myslím druhá kolej v provozu.
18.03.2017 (20:26)
HK: Majitelem jsou České dráhy, a jezdí jen zřídka. Deponován je tuším někde v Bohumíně.
Ví prosím někdo, kdo je vlastníkem panťáku a jestli panťák jezdí častěji anebo jen při příležitosti nějakých zvláštních akcí?
18.03.2017 (12:57)
Pro mě Žabotlam.
17.03.2017 (12:01)
Jiří Kocourek: některé přezdívky a jejich význymy jsou zde https://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99ezd%C3%ADvky_%C4%8Desk%C3%BDch_a_slovensk%C3%BDch_%C5%BEelezni%C4%8Dn%C3%ADch_vozidel Další přezdívky a jejich význami možno nalézt u jednotlivých hesel. Např. Papušek (477.0) to má jen v hesle a bohužel ne i v přehledu.
PS. v přehledu u parních loko jsou uvedeny i vámi zmiňované přezdívky.
PS. v přehledu u parních loko jsou uvedeny i vámi zmiňované přezdívky.
17.03.2017 (11:50)
milos: Nevíte kdy a jak vznikly přezdívky Mikádo, Papoušek, Bugatka, Hrboun? :D
Používat přezdívky, které serou vrchnost, je povinností prostého lidu. Takže díky Bohu za City Frog!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko