Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.080-6/451.091-3 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Kralupy nad Vltavou - Datum: 7.12.2015 - Szerző: metys - Zobrazeno: 3572x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Na 3. nástupišti jdou jedny hodiny taky blbě.
Woky mě předběhl. Přesně tak to je s těmi tunely. Když se trať drátovala, tak se tunely jen prohlubovaly, aby se tam vešla trolej, do šířky se asi těžko dají světšit a zbourat je jako Pernerův tunel v Chocni nepřichází v úvahu kvůli tomu, že je to památka.
Woky mě předběhl. Přesně tak to je s těmi tunely. Když se trať drátovala, tak se tunely jen prohlubovaly, aby se tam vešla trolej, do šířky se asi těžko dají světšit a zbourat je jako Pernerův tunel v Chocni nepřichází v úvahu kvůli tomu, že je to památka.
U Nelahozeveských tunelů je problém s jejich nedostatečným průjezdním profilem (=Ešus má pravdu), řešení by snad mělo být podobné jako na koridoru mezi Svitavami a Brnem, vedle vyrazit druhý tunel pro jednu kolej a stávající tunely pak upravit jako jednokolejné. Problémem jsou obrovské náklady.
Netopýři - to mi přijde jako blud těch, co si chtějí jen zanadávat na ochranáře.
Netopýři - to mi přijde jako blud těch, co si chtějí jen zanadávat na ochranáře.
Ty hodiny jsou napojené na jednu ústřednu a dostávají impulsy každou minutu, jednu minutu kladný, a druhou záporný, takže pokud se někomu podařilo přehodit drátky, tak potom ty hodiny se buď o minutu pozdí nebo předchází, druhá možnost je, že se autorovi podařilo zmáčknout spoušť, zrovna v době impulsu, ty hodiny mohou mít různou reakční dobu, vzhledem k teplotě a promazanosti.
Tunely se dělaly někdy v roce 1973 až 1985, bylo s tím dost práce, nepřipadá mi, že by měly malý profil. Zatím mají slovo ochránci přírody, je tam populace vzácných netopýrů.
Tunely se dělaly někdy v roce 1973 až 1985, bylo s tím dost práce, nepřipadá mi, že by měly malý profil. Zatím mají slovo ochránci přírody, je tam populace vzácných netopýrů.
Mně se to moc líbí. Je to takové čisté (jak technicky, tak z hlediska absence lidí, stromů a adalších "rušivých" objektů), a jak už je tu psáno, je to taková konzerva minulosti...
26.01.2016 (0:49)
Tak ve Vršovicích nejsou pragotrony na nástupištích prozměnu žádný. Jen odjezdová tabule v hale nad pokladnou a přidaný dva počítače/monitory s příjezdama a odjezdama a i ty jsou myslim v hale a ne u nějakýho okna na prvnim nástupišti. A pak že drážní čas je přesnej jak švícarský hodin(k)y. A přitom by člověk čekal že to mu tak bude a ono ejhle neni. Což je samozdřejmě špatně.
Doufám, že hned tak ne.
I když ten Pragotron, to je otázka času, kdy něco seženou z výzisku a strčej tam, jako třeba teď na Smíchově. V Nejbližší době zaniknou Lovosice, tak teď už jen Kralupy, Most a CV. Nejsem si jistý, jestli ještě něco není ve Vršovicích.
I když ten Pragotron, to je otázka času, kdy něco seženou z výzisku a strčej tam, jako třeba teď na Smíchově. V Nejbližší době zaniknou Lovosice, tak teď už jen Kralupy, Most a CV. Nejsem si jistý, jestli ještě něco není ve Vršovicích.
Já jsem se jednou v Berouně podle "přesného času" řídil a málem mi ujel osobák do Prahy...
Nelahozeveské tunely jsou také překážkou ve smyslu, že je v nich menší průjezdní profil.
Nelahozeveské tunely jsou také překážkou ve smyslu, že je v nich menší průjezdní profil.
25.01.2016 (22:55)
Nebýt toho moderního koše na tříděný odpad, tak by bylo lze nabýt dojmu, že snímek vznikl v roce 1995... A ten PRAGOTRON a popisek "přesný čas" působí komicky, když se čas liší o minutu :-)
25.01.2016 (18:48)
Ví někdo, kdy se konečně provede modernizace tohoto úseku? (Kralupy - Nelahozeves) SŽDC podle všeho zatím nic neplánuje, podle harmonogramu tenhle úsek měl bejt hotovej 2012...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko