..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.080-6/451.091-3 :..
 

451.080-6/451.091-3


451.080-6/451.091-3Informace o fotografii:
 - Místo focení: Kralupy nad Vltavou
 - Datum: 7.12.2015
 - Autor: metys 
 - Zobrazeno: 3260x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2688 »fotek 0
26.01.2016 (17:26)  
Na 3. nástupišti jdou jedny hodiny taky blbě.
Woky mě předběhl. Přesně tak to je s těmi tunely. Když se trať drátovala, tak se tunely jen prohlubovaly, aby se tam vešla trolej, do šířky se asi těžko dají světšit a zbourat je jako Pernerův tunel v Chocni nepřichází v úvahu kvůli tomu, že je to památka.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
26.01.2016 (15:33)  
U Nelahozeveských tunelů je problém s jejich nedostatečným průjezdním profilem (=Ešus má pravdu), řešení by snad mělo být podobné jako na koridoru mezi Svitavami a Brnem, vedle vyrazit druhý tunel pro jednu kolej a stávající tunely pak upravit jako jednokolejné. Problémem jsou obrovské náklady.

Netopýři - to mi přijde jako blud těch, co si chtějí jen zanadávat na ochranáře.
26.01.2016 (13:38)  
Ty hodiny jsou napojené na jednu ústřednu a dostávají impulsy každou minutu, jednu minutu kladný, a druhou záporný, takže pokud se někomu podařilo přehodit drátky, tak potom ty hodiny se buď o minutu pozdí nebo předchází, druhá možnost je, že se autorovi podařilo zmáčknout spoušť, zrovna v době impulsu, ty hodiny mohou mít různou reakční dobu, vzhledem k teplotě a promazanosti.

Tunely se dělaly někdy v roce 1973 až 1985, bylo s tím dost práce, nepřipadá mi, že by měly malý profil. Zatím mají slovo ochránci přírody, je tam populace vzácných netopýrů.
26.01.2016 (9:49)  
Mně se to moc líbí. Je to takové čisté (jak technicky, tak z hlediska absence lidí, stromů a adalších "rušivých" objektů), a jak už je tu psáno, je to taková konzerva minulosti...
26.01.2016 (0:49)  
Tak ve Vršovicích nejsou pragotrony na nástupištích prozměnu žádný. Jen odjezdová tabule v hale nad pokladnou a přidaný dva počítače/monitory s příjezdama a odjezdama a i ty jsou myslim v hale a ne u nějakýho okna na prvnim nástupišti. A pak že drážní čas je přesnej jak švícarský hodin(k)y. A přitom by člověk čekal že to mu tak bude a ono ejhle neni. Což je samozdřejmě špatně.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2688 »fotek 0
26.01.2016 (0:12)  
Doufám, že hned tak ne.
I když ten Pragotron, to je otázka času, kdy něco seženou z výzisku a strčej tam, jako třeba teď na Smíchově. V Nejbližší době zaniknou Lovosice, tak teď už jen Kralupy, Most a CV. Nejsem si jistý, jestli ještě něco není ve Vršovicích.
25.01.2016 (23:01)  
Já jsem se jednou v Berouně podle "přesného času" řídil a málem mi ujel osobák do Prahy...
Nelahozeveské tunely jsou také překážkou ve smyslu, že je v nich menší průjezdní profil.
25.01.2016 (22:55)  
Nebýt toho moderního koše na tříděný odpad, tak by bylo lze nabýt dojmu, že snímek vznikl v roce 1995... A ten PRAGOTRON a popisek "přesný čas" působí komicky, když se čas liší o minutu :-)
26.01.2016 (8:24)  


S tím košem a časem sem si to říkal taky, fotka je vyfocena těsně před 20:01 :D takže hodiny jdou asi o par sekund napřed. :D
registrovaný uživatel DannyfromCZ  mail  
Počet komentářů uživatele43 »fotek 0
25.01.2016 (18:48)  
Ví někdo, kdy se konečně provede modernizace tohoto úseku? (Kralupy - Nelahozeves) SŽDC podle všeho zatím nic neplánuje, podle harmonogramu tenhle úsek měl bejt hotovej 2012...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko