Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
451.008-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Hostivař - Praha-Horní Měcholupy - Datum: 2.12.2010 - Autor: Bean - Zobrazeno: 7350x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Sim: ten bez klínu je strašný jak u 460, tak u ešusů a řady dalších. Nejlepší byl ten klasický modrošedý, červené dveře.
Polomáčený, jestli tím myslíte zelenokrémový (jako dnes 460.080), tak ten je taky moc dobrý. Ty 2 najbrti jsou taky jedny z nejhezčích žab.
Polomáčený, jestli tím myslíte zelenokrémový (jako dnes 460.080), tak ten je taky moc dobrý. Ty 2 najbrti jsou taky jedny z nejhezčích žab.
Honza > zrovna posledni balkan (= bez klinu na cele) tornadu slusi snad lip, nez unifik s pruhem ... me osobne se asi nejvic libily polomaceny varianty jak motoraku, tak tornad ...
The 451 EMU units? Last remaining service is Praha Masarykovo station - Kralupy nad Vltavou and Praha Libeň - Roztoky u Prahy, both on workdays.
Where can I find it in Czech Republic??
M 474 003: To jo no :-)
Ale přece dost věcí bylo pokrokových a originálních, tornáda jen okopírovaly už dosud u nás používané věci a dostaly hezčí dizajn.
Žabotlamy jsou, díky tomuto nátěru, hezké až teď, v dobách těch modrých a zelenožlutých příšer, se o nějaké kráse nedalo mluvit. Tornáda byla krásná ve všech verzích, kromě posledního najbrtu a asi té bílo červenožluté, co měl jeden čas prototyp.
Ale přece dost věcí bylo pokrokových a originálních, tornáda jen okopírovaly už dosud u nás používané věci a dostaly hezčí dizajn.
Žabotlamy jsou, díky tomuto nátěru, hezké až teď, v dobách těch modrých a zelenožlutých příšer, se o nějaké kráse nedalo mluvit. Tornáda byla krásná ve všech verzích, kromě posledního najbrtu a asi té bílo červenožluté, co měl jeden čas prototyp.
Ast: Ježdění. Kdyby se nejezdilo, nemusilo by se soustružit. Nemusíš nutně soustružit, můžeš jezdit na hrbatý obruči, ale budeš nísto toho měnit ložiska, pružiny a tlumiče. Nebo ani to nemusíš. Jednou z toho klepotání něco praskne, posbíráš ostatky lokomotivy po poli a zaraduješ se, kolik milimetrů obruče jsi ušetřil. V sebraných spisech bratří Grimmů je o tom příběh, v českém překladu se jmenuje Podkovák.
Hlavně ty pensylvánské podvozky a tlapově uložené motory, to bylo skutečně nadčasové.
Ešus: Ten žabotlam je vskutku nadčasový. Vypadá pěkně i po tolika letech. A navíc je nízkopodlažní. Dá se aspoň jedno z toho říct o mladších tornádech?
Kromě nízkopodlažnosti všechno...
Kromě nízkopodlažnosti všechno...
Hezky receno, ale jeste by me zajimalo jestli vic zivotnosti obruci ubere jezdeni, nebo soustruzeni. Rekneme zvlast u loko s spalky a zvlast u tech s kotouci.
12.08.2014 (23:28)
Chary: Popsal jsi to prakticky přesně. Obruč kola je při nasazování na náboj kola ohřáta ve speciálním kruhovém hořáku a pak je jeřábem spuštěna na kolo. Síla, kterou je náboj obručí sevřen, je obrovska - teoreticky neexistuje možnost to proti sobě pootočit. Stačí však dlouhodobě brzdit pneumatickou brzdou a pak najednou nastavit tažnou silu - obruč se pak snadno protočí, nebot je brzděním velmi zahřáta (při sjíždění dlouhého klesání a intenzivním brzdění se může ohřát i na teplotu, při které je nasazována na náboj kola).
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko