..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.061-6 + 451.001-2 :..
 

451.061-6 + 451.001-2


451.061-6 + 451.001-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Horní Měcholupy - Praha-Hostivař
 - Datum: 25.2.2010
 - Autor: Honzinus78 (lvl 45) 
 - Zobrazeno: 8966x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
02.03.2010 (18:59)  
Ážetďák : já pamatuji zimu 1986/1987, první "zimu zelených na Středu", kdy nám jich ze 20 stálo 17 ..., takže v čele rychlíků do Přerova jezdily E 469.3 (123); E 499.1 nahrazovaly peršinky na osobácích, protože strojvedoucí z ČT neuměli E 469.3 ...
Příčinou byly "mokré" TM, protože vlhkost se do nich dostala přes strojovnu a ventilátory. Mašiny byly v záruce, takže Škodawerke z toho měla zamotanou hlavu a dělaly se nějaké úpravy, ale jaké to si po těch letech nepamatuji. Ale nikdy už takové problémy nebyly.
02.03.2010 (9:58)  
To M 475:
Kolik typů elektrických hnacích vozidel + dieselů s elektrickým přenosem výkonu ČD mají? A všechno jezdilo sníh nesníh, jediné, co masivně kleklo, byly ešusy! Takže se jedná o trestuhodnou konstrukční chybu, kterou by měl výrobce urychleně a na vlastní náklady odstranit!
To Sim:
Není podstatné, kam se v zimě prašan (ne)dostane, podstatné je, zda to způsobí, nebo nezpůsobí neschopnost vozidla. Vlak není ponorka, takže z principu nemůže být vodo, ani sněhotěsný, ale musí být zkonstruován tak, aby průnik sněhu dovnitř nemohl zapříčinit neschopnost vozidla! Když mohou zvířeným sněhem bez následků projíždět všechna ostatní hnací vozidla, musí toho být schopny i ešusy. A pokud toho schopny nejsou, je třeba s tím urychleně začít něco dělat a ne tvrdit, že ,,je to poprvé" nebo že ,,neschopnost po spřažení dvou dílů je jen 1% případů". I to 1% je nepřípustně mnoho, když jde o cestující. V nákladní dopravě by se to tolerovat dalo, ale v osobní ne, zejména když není v silách vlakové čety závadu odstranit.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
01.03.2010 (17:58)  
To se někdo má, že může jezdit normálním panťákem a my v okolí Ústí, jenom tou nepohodlnou škatulí. Ostatně Kolíňáci jsou na tom stejně.
28.02.2010 (23:51)  
Je to přesně tak jak uvádí Chary. Žáby tam jezdí po 15 minutách ve špičce ve všední dny. Byl jsem tam 2 hodiny a nikdy se mi v tomto místě nepotkaly, mám jich tam ještě několik a jen solo. Já ani neplánoval, že se potkají. Stál jsem tam a cvakal vlaky od Měcholup. Tohle byla opravdu klika, v prvním momentě jsem ovšem myslel, že snímek nebude, protože se zdálo, že retro žabák zacloní toho druhého, ale nakonec to vyšlo takto, což jsem opravdu nečekal. :-)
28.02.2010 (23:35)  
M 474 003: I kdyby se tam nakrásně měly podle not potkávat, jaká je pravděpodobnost, že s ohledem na "pravidelná" zpoždění dojde k podobnému sektání s přesností na i kdyby dvacet metrů dvakrát po sobě? Nebo v určený den, kdy se k trati vydáš?

Zkrátka měl autor nehoráznou kliku. České dráhy nejsou japonské železnice ;-)
28.02.2010 (23:17)  
Snad není tak složité podívat se do jízdního řádu a zjistit kde se potkávají. 451 a 471 jsou s poruchovostí asi nastejno, 451 se sypou stářím, 471 nedomyšleností a přeplněním zbytečnou elektronikou. Co by zvládly 2 relátka, na to je mikropočítač a ten když si postaví hlavu tak to stojí za to. Jenom ke dveřím vede asi 50 drátů, u 451 vedly 4.
28.02.2010 (22:16)  
klokan749: Když ne s Kubou, tak třeba s Ruskem. Moskvič zanikl, Lada Niva a další Láďové nejsou v žádném případě výkřiky techniky, ekonomiky provozu, ekologie a bezpečnosti pro posádku. A to je prosím vyrábí světová velmoc. Kde udělali soudruzi chybu?
28.02.2010 (21:34)  
Tak ulovek opravdu stoji zato, hezké :-)
To Sim: To chcete tvrdit, že nebýt převratu, vyrábí se trabanty a stodvacítky ve stále stejných provedeních?? Soudím, že srovnání s Kubou není v tomto ohledu vůbec na místě. Soudobé auto je při JAKÉKOLI závadě po uplynutí záruky pohromou pro rozpočet majitele bez ohledu na jeho zručnost - mimo jiné marketingový a zcela zbytečný tah výrobců, pro změnu daný všemocnou silou Trhu. Jedna věc navíc je, co pod ČD jezdí, druhá - horší - v jakém to je stavu. Samotný věk nemusí být tak podsttaným handicapem.
28.02.2010 (21:12)  
To měl zase někdo kliku...Pěkný úlovek,všechna čest ,Jeníku.
28.02.2010 (22:40)  


Díky, já ty retro žabáky prostě přitahuju, kdykoliv jdu, tak jede. 8-) :-)
28.02.2010 (20:36)  
Doufám, žes to parádní štístko oslavil ;-)
28.02.2010 (20:55)  


Už otvírám, tohle se povede jednou za život. :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko