..: Fotogalerie - detaily fotografie 441.008-0 :..
 

441.008-0


441.008-0Informace o fotografii:
 - Úsek: ELNA Opatovice nad Labem - Čeperka
 - Datum: 22.8.2015
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4911x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
31.01.2016 (15:16)  
to ono kdyby někdo nahoře myslel zahrnuje i plošné zvýšení rychlosti na všech tratích na 120 km/h, pak by tím někdo jezdil, ale je to bohužel jen sci-fi
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.12.2015 (19:28)  
Šukafon je i po 40 letech nejúspornější motorák. Nahradit ho novým pantografem (když kapacitně stačí), to byl celkem úlet (i když by to asi řada z nás ráda viděla).
10.12.2015 (21:59)  
kdyby někdo nahoře myslel, jezděj dvouvozový RP místo šukafonů.

A za kolik let by se taková investice vrátila, třeba na provozních nákladech, nebo ochotou objednavatelů platit víc za lepší komfort pro 20 lidí jedoucích v jednotce pro 120 lidí?

Mimochodem, floskuli ti nahoře, nebo spíš hlasem národa ty nahoře, považuju za obzvlášť "podařenou"; když už mluvčí ví, co by ten míněný měl dělat, bylo by vhodné ten vzkaz adresovat konkrétněji. Fakt nevím, kdo je ten nahoře. Stejně tak nevím, kdo je obyčejný nebo normální člověk.
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
10.12.2015 (19:37)  
Siemens M1 je zvláštní případ... (neriskujte na mě reagovat, nebo se rozepíšu a to nechcete) Pantery mám ale docela rád, kdyby někdo nahoře myslel, jezděj dvouvozový RP místo šukafonů.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
10.12.2015 (18:35)  
Přesvícenější vlak, než je ešus, jsem zatím nepoznal.
Co se týče signalizace dveří pantera, tak je to furt příjemnější než ešus, sysel a regionova. Tam je to na zbláznění.
10.12.2015 (16:29)  
Fučida:
Elefant neni az tak presvicen, jako nema vubec zaluzie pres svetelna telesa. Srovnejete si zrakovy pocit pri jizde metrem soupravou Siemens a rekonstruovanou ruskou jednotkou.
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
10.12.2015 (9:29)  
Mě také přijde pohodlný a bezproblémový (z pozice cestujícího). Jedinou výtku bych měl snad jen k velmi nepříjemnému příliš intenzivnímu zvukovému signálu při zavírání dveří a dokonce i při jejich otevírání.
10.12.2015 (6:57)  
Jenom první třída stojí za prd. Mizerné sedačky, žádné oddělení od nástupního prostoru a zbytku vlaku vůbec.
V tomhle je ešus daleko lepší. V něm vadí jen to přesvícení. Jestli se to dá regulovat tady, nevím ,jel jsem s tím ve dne.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
09.12.2015 (22:58)  
Já zase říkám, že to je nejlepší novodobý vlak. Dizajnově na jedničku jak venku tak uvnitř, na rozdíl od elefanta hezky topí a klimuje, jde z něj i vidět ven, má zatahovací rolety, příjemnější a hlavně regulovatelné osvětlení, předvolba na otevírání dveří, hezký zvuk. Tak nějak si představuju nový vlak.
09.12.2015 (21:22)  
Záleží jak moc šero a jak moc kompakt, ale pokud bylo exponováno s ohledem na dostupné světlo, požadovanou rychlost a technicko-kvalitativní schopnosti aparátu (např. velmi velmi přesná expozice ETTR), tak možná to není až taková hrůza ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko