..: Fotogalerie - detaily fotografie 380.010-9 + 380.019-0 :..
 

380.010-9 + 380.019-0


380.010-9 + 380.019-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Libeň - Praha hlavní nádraží
 - Datum: 12.2.2012
 - Autor: Richard Weber  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 13783x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
04.03.2012 (19:02)  
Ta 380.019 selhala? Ta tramvaj se do fotky taky hodí, ještě když tam je tramvaj ze Škody dávám 5*.
15.02.2012 (19:33)  
Fotka je pěkná, krásně ukazuje koncepci designu Porsche pro škodovácká vozidla - tzv. převrácená popelnice. Výhodou je, že tento tvar lze jednoduše vyrobit z ohnutého plechu (u tramvají není tato možnost využita). 109E a 14T měly skutečně vypadat velmi podobně, úplně původní design 109E se však spíše blížil jednotkám 471 a to vypadalo daleko lépe. Model jsme kdysi měli v kanceláři... Jenže co chcete dělat, když vám ruce svážou předpisy TSI na crashe? A počkejte si na nová vozidla, jejichž design ovlivní TSI Loc&Pas, to nás všechny přejde chuť na focení :(

Jinak i já musím souhlasit s posledním komentářem Antonyho - nové elektrické lokomotivy mohly být již dávno dodány a bez problémů nasazovány v zahraničí. A vsadím se, že by byly díky sériovosti výroby i levnější než 109E, kterou bylo nejprve třeba nákladně vyvinout.
15.02.2012 (18:36)  
Hezký a na ten zadní sběrač u přípřežní lok.
15.02.2012 (17:44)  
He, he - koukám, že nejsem sám, komu připadá ten čumák lokomotivy a šaliny docela podobnej .... ;o)
Pekna fotka.
15.02.2012 (17:08)  
Pěkná fotka až na tu elektrifikaci. Podle mně buď měli nechat jen ty oblouky a nebo normální brány.Ještě ke všemu je to každé natřeno jinou barvou.To je paskvil.
15.02.2012 (15:11)  
Richardisko:každý to vidí jinak,ale je zbytečné o tom zde polemizovat a holt jsou i tací,kterým hlučnost zamračených skutečně nevadí.A až za čas všechny ty nově konstruovaná mimochodem dost hnusně vypadající moderní vozidla budou zablitá uplně stejně jako stávající potom si popovídáme o té kultuře cestování.
15.02.2012 (14:10)  
Josef Kamiš: Naprosto se musím ztotožnit s posledním příspěvekem Antonyho.
Jedna věc je fotit na lokálkách fotogenické soupravy v čele se zamračenou a rozplývat se nad pětivozovou soupravou poskládanou z 810 a 010. Druhá věc je úroveň a kultura cestování, která je nejen na těchto tratích v podání těchto vozidel víc než smutná. O tom, zda byla přestavba 810 na 814 strategickým krokem ke zvýšení kultury cestování, se můžeme jen dohadovat. R.
registrovaný uživatel pacey  mail  
Počet komentářů uživatele25 »fotek 0
15.02.2012 (13:25)  
Neměl čumák loko podle prvních návrhů vypadat podobně jak má ta šalina?
http://www.zelpage.cz/news/380skoda.jpg
15.02.2012 (10:05)  
Antony popustil uzdu své vášně a vychrlil ty své nesmysly pod tlakem přímo ze svého hnědého nitra...jestli ti nevoněj 810 nebo 751 s patrama tak si tam zkus jezdit na tom svým skutru.Jinak ohledně fotky pěkně se to sešlo a lokomotivy se alespoň co do vzhledu povedly více,než ty tramvaje
15.02.2012 (9:33)  
nezlobte se na mne ale jsem nestastny ze stavu zeleznic i mhd v cesku 20 let po revoluci. za komunistu vse jen chatralo a po revoluci mi zase prijde ze penize utikaji jinam.
proste nepochopim proc cd nekupuji osvedcena vozidla ze zahranici a preferuji casto zatim ani nevyrobena neodzkousena vozidla z ceska. pritom navic kazdy nakup byl prusvih jak se zpozdenim tak s kvalitou. jediny railjet vypada zatim dobre..

navic se posledni doboiu zacalo ukazovat proc skoda dostava prednost a sice diky korupci. to ze bychom meli podporovat ceske firmy je sice dobra vec ale ne za cenu vyhozenych miliard z nasich kapes..

osobne po praze jezdim autem nebo na skutru jelikoz mhd je draha a na me trasy nepouzitelna. za prahu ale moc rad jezdim vlakem a krome jizd elefantem a nebo ec jsou takove jizdy pro mne za trest.

porad doufam ze se doziju souprav desiro na lokalkach a porad nic. napr na 210 na podazavskem pacifiku kde jezdim rad pravidelne. misto toho tam ale jezdi priserne 810ky a jeste prisernejsi regionovy a o vikendu stare spinave patraky s extremne hlucnyma lokomotivama 751..

a zmena??

v nedohlednu
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko