..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.147-0 :..
 

363.147-0


363.147-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Drahovce zastávka - Veľké Kostoľany
 - Datum: 6.3.2015
 - Autor: metys  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2413x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

18.11.2016 (2:12)  
JiP: Mě tedy "oživování vraků" fakt nevadí, k modernizovaným vozům se zmodernizují 363 na 361 a budou "lítat" 160 jako nic. Je to levnější, originální a často i pohodlnější než ty často ne příliš pohodlné nové trakční jednotky. Jen by ty modernizace hlavně v ČR měly probíhat rychleji.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
16.11.2016 (23:55)  
marcello.sk: I modernizace tech vagonu je samozrejme pokrok, ale k cemu je to platne, kdyz to stejne bude dale tahat 363 s Vmax 120 ? Dodnes jsem ty modernizace nepochopil. Mnohdy je cena pres polovinu ceny noveho vagonu a stale k tomu chybi lokomotiva na 160 coz je dalsich 100-120 mil Kc. Kdyby se za to koupila nova trakcni jednotka, tak to bude skoro za stejny peniz, vlak bude novy a schopen jizdy 160. Takovyh jednotek se po Evrope vyrabi spousta typu. Tohle ozivovani a prodluzovani zivota vraku proste nechapu. Jak tady, tak v SR.
16.11.2016 (21:03)  
Posledné z 363 čo im ostali ešte tabuľky. :) Fotka pekná :)
16.11.2016 (14:06)  
JiP: Fotka je z 3/2015. Odvtedy z týchto "vRakov" Bdt ubudlo cca 30 ks, pretože celkom rýchlo prebieha ich modernizácia na Bdteer a snáď už čoskoro budú Bdt minulosťou. (Dnes ich je u ZSSK už len cca 10 plus 35 z prvej série s hladkou strechou)
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
16.11.2016 (11:17)  
Na techto fotkach me vzdy nejvice udivuje ten kontrast, kdy na pomerne moderni infrastrukture se stale i po tak dlouhe dobre prohaneji takove vRaky. Porad se vytahuji najake VRT a pritom je dlouhodobe problem dat dohromady soupravu na dnes zcela obycejnych 160. Krome par expresu Praha-Ostrava a Praha-Brno je to uplne stejne i na nasich koridorech. Jizdni doba stanovena na 120-140 je stale standard, prestoze prvnim useku koridoru uz je pres 20 let !
16.11.2016 (9:40)  
Jeje, ja jsem totiž při vkládání i do popisku psal 362 a nevycházela kontrolní číslice :D ale přepnout řadu jsem už zapomněl, děkuji :) opraveno
16.11.2016 (8:52)  
První co mně padlo do oka, je ten stín sloupu TV, který činí rébus s určením konce třetího a začátku čtvrtého vagonu...:-)
Pěkná fotka
Malý detail, sekce 362, na snímku 363...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko