Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.513-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Golčův Jeníkov město - Vlkaneč - Datum: 30.12.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Pozn.: Moderní vozidlo na moderní trati :) - Zobrazeno: 3289x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ad ceskolipak: No vida, tak Kutná Hora--Čáslav se o přeložení esíčka aspoň uvažuje. Tak držím palce.
Světlá--Okrouhlice krátký pomalý úsek mezi dvěma značně zrychlenými zůstane... :-/
Světlá--Okrouhlice krátký pomalý úsek mezi dvěma značně zrychlenými zůstane... :-/
kasku: Ve stopách z dob císaře pána dosud vede cca 95 % našich tratí.
06.01.2016 (15:47)
Kéž by vyhrála varianta b)
https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/rekonstrukce-tratoveho-useku-caslav-vcetne-kutna-hora-mimo
https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/rekonstrukce-tratoveho-useku-caslav-vcetne-kutna-hora-mimo
06.01.2016 (15:43)
Trať je typická tím, že má velmi členitý rychlostní profil.
Za Kolínem to jede 120 km/h, v Hoře Kutné 80 km/h. Pak chvíli 100 a náhle esíčko 70 km/h. Pak zase 100 km/h.
Od G. Jeníkova je to lokálka s 70 km/h. Světlá-HB se má rekonstruovat na 80-105 km/h.
Jediná šance, jak tuto trať trochu civilizovat je nyní.
SŽDC plánuje optimazlivat úsek KH-Čáslav. A teď jde o to, zda jen opraví trať ve stávající stopě, nebo se přikloní k projektu přeložky esíčka u Třebešic. Pak by se dalo jet z KH na Čáslav souvislých 120 km/h
Za Kolínem to jede 120 km/h, v Hoře Kutné 80 km/h. Pak chvíli 100 a náhle esíčko 70 km/h. Pak zase 100 km/h.
Od G. Jeníkova je to lokálka s 70 km/h. Světlá-HB se má rekonstruovat na 80-105 km/h.
Jediná šance, jak tuto trať trochu civilizovat je nyní.
SŽDC plánuje optimazlivat úsek KH-Čáslav. A teď jde o to, zda jen opraví trať ve stávající stopě, nebo se přikloní k projektu přeložky esíčka u Třebešic. Pak by se dalo jet z KH na Čáslav souvislých 120 km/h
Já mám z dob Panonie, Hungarie a podobných v hlavě dokonce 60. Zhruba ze Světlé do Golčova Jeníkova. Naopak jsem tam z Brna jezdil dost rád - po relativně rychlém průjezdu (obvykle večerní) Vysočinou pomalé kličkování hlubokými lesy a následně postupně rychlejší úseky 80; 100 a za Čáslaví dokonce fantastických 120, tehdy až do Prahy. Podle možnosti jsem vybírával právě dálkaře, co stavěly jen Havl. Brodě, protože - a to jistě uzná každý - zrychlení oddělené stanicí nemá na mladistvou duši ten správně euforizující vliv :-).
Blbý bylo, když onehdy Panonie vysekla přes půlhodiny zpoždění a já šel ve finále po 30 km výletě dalších 10km domů pěšky. S příchodem někdy ve tři ráno (poslední tramvaje a autobusy na periferii, a pak po svých).
Blbý bylo, když onehdy Panonie vysekla přes půlhodiny zpoždění a já šel ve finále po 30 km výletě dalších 10km domů pěšky. S příchodem někdy ve tři ráno (poslední tramvaje a autobusy na periferii, a pak po svých).
06.01.2016 (14:14)
Jak někdo napsal nedávno u předešlí fotky sz tohohle místa taková ´´dvoukolejná elektrifikovaná lokálka´´.
No já jsem tam kdysi jezdil a bylo tam max.70km/h.Takže je o pět víc.Možná,že v některých místech se rychl.zvedla i o víc jak 5km/h.Ona je to prakticky stopa trati z dob císaře pána.
Tak rychlost nejde ve stávající stopě zvýšit vždy. Protože existuje norma, která stanoví v jakém poloměru může být jaká maximální rychlost. Velmi zjednodušeně napsáno. A tady jsou ty poloměry bohužel malé.
06.01.2016 (10:53)
Hrozný.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko