..: Fotogalerie - detaily fotografie 363.076-1 :..
 

363.076-1


363.076-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Roudná
 - Datum: 31.1.2012
 - Autor: Hurvajs M131 
 - Zobrazeno: 5404x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 2
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.02.2012 (19:42)  
Farkač Karel:
Každý má svůj pohled na věc. Hodnocení té fotky není nejlepší a autora by jistě zajímalo, kde udělal chybu.
Na první pohled to vypadá, že ke snímku bylo řečeno vše, co bylo možno...
09.02.2012 (13:27)  
Nelitujte! Není čeho. Snad v rámci demokracie lze snad prezentovat svůj názor, že se mi něco líbí a něco nelíbí, i když se to přímo nevztahuje ke snímku.
09.02.2012 (11:52)  
Skoro lituji autory, kteří vyfotografují něco v tomto nátěru... Protože pak se po jejich fotografiemi nežvaní o ničem jiném, než jak je nátěr ošklivý, že dříve bylo lépe a kdesi cosi.
Už ani nemá smysl takové diskuse číst, neboť jsou pořád dokola na jedno brdo.
Omlouvám se autorovi za OT... Snímek se mi líbí, má příjemnou dynamiku a atmosféru.
09.02.2012 (18:42)  


V pohodě, není zač se omlouvat :)
Děkuji za komentář :)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
08.02.2012 (20:02)  
Tomáš180: bílý pruh a modrá střecha. Mně se teda líbí více i ty lokomotivy v té starší verzi, ale je to moc složitý a asi drahý, ale na to mohli snad přijít hned u "prototypu".
registrovaný uživatel Tomáš180  mail  
Počet komentářů uživatele140 »fotek 0
08.02.2012 (19:52)  
Když už se mírně vylepší nátěr lokomotiv, musí se přeci naopak někde ubrat, tedy více zprzníme osobní vozy nesmyslným bílým proužkem. Osobně se mi nelíbí a zcela souhlasím s Hurvajsem M131: plete se to s první třídou, zvláště když stojí vlak večer u nástupiště osvětleného žlutými lampami.

Když se zaváděl jednotný nátěr na Slovensku, v duchu jsem nadával. Dnes bych jejich schéma upřednostnil. A nejlepší je podle mě rakouský nátěr - v tom vypadají i ,,staré" vozy moderně, až nadčasově.
08.02.2012 (18:54)  
Když už se tu kecá o Najbrtu, ten bílý pruh se mi docela líbí, vůz dělá delší (modernější) a opticky snižuje typicky vysokou a vyklenutou střechu vozů B. V případě 1. třídy mi to ale již přijde překombinované - a na jiných řadách si onen nadokenní pruh ani neumím dobře představit. Každopádně korporátní design jak má být - každý pes jiná ves - nedávno byl o tom zajímavý článek v ŽM.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
08.02.2012 (17:47)  
Tomáš Mach: proč? stejně by dostaly nový lak, tím způsobem jak navrhujete by to trvalo o desítky let déle, ale vzhledem k neustálým změnám to nenastane nikdy...............
08.02.2012 (17:13)  
Proti unifikaci nic nemám, ale myslím, že na původních vozech už je to zbytečná investice. Když už chtěli ČD unifikovat, mohli to nechat až na nové přírustky do své flotily, která už celkově potřebuje obnovu. A obnovou nemyslím rekonstrukci tipu 810 ? 814...
08.02.2012 (16:52)  
Možná mě tu ukamenujete, ale mě se ta fotka celkem líbí, i když má jisté nedostatky, hlavně prak v rozmazaným čumáku
08.02.2012 (18:46)  


Proč by Tě kamenovali, každý může mít svůj názor, ne? ;) Díky za komentář :)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
08.02.2012 (16:48)  
Farkač Karel: přesně to jsem si začal myslet taky, po tom co se objevila tato nová verze!! Jaká pak unifikace, když většina vozů už je v té starší a mnohem hezčí verzi a ten zbytek zelených hrůz se přebarví na to nové, tak unifikace už bude zase v .............

Čili shrnutí: Najbrtizace je jenom pořádný tunel, na venek tvářící se pod projektem unifikace vozidel. Doufám že aspoň Bmz na mezinárodná vlaky dokončí svojí původní verzi, protože kromě cirkusu a horšího nátěru, by si ČD udělali mezinárodní ostudu, že nedokážou vymyslet jednotný nátěr jedné řady vozů.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko