Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
363.073-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ostrov nad Ohří - Hájek - Datum: 25.5.2011 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 2795x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
08.11.2011 (23:03)
Jako obvykle koleje se řeší až jako poslední. Tím pádem se při elektrizaci nikde nezvýšila traťová rychlost. To je stejně při dvojkolejce vždy problém. Například na stavbě 3.TŽK Kařízek - Rokycany drobné úpravy koleje znamenají minimálně deset etap, protože se musí nejdříve dělat levosměrné oblouky v koleji č.1, pak tam převést dopravu, udělat celou kolej č.2, pak se zase vrátit na kolej č.1 a tu definitivně dodělat. Jindy zase totéž ve stanicích. Pěkná pakárna. Tak se opět udělala elektrizace stylem jako za socialismu jen s tím rozdílem, že možná někde vyčistili zanesené příkopy a propustky.
Svršek moc neřešili jen elektrifikaci a zab. zař. Nový je jen v některých úsecích. Na staré výhybky se montovali rovnou elektromotor. přestavníky
08.11.2011 (19:29)
Dovolte mi jeden dotaz... Dočetl jsem se, že v úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary proběhla elektrizace v roce 2006, i vzhled sloupů trakčního vedení tomu odpovídá. Bohužel svršek nevypadá nově. Starý svršek je v celém úseku Kadaň-Prunéřov - Karlovy Vary, nebo pouze v tomto místě zachyceném na snímku?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko