Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.002-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vydrník - Letanovce - Datum: 30.4.2010 - Autor: Duhy - Pozn.: Na Slovensku je krásně.. - Zobrazeno: 8666x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
MYslím, že dost bolo diskusie na tému Poštové vozně :) a je potřeba říct že tahle scenérie je úchvatná a kdejaká fotka z podhůří alp by se mohla jít schovat za roh :) Myslím, že tahle je jednou z kandidátek na fotku 2010 :) Cgrat!
Jurik:
Tu sú názvy štítov na fotke smerom sprava doľava: Javorový štít (2418 m.m.n.), Slavkovský štít (2452 m.n.m.), Bradavica (2476 m.n.m.), ten malý na konci Velickej doliny je Velický štít (2318 m.n.m.), potom ide Gerlachovský štít (2655 m.n.m.), pod nim nad Gerlachovským kotlom je ešte Kotlový štít (2601 m.n.m.), tak ide Končistá (2538 m.n.m.) a jej členitý hrebeň, ďalej je Tupá (2285 m.n.m.) a nakoniec je hrebeň Bášt s najvyšším štítom Satan (2422 m.n.m.) a P.S. vo Vysokých Tatrách je 25 štítov vyšších ako 2500 m.n.m.
Tu sú názvy štítov na fotke smerom sprava doľava: Javorový štít (2418 m.m.n.), Slavkovský štít (2452 m.n.m.), Bradavica (2476 m.n.m.), ten malý na konci Velickej doliny je Velický štít (2318 m.n.m.), potom ide Gerlachovský štít (2655 m.n.m.), pod nim nad Gerlachovským kotlom je ešte Kotlový štít (2601 m.n.m.), tak ide Končistá (2538 m.n.m.) a jej členitý hrebeň, ďalej je Tupá (2285 m.n.m.) a nakoniec je hrebeň Bášt s najvyšším štítom Satan (2422 m.n.m.) a P.S. vo Vysokých Tatrách je 25 štítov vyšších ako 2500 m.n.m.
06.05.2010 (14:54)
Mimo fotku poštovní Nex stále jezdí v trase Praha Malešice - Ostrava a to 3x v noci (o víkendu méně) 2x jde o vlak složení jen z vozů Gbkks (stejné jako bývalé spěšninové vozy jen v modré nátěru) stanovená rychlost 90 km/hod a jeden Nex je složen jen s vozů Postw stanovená rychlost 140 km/hod,ale ČD Cargo nemá vhodné lok). Manipulace je v Pardubicích,České Třebové,Olomouci.S Postw vozy se snad nemanipuluje ty jen vykládají a naklají pytle(snad nekecám). Vozy Gbkks se manipuluje a pokračují i do jiných stanic.
06.05.2010 (13:23)
Osádka byla minimálně tříčlenná, ale většinou i pětičlenná. Ve složení Vedoucí (někdy plnil i funkci kartisty=měl na starosti evidenci zásilek), výpravčí závěrů - odpovídal za pytlování a za sklad a podle náporu jeden až tři třidiči listovních zásilek. Pokud by byl někdo zvědav na podrobnosti, rád sdělím privátně, abych nezapleveloval vlákno!
06.05.2010 (13:20)
Jozka - ano, ale už je jich minimum, většina byla přePARSována na ty řídící vozy 954
06.05.2010 (13:18)
Pokud se bavíme o vlakové poště před zrušením v r. 1999, tak každý Postmw měl svůj status poštovního úřadu a prováděl uplně ty stejné operace jako pošta na vesnici (vyjma peněžních) Třídění obyčejných a doporučených listovních zásilek, obyčejné, pilné a cenné balíky a taky převoz finanční hotovosti.
v Břeclavi jezdila 501 Břeclav-Praha (přes ČT)
573 Břeclav - Brno - Olomouc - Přerov - Ostrava
572 Břeclav - Petrovice u K. (na Ex Chopin)
Brnáci jezdili 513 - Brno - Č.Budějovice a 503 Brno - Pardubice - Liberec
v Břeclavi jezdila 501 Břeclav-Praha (přes ČT)
573 Břeclav - Brno - Olomouc - Přerov - Ostrava
572 Břeclav - Petrovice u K. (na Ex Chopin)
Brnáci jezdili 513 - Brno - Č.Budějovice a 503 Brno - Pardubice - Liberec
Marek Tomek:
Jj, rozdíl funkce vozů je mi jasný, jen tady bylo Topičem napsáno, že tyto vozy nejezdí a NExy jsou řazeny pouze ze "zetek" ;o)
Jj, rozdíl funkce vozů je mi jasný, jen tady bylo Topičem napsáno, že tyto vozy nejezdí a NExy jsou řazeny pouze ze "zetek" ;o)
06.05.2010 (13:12)
Jozka - ony ty Postmw ještě v té úhrnné přepravě železniční
(tvůj termín poštovní NEx) jezdí, ale plní funkci nákladního vozu. Bez obsluhy a ten vůz tedy nemá status poštovní úřadovny. V praze ho někdo napěchuje a v Ostravě vyloží
(tvůj termín poštovní NEx) jezdí, ale plní funkci nákladního vozu. Bez obsluhy a ten vůz tedy nemá status poštovní úřadovny. V praze ho někdo napěchuje a v Ostravě vyloží
Topič:
Na Nexech žádné poštovní vozy nejezdí.
Jen při letmém průletu internetem jsem našel fotky poštovních vozů (Postw) řazených na nočních NExech ještě v roce 2008. Kdy se přestaly tyto vozy nasazovat? Nebo je to jen Vaše domněnka z pozorování provozu?
A co se týká řazení poštovních vozů ve vlacích osobních dopravy, tak nevím, proč by to po roce 1999 nešlo. Nemusí se přeci jednat pouze o vlakovou poštu. Teoreticky by mohl být vůz z NExu řazen např. na některém z nočních rychlíků, šlo by jen o přepravu vozové zásilky. Podobně jako se ještě do roku 2004 (?) řadily spěšninové vozy do osobních vlaků. Samozřejmě, že po oddělení carga od matky, by to bylo těžce proveditelné ;O)
Na Nexech žádné poštovní vozy nejezdí.
Jen při letmém průletu internetem jsem našel fotky poštovních vozů (Postw) řazených na nočních NExech ještě v roce 2008. Kdy se přestaly tyto vozy nasazovat? Nebo je to jen Vaše domněnka z pozorování provozu?
A co se týká řazení poštovních vozů ve vlacích osobních dopravy, tak nevím, proč by to po roce 1999 nešlo. Nemusí se přeci jednat pouze o vlakovou poštu. Teoreticky by mohl být vůz z NExu řazen např. na některém z nočních rychlíků, šlo by jen o přepravu vozové zásilky. Podobně jako se ještě do roku 2004 (?) řadily spěšninové vozy do osobních vlaků. Samozřejmě, že po oddělení carga od matky, by to bylo těžce proveditelné ;O)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko