Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.168-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ostrava-Svinov - Polanka nad Odrou výhybna - Datum: 21.9.2012 - Autor: Strnda - Pozn.: rušící R 17/13017 Moskva - Nice - Zobrazeno: 5632x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
17.04.2013 (0:10)
Martin Hochman: máte pravdu, nevím proč jsem žil v tom, že Bastard 371 má Vmax = 140 km/h jako 362 a tudíž, že převod bude podobný.
16.04.2013 (19:33)
paja.butcher Bastard se, co se týká rozjezdů, s esama, peršingama a princeznama nemůže srovnávat ať už kvůli převodu, nebo regulaci výkonu.
16.04.2013 (18:10)
Anowis: Děkuji.
Astartoth: Samozřejmě to bylo s nadsázkou, když občas vidím rozjezd Bastarda s Metropolem, žádný extra odpich to není, ale jestli je to záměr nebo ne to netuším.
Astartoth: Samozřejmě to bylo s nadsázkou, když občas vidím rozjezd Bastarda s Metropolem, žádný extra odpich to není, ale jestli je to záměr nebo ne to netuším.
Astartoth
Tohle ani nemůže jet 160 km/h...
A ty rozjezdy zase nejsou tak pomalé.
Tohle ani nemůže jet 160 km/h...
A ty rozjezdy zase nejsou tak pomalé.
16.04.2013 (4:54)
Astartoth: skoro bych si tipnul, že tohle u nás 160 nejezdí :-)
mah: Problém letadla je, že 3 hodiny sice letíte odněkud někam, ale na letišti strávíte minimálně další 2 hodiny navíc + obvykle minimálně hodinu na každém konci cestou na/z letiště, nádraží bývají obvykle poněkud lépe dostupná. Ale bohužel vlaky prohrávají nejen mraky přestupů, ale i cenou.
Co jsem si všimnul, tak většina nočních spojů je vedená Esem, možná snaha, aby na spící cestující nepůsobily velké síly při rozjezdech :-)
mah: Problém letadla je, že 3 hodiny sice letíte odněkud někam, ale na letišti strávíte minimálně další 2 hodiny navíc + obvykle minimálně hodinu na každém konci cestou na/z letiště, nádraží bývají obvykle poněkud lépe dostupná. Ale bohužel vlaky prohrávají nejen mraky přestupů, ale i cenou.
Co jsem si všimnul, tak většina nočních spojů je vedená Esem, možná snaha, aby na spící cestující nepůsobily velké síly při rozjezdech :-)
Nez se to rozjede na 160, tak je to skoro v te Breclavi. Proc zrovna tohle netaha 380?
754 012> rezervy zeleznicniho spojeni mozna jsou, ono pred 1.svetovou nebylo tak snadne letat.
komu by se taky chtelo travit na ceste 3 dny, kdyz to jde za 3 hodiny
komu by se taky chtelo travit na ceste 3 dny, kdyz to jde za 3 hodiny
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko