..: Fotogalerie - detaily fotografie 361.001-1 :..
 

361.001-1


361.001-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Trenčín-Zlatovce - Trenčín
 - GPS: 48°53'37.739"N, 18°2'39.397"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 3.12.2016
 - Autor: Martin Mačanga 
 - Pozn.: R 605
 - Zobrazeno: 5685x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
16.08.2018 (15:54)  
pekna fotka! tu je jedna dokumentacna, este s kupaliskom... http://www.railgallery.cz/showphoto.php?photo=1536
registrovaný uživatel eurostar  mail  
Počet komentářů uživatele367 »fotek 0
13.12.2016 (1:39)  
Ako rodeny Trencan toto povazujem za typicky priklad ako to na Slovensku chodi. Ide o najvecsi podvod v historii slovenskych zeleznic, ktory si vynutil rozbitie polovice mesta a zburanie unikatnej 80 rokov starej letnej plavarne priamo v centre mesta, na ktory sa budeme musiet zlozit cele Slovensko.

Niekolko bonbonikov :

Tender nevyhrala firma s najlacnejsou ponukou hoci mala minimalne rovnake skusenosti so stavbou ci modernizaciou zeleznic.

Trat je od Zlatoviec az po zilinske zhlavie projektovana na 140 kmh (cca 3 km). Trat v povodnom telese mala Vmax 70 kmh od Zlatoviec trencianskeho zhlavia po stanicu Trencin BA zhlavie cca 1 km. Od stanice TN bola Vmax 100 kmh.

Kvoly nevydarenemu vyvlastneniu pozemkov pri ZA zhlavi TN stanice (mestka cast Sihot, byvale rampy) sa nemohol vyrovnat obluk aby trat vyhovovala planovanej 140 kmh. Ako po starom tak aj po novom tam bude len 100 kmh.

Podla aktualnych informacii sa po celom novom moste az po novy podjazd medzi Sihotou a Pred polom bude jazdit len 100 kmh.

Vsetky os vlaky v Trencine vzdy zastavovovali, vecsinu casu aj IC zsr ci zssk. Takze kvoly 2-3 parom vlakov IC zssk denne a ich moznej casovej uspore 2-3 MINUT padlo 200 mil. Eur. Ohladom vlakov co v Trencine zastavuju (vsetky mozno okrem statnych IC) sa neda hovorit o ziadnej alebo velmi minimalnej casovej uspore.

Dovolim si porovnanie s Nemeckom, konkretne s mestami Ingolstadt a Augsburg cez ktore vedu dolezite koridory (rychlotrate s Vmax 300 kmh / 280 kmh) naozaj Europskeho vyznamu spajajuce severnu s juznou Europu a vychodnu so zapadnou, s Vmax 110 kmh/90 kmh v tychto mestach, nakolko tam aj tak drtiva vecsina vlakov zastavuje (v A vsetky) Tam sa nezburala polovica mesta kvoly zeleznici ale zvitazil zdravy rozum, logika a cest kompetentnych.
12.12.2016 (20:38)  
Chyba, v Chuchli nejsou výhybky.
12.12.2016 (9:42)  
Vážení, také mně mrzí že tato stavba se protahuje a má problémy s financováním. Ovšem je to na 200 let. Za 50 let si nikdo nevzpomene, že se zprovoznila o 2 roky později. Nikdo neuvidí kostlivce, kterých je na českých koridorech spousta. Chválím Slováky, že si nenechají kecat do zásadních věcí jako jsou parametry trati, byť z hlediska "krátké ekonomiky" by bylo lepší stavět paskvily, nebo nestavět vůbec nic. Viz 4. (český) koridor Horní Dvořiště - Ševětín.
Kontrolní otázka soudruzi: "Kdo byl ministrem financí když se stavěla trať jižní spojky Praha Krč - Radotín?" Já to nevím, ale vím, že se dneska skvěle hodí ty 4 koleje mezi Chuchlí a Radotínem - jen místo nákladních vlaků tam uhnou Elefanti, aby je mohl rychlík předjet.
registrovaný uživatel ORION  mail  
Počet komentářů uživatele8 »fotek 0
11.12.2016 (21:06)  
Krásný pohled z Trenčínského hradu. Moje oblíbené místo :-)
10.12.2016 (16:44)  
Tak toto je pecka! :) Takto zachytit vlak ještě na staré trati, kde je vidět zároveň i budoucí přeložka... :) Paráda.
10.12.2016 (11:48)  
Daniel Rohlíček: Áno, jedná sa o preložku súvisiacu s modernizáciou koridoru BA - ZA na rýchlosť 160 km/hod. Celá stavba v okolí Trenčína však už pripomína trápny vtip. Pôvodné dokončenie bolo plánované na jeseň 2015, dnes máme koniec roka 2016 a stále ostáva ešte kopec práce. Krásne bolo, ako ŽSR ešte v októbri tvrdili, že novembrový termín 2016 sa určite stíha, hoci bolo úplne jasné, že nepomôže ani svätená voda. Celý úsek v sume viac ako 200 miliónov eur navyše odmietla EÚ preplatiť kvôli pofidérnemu verejnému obstarávaniu a zacvaká ho štátny rozpočet...
10.12.2016 (7:36)  
JvS: A není to také třeba o životnosti starého mostu a jeho dalších nevyhovujících parametrech? Z hlediska stavby pak často vychází lépe realizace nového přemostění vedle původního - odpadnou složité dlouhé výluky, zlepší se bezpečnost práce, technologie dovolí zbudování jednodušší mostní konstrukce třeba jako zde rovnou dvoukolejné...
registrovaný uživatel JvS 
Počet komentářů uživatele287 »fotek 0
10.12.2016 (3:28)  
Mě by zajímalo, jaký je poměr cena/výkon toho nového spojení. Tedy co ušetřil na rychlosti most nový a kolik těch pár? minut stálo...
09.12.2016 (21:19)  
Stavba století se už blíží k dokončení...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko