..: Fotogaléria - detaily fotografie ES499.0oo1 + 751.201-5 :..
 

ES499.0oo1 + 751.201-5


ES499.0oo1 + 751.201-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Vernár - Dobšinská Ľadová Jaskyňa
 - Datum: 21.4.2017
 - Szerző: Junior 
 - Pozn.: OsR 31055
 - Zobrazeno: 3781x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 8
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

07.09.2017 (15:34)  
Díky, byl jsi rychlejší :)
07.09.2017 (15:23)  
Proč tedy nestačila C4?

Kvůli vagonům - ty jsou zhusta těžší, než mašina :-)

Edit: teď vidím tvůj edit ;-)
07.09.2017 (15:11)  
Díky za obě vyčerpávající odpovědi.
Nicméně zrovna sergej ani čmelák přes 20 tun na nápravu nemají, stejně jako žádný jiný domácí diesel (o párách ani nemluvě) kromě kyklopa. Proč tedy nestačila C4? Nakládaly se snad vagony na třídu D?
Post edit: Nejen ve vlaku, jestli dobře vidím, tak je obsazená i kabina na gorile :)
07.09.2017 (14:36)  
Keprt: presne tak, v minulosti bežné nasadenie sergejov a čmeliakov (-:

NIcKON: 751.201 patrí už pod MDC (bola odkúpená od ZSSKC pred pár rokmi) a momentálne je v opatere Albatros klubu Bratislava
350.001 je kandidát na historické HDV keď skončí službu u ZSSK tak zrejme poputuje do MDC pod opateru Albatros klubu ktorý si ju podobne ako v minulosti Huga (004) zapožičiava na "nostalgiu" ako bolo tomu aj tento krát.
Tento vlak je návoz na akciu Rušňoparáda 2017 v depe Košice a ako "šotoatrakcia" bol s gorilou na závese trasovaný poväčšinou po tratiach mimo trolejového vedenia, z Bratislavy cez Leopoldov, Prievidzu, Hornú Štubňu, Kremnicu, Zvolen, Banskú Bystricu, Telgárt, Margecany až do Košíc. Súprava bola obsadená členmi klubu, tí mali kúrenie asi len v úsekoch pod trolejom (-:
07.09.2017 (14:28)  
gorila s 22 tunami na nápravu vůbec přechodnost

Celá trať Zvolen-Margecany je D4, bývala tam silná nákladní doprava.
07.09.2017 (12:35)  
Docela se divím, že tam má gorila s 22 tunami na nápravu vůbec přechodnost. Jinak parádní momentka a na konec dubna pěkné počasí. Nebylo by nějaké info kam, proč a jak se prototypovka stěhovala? Mašina v čele patří MDC, míří tedy do muzea? A co je to vůbec za zvláštní soupravu? Předpokládám, že bez lidí, když 201 nemá topení.
akreditovaný fotograf nebo člen ŽP Vlad  mail  
Počet komentářů uživatele815 »fotek 0
06.09.2017 (17:22)  
Elektrizovaný Telgárt? No to jsou mi novinky! :-)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök - kérdések és válaszok


Info
informacni okenko