..: Fotogalerie - detaily fotografie 163.244-7 :..
 

163.244-7


163.244-7Informace o fotografii:
 - Místo focení: Čeperka
 - Datum: 29.8.2011
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4512x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
20.02.2016 (7:00)  
M 474 003:
Z logiky věci mi vychází, že vlak nemohl k návěstidlu přijet, aniž by byl zavřený přejezd. To co jste napsal mi přijde jako blbost...
19.02.2016 (17:48)  
M 474 003: nechci být hnidopich, ale řekl bych, že se na snímku jedná o návěstidlo oddílové, nikoliv vjezdové...O:-) pardon, nedalo mi to...:-)
19.02.2016 (16:58)  
M 474 003 Koukám, že pán je opět ve formě :-)
19.02.2016 (16:24)  
Chary/Nickon: stejně jako lidé, kteří si postaví na periferii města dům, ale zároveň zůstávají nahlášeni ve starém bytě ve vedlejším městě. Typické například pro okolo pražská města (třeba dlouho s tím bojující Říčany). Oficiálně tam bydlí kolem 15 tisíc lidí, neoficiálně je to o 10 tisíc více.

M 474 003: krásně napsáno. Jak já říkám, smyčka se zase postupně utahuje, ovšem velmi rafinovaně a velmi chytře, oproti dobám minulým. A nejlépe je to vidět na železnici a na silnici..
19.02.2016 (14:35)  
Nickone, nezapomínej na mladé lidi přestěhované za prací, ale ještě bez vlastního bydlení a s trvalým bydlištěm někde u rodičů. To je obzvláště u velkých měst jev naprosto nevídaný.
19.02.2016 (14:18)  
Pohrdání cestujícími je už dávno běžný jev. Vlaky je potřeba zavřít mezi betonové zdi, aby nehyzdily krajinu. Cestujícím je potřeba odříznout pohled do krajiny, aby cesta vlakem byla stejný zážitek, jako čekání v čekárně u zubaře. První krok byl přesvícený interiér a tmavá okna, druhý krok jsou betonové zdi. A pokud by se někdo nudil, může si vzít tablet a sluchátka.

Jinak na téhle fotce bych chtěl obsluhovat ty závory, vjezdové návěstidlo až za nimi, to musela vymyslet hlava. Lze jenom doufat, že strojvedoucí měli rozum, a v případě návěsti nedovolující jízdu a otevřených závor zastavovali před přejezdem. Z druhé strany byl předpokládám krytý odjezdovými návěstidly.
19.02.2016 (14:06)  
A kromě těch, co tam mají trvalé bydliště, v nich jistě nežije ani noha - podobně jako ve všech velkých městech. Žádní cizinci s přechodným pobytem, žádní studenti, žádní najatí pracovníci se služebními byty či ubytovnami...
18.02.2016 (22:38)  
Jenom bych měl takovou poznámku ohledně těch 100 tisícových měst. Údaje o obyvatelstvu ke dni 1.1.2015 jsou:
Hradec Králové 92 808, Pardubice 89 623.
18.02.2016 (21:42)  
Konkrétně zde je přes PHS z vlaku vidět, tedy pokud sedíte v panterovi "nahoře".
Každopádně děkuji za vzpomínkovou fotku na vesnici, která se mi na trase HK - Pce líbí nejvíc. Mám k ní jakýsi zvláštní citový vztah, každý výkop v ní jsem prožíval, jako by to bylo moje bydliště. A přitom tam nikdo z mých známých nebydlí.

Vztah k Čeperce tak nejspíš podpořily občasné návštěvy na stavbě a úzkost z toho, čím vším museli místní během stavby trpět. Pokud se chcete podívat na nynější stav, podívejte se na můj článek na spřáteleném webu:
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5899-Zdvoukolejneni-useku-Steblova-Opatovice-n-L-aneb-Jak-plynul-cas/
18.02.2016 (20:42)  
Chary: já to vidím spíš tak, že vlak je stále více uzavírán mezi betonové stěny (snad jako něco společensky neúnosného?) bránící výhledu do krajiny, která je součástí života. To beru jako dost velké pohrdání cestujícími (ze kterých se tak stává přepravovaný substrát). Je jim tak vnucován názor, že čas strávený ve vlaku musí brát jako nutné zlo a ztracený čas...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko