..: Fotogalerie - detaily fotografie 151.027-0 + 150.005-7 :..
 

151.027-0 + 150.005-7


151.027-0 + 150.005-7Informace o fotografii:
 - Úsek: Praha-Klánovice - Praha-Běchovice Blatov
 - Datum: 24.4.2006
 - Autor: Stanislav Lopata  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2804x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
29.11.2018 (13:32)  
Jo, vzadu jsou.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
29.11.2018 (8:26)  
Na fotce ale převěsy nejsou, někde byly už tehdy po opakovaných závadách nahrazeny branami.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
29.11.2018 (0:35)  
Je to nádhera, ty prolamovaný nosníky.
M474: Můžeš to nějak upřesnit, s tím padáním troleje?
28.11.2018 (23:06)  
Návěstní lávky sloužily jako brány... To bylo jenom někde, jinde byly převěsy, a fungovalo to tak, že při závadě jedné troleje spadly všechny 3.
28.11.2018 (21:26)  
Fajnové retro! :-)
28.11.2018 (22:28)  


Díky. Je fajn občas otevřít šuplíky ;)
28.11.2018 (21:03)  
Tenhle úsek před rekonstrukcí mně vždy fascinoval tím,že ty návěstní lávky zároveň sloužily jako brány trakčního vedení. A ty staré návěstidla měly taky něco do sebe. Mimochodem v úseku Praha-Běchovice - Poříčany byl v té nulté (nebo-li prostřední) koleji první (a na dlouhou dobu jediný) obousměrný autoblok.
28.11.2018 (19:35)  
Trochu místa dole a vpravo by nebylo?
28.11.2018 (22:27)  


Toto se řešilo již při schvalování fotky. Bohužel více místa není. Dnes bych to fotil trochu jinak, tenkrát jsem to bral vše metodou "více natěsno" a "aby byla mašina velká".

A asi jsem v tom nebyl sám - když se podívám na fotky z té doby a porovnám s tím, "jak se fotí dnes", tak většina tehdejších fotek je s těsnějším ořezem
28.11.2018 (18:13)  
Na fotce je moc hezky vidět stav kolejnic a GPK, v roce 2009 se to muselo ještě před koridorizací rychle vyměnit za komplet nové kolejnice...
28.11.2018 (22:46)  


Já si vzpomínám, že tento úsek fungoval jako spolehlivý "budíček" při cestě do Prahy. Jakmile na něj vlak najel, dělalo to takový rámus od podvozků, že ve vagonu nebylo slyšet vlastního slova.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko