Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
150.225-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Nelahozeves zámek - Kralupy nad Vltavou - Datum: 2.4.2011 - Autor: Miroslav Just - Zobrazeno: 5110x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pavel Ch.: že by to byla ta výluka za účelem okleštění dřevin v místě Nelahozevských tunelů?? :-)
Toto je velmi pěkné místo minulý rok v únoru jsem se tam byl od Vltavy podívat bylo zataženo ale dost zarostlé. Teďka to zde u té fotky vypadá, že to tam pročistily.
Miroslav Zikmund: Bolševik předvídal asi desetietou životnost.
Čeho proboha? Toho tunelu? 10 let na tunel je teda málo a vzhledem k tomu že trať letos slaví 160 let vzniku, tak se asi těžko dělala za "bolševika", který u nás mimochodem nikdy nebyl.
Čeho proboha? Toho tunelu? 10 let na tunel je teda málo a vzhledem k tomu že trať letos slaví 160 let vzniku, tak se asi těžko dělala za "bolševika", který u nás mimochodem nikdy nebyl.
MuDr. : jediné místo, kde se jezdí po starým (na 091 nově až do Vraňan), to není. Prha Bubeneč - Holešovice se měla koridorizovat během loňského roku, ale (podle mého uvážení) kvůli neplánovaným výlukám na 090, 091 (vykolejené uhlí v Lovosicích, nehoda CE 471 005 Ústí), poruchy napájení zab. zař. a další poruchy v Žst. Roztoky u Prahy a nakonec škrty MdCr tomu asi úspěšně zabránily.
Podle informací zdroje také JPP se tunely mají spojit v jeden dlouhý, kvůli trase konstatního odporu a protože je místo údajně památkově chráněné, nějak to pořád nejde.
Podle informací zdroje také JPP se tunely mají spojit v jeden dlouhý, kvůli trase konstatního odporu a protože je místo údajně památkově chráněné, nějak to pořád nejde.
07.04.2011 (18:48)
Bolševik předvídal asi desetietou životnost. Nicméně, když se kouknete na nějaký obrázek bratislavských tunelů, tak jejich výškový profil je o něco nižší a podobně řada starších švýcarských tunelů má poměrně daleko k výšce tunelů v tuzemsku ...
07.04.2011 (14:24)
Profil tunelů by asi po rekonstrukci neodpovídal předepsaným parametrům. Údajně se ze stávajících mají stát jednokolejné a zbuduje se paralelně pro druhou kolej tunel nový.
Dokončení rekonstrukce je naplánovan na nějaký rok 2024..
Nádraží v Kralupech bylo rekonstruováno v 80. letech. Nicméně propad rychlosti od Ústí v okolí nového tunelu Vepřek je v podstatě poloviční. Tunely u Nelahozevse se projíždí 80 km/h, ne-li ještě méně.
Dokončení rekonstrukce je naplánovan na nějaký rok 2024..
Nádraží v Kralupech bylo rekonstruováno v 80. letech. Nicméně propad rychlosti od Ústí v okolí nového tunelu Vepřek je v podstatě poloviční. Tunely u Nelahozevse se projíždí 80 km/h, ne-li ještě méně.
No, ono byla už dost náročná úprava pro elektrifikaci. To se musel "prohrábnout spodek", snížit nivelita, aby se tam dráty vešly.
07.04.2011 (11:32)
MuDr.: co jsem slyšel, tak proto, že nebyl nikdo schopný defitnitivně rozhodnout, jakou podobu by měly mít nelahozeveské tunely, kdyby se opravily, prý by se musela část zbourat a část postavit úplně znova. Ale je to JPP.
Jsem mile překvapen, jak dobrý snímek se dá pořídit z tohoto tmavého místa. K tomu navíc smekám před tím, jak se ti podařilo schovat sloup TV, čnící nad mašinou .)
OT: dokázal by mi někdo znalý místních poměrů říci, z jakého důvodu nebyl úsek Kralupy - Nelahozeves zámek, zrekonstruován? Je to jediné místo na 090, kde se jezdí "po starym".
OT: dokázal by mi někdo znalý místních poměrů říci, z jakého důvodu nebyl úsek Kralupy - Nelahozeves zámek, zrekonstruován? Je to jediné místo na 090, kde se jezdí "po starym".
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko