Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
E 499.112 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Děčín hlavní nádraží - Datum: 20.7.2013 - Autor: Patrik - Zobrazeno: 8291x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Děkuji všem za hodnocení a komentáře , plus v neposlední řadě za včasnou informaci, bez které by foto nevzniklo:)
ps: byl to výletní vlak z Německa v trati (Cottbus) - Bad Schandau - Plzeň hl.n. a zpět. Do Děčína a zpět na tom jela 01 0509-8 a z Děčína do Berouna a zpět bobina.
ps: byl to výletní vlak z Německa v trati (Cottbus) - Bad Schandau - Plzeň hl.n. a zpět. Do Děčína a zpět na tom jela 01 0509-8 a z Děčína do Berouna a zpět bobina.
Jen doplním lehké souvislosti -
řadě 100 (E422.0) se někdy říká kapesní bobina nebo bobinka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/100/
a řadě 184 se někdy říká bobobina
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/184/
řadě 100 (E422.0) se někdy říká kapesní bobina nebo bobinka
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/100/
a řadě 184 se někdy říká bobobina
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/184/
Pro Duškin:
Přezdívky se neřídí předpisy, ale lidma. Bobina pochází jednoznačně od označení podvozku Bo'Bo'.Podvozky nulky a jedničky se liší - především pohon spojkou Škoda (kardan v duté hřídeli hnací nápravy na rozdíl od licenční lamelové spojky Secheron u 499.0).
Povídala se pověst - Když vyjela Bobina s kulatými okny, nelíbilo se to jakémusi služebně staršímu fírovi, že ponorka na koleje nepatří, až mu vyhověli u Škodů. Nicméně prvý stroj řady E 499.1 ještě kulatá okna měl. Až Brejle opět kulatá okna přinesly.
I jedničkové E 499.1 se říkalo Bobina, nákladním E 469.x zřídka. Bobiny byly dlouho výlučně v depu Praha Střed (Masna) a jezdily až do Košic, ne-li do Čierne. V Žilině se firové zpravidla střídali.
Přezdívky se neřídí předpisy, ale lidma. Bobina pochází jednoznačně od označení podvozku Bo'Bo'.Podvozky nulky a jedničky se liší - především pohon spojkou Škoda (kardan v duté hřídeli hnací nápravy na rozdíl od licenční lamelové spojky Secheron u 499.0).
Povídala se pověst - Když vyjela Bobina s kulatými okny, nelíbilo se to jakémusi služebně staršímu fírovi, že ponorka na koleje nepatří, až mu vyhověli u Škodů. Nicméně prvý stroj řady E 499.1 ještě kulatá okna měl. Až Brejle opět kulatá okna přinesly.
I jedničkové E 499.1 se říkalo Bobina, nákladním E 469.x zřídka. Bobiny byly dlouho výlučně v depu Praha Střed (Masna) a jezdily až do Košic, ne-li do Čierne. V Žilině se firové zpravidla střídali.
Fotka je pěkná, mně vadí jak se loko a vagony moc lesknou. A myslel jsem si, aspoň mi to tenkrát nádražák vštěpoval,
,, že bobina pravá je s kulatými bočními okny ,, . Vím že ten název je konstrukcí podvozku, ale stejně jak to je ? Je název pro loko pouze s kulatými okny nebo je verzí bobin více ?
,, že bobina pravá je s kulatými bočními okny ,, . Vím že ten název je konstrukcí podvozku, ale stejně jak to je ? Je název pro loko pouze s kulatými okny nebo je verzí bobin více ?
něco podobného jsem zažil v pardubicích jen bez toho ohnostroje.moc pěkně se to povedlo a tak 5*
Bobina může tahat i náklad?
S nástupem panterů můžeme zapomenout i na tuto mašinu :-(
Kromě pantera se tam objeví tak nejvejš sysloid nebo peršing s Honeckerovou pomstou bez sysla :-(
S nástupem panterů můžeme zapomenout i na tuto mašinu :-(
Kromě pantera se tam objeví tak nejvejš sysloid nebo peršing s Honeckerovou pomstou bez sysla :-(
Pro Keprt>
A syšel jste, pane kolego, doslova řvát elektromotory? To když vytahovala pomalinku E 469.X kaloun ložených Wapek do nádraží Třebovice z ranžíru šachty. To rozechvělo i nová eurookna v elektrárně Komořany. (To je tam, co za kopcem leží Most).
A syšel jste, pane kolego, doslova řvát elektromotory? To když vytahovala pomalinku E 469.X kaloun ložených Wapek do nádraží Třebovice z ranžíru šachty. To rozechvělo i nová eurookna v elektrárně Komořany. (To je tam, co za kopcem leží Most).
stoupa, ZdŠ: v 90. letech byly 141 v Děčíně běžně k vidění, v osobní i nákladní dopravě. Možná, že některé byly v tamním depu v rámci DKV Ústí nad Labem i dislokovány. Zmínil bych zajímavý výkon - v roce 2000 vozily pražské bobiny zvláštní vlak pro návštěvníky Expo Hannover. A nakonec v uplynulém roce se dost vyskytovala 141.004 na osobákách Děčín - Most.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko