Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
140.099-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Břest - Hulín - GPS: 49°19'55.844"N, 17°27'56.468"E » - Datum: 24.8.2017 - Autor: Stanislav Lopata - Zobrazeno: 5211x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
V Polsku stále jezdí více než dost šrotů, ač pravda většinou původu domácího, sovětského a rumunského. Nové stroje dosud rozhodně nepřevažují a české mašiny zatím také nevrátili ani zdaleka všechny. Jen škodovek první generace jsou podle mě desítky, ač zpravidla o něco novějších. Třeba šestikoláků tam jezdí hodně.
Poláci si opatřují Vectrony, Traxxy apod. a staré šroty vracejí domů (tím ale nechci Bobinku urážet, může vykonat ještě hodně práce a časem se stát muzejním strojem :).
Ještě dovětek. Lokomotiva patří firmě, která repasuje a dál prodává či pronajímá staré stroje. Takže v této podobě bobina zřejmě ani nezůstane dlouho, nový provozovatel si na ni pravděpodobně dá vlastní barvy.
29.08.2017 (19:33)
Loko je majitele a kdyby ji tento namaloval žlutočerně pruhovanou, bylo by to jeho svrchované právo. Lokomotiva není "veřejný statek" ani kulturní (či jiná) památka a je na majiteli, jak si ji namaluje.
Nechť si pan Farkač koupí vlastní lokomotivu a tu nabarví dle schématu z roku 1960.
Nechť si pan Farkač koupí vlastní lokomotivu a tu nabarví dle schématu z roku 1960.
29.08.2017 (17:09)
Pan Farkaš a Nickon mají pravdu.Mašina žije a to je oč tu běží.Na barvu to nejezdí.Jen mám dotaz:Nepatřila 99 do roku 2011 Polské firmě CTL Rail pod označením ET13-R001??? V červenci toho roku sem ji fotil ve Střelicích.....Poradí někdo?
29.08.2017 (8:39)
Snímek pěkný. Za 5*.
Jde o to, zda lokomotiva po opravě nevykonávala zkušební jízdu a po ní budou na skříň nalepeny loga firmy.
Určítě lepší, než liběžníky od firmy Najbrt-malíř pokojů.
Jde o to, zda lokomotiva po opravě nevykonávala zkušební jízdu a po ní budou na skříň nalepeny loga firmy.
Určítě lepší, než liběžníky od firmy Najbrt-malíř pokojů.
Barvy se dají snadno změnit a ta upravená světla také nejsou nevratným zásahem. Okna jsou zřejmě jen čímsi přelepená. Tak k čemu ta panika?
No a co, našel se někdo ochotný dál provozovat 60 let starou mašinu. Dal do toho svoje peníze a cenou za to holt je, že si ji natřel a upravil podle svého. Nebo byste radši, aby další nulová bobina skončila hrdě v původním nátěru ve vysoké peci?
Mimochodem, už jsem viděl daleko horší kreace, tahle podle mého názoru vůbec nevypadá špatně. Dokonce se z ní ani neloupe barva, jako z velké části škodovek první generace ve službách národního dopravce.
A díky za zajímavou aktualitu.
No a co, našel se někdo ochotný dál provozovat 60 let starou mašinu. Dal do toho svoje peníze a cenou za to holt je, že si ji natřel a upravil podle svého. Nebo byste radši, aby další nulová bobina skončila hrdě v původním nátěru ve vysoké peci?
Mimochodem, už jsem viděl daleko horší kreace, tahle podle mého názoru vůbec nevypadá špatně. Dokonce se z ní ani neloupe barva, jako z velké části škodovek první generace ve službách národního dopravce.
A díky za zajímavou aktualitu.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko