Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
140.087-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Krásno nad Kysucou - Dunajov - GPS: 49°21'44.69"N, 18°49'36.212"E » - Datum: 10.8.1998 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z dia - Zobrazeno: 4710x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
M 474 003: za nedlouhou éru řady 460 pod depem Žilina (pokud jsem to ve svých záznamech dobře našel, tak šlo o jednotky 460.029/30, 41/42, 57/58 a 67/68) bylo spíše vzácnější potkat všechny soupravy v provozu v kompletní sestavě. Mnohdy mezi Žilinou a Čadcou pedlovalo těch "bobino-panťáků" několik. S koncem GVD 1997/1998 byly, tuším po dvouleté epizodě, všechny 460 přesunuty zpět do Košic. Mám i nějaký ten obrázek z posledního dne provozu na této trati, z 28.5.1999. ;-)
13.07.2015 (14:42)
Velice zajímavá fotka.
No těch chybějících 48 míst by nebyla žádná tragédie, když tenkrát byly panťáky ještě se 3 vloženými. Takový
panťák s jedním vloženým, to už chybí 160 míst, to bylo v odpolední špičce z Ústí do Roudnice vskutku žůžo :-)
vložáky se přece dají provozovat i bez vzduchu, přepnou se na manuální ovládání, ovšem bez palubního napětí nebudou svítit a ani topit, protože mám dojem, že stykače topení se napájí tím palubním napětím.
panťák s jedním vloženým, to už chybí 160 míst, to bylo v odpolední špičce z Ústí do Roudnice vskutku žůžo :-)
vložáky se přece dají provozovat i bez vzduchu, přepnou se na manuální ovládání, ovšem bez palubního napětí nebudou svítit a ani topit, protože mám dojem, že stykače topení se napájí tím palubním napětím.
Špáňa: Odkazovaný vlak se dost podobá zkušebnímu provozu railjetů, kdy se za ně připojovaly vozy do Moskvy.
M 474 003 Děsům na Slovensku ještě není úplný konec ;)
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-8807
http://www.zelpage.cz/razeni/15/vlaky/zssk-8807
Tak to by se určitě nedalo, mezi lokomotivami byly klasické vozy. Navíc by vložené vozy neměly 3x380 takže by nefungovalo vůbec nic, nejenom dveře. Já tyhle a podobné pokusy pamatuju na trati z Prahy do Děčína, jenom ovládání dveří ze zadního vozu dělalo značné potíže, nehledě k 48 chybějícím místům.
Pak jezdily klasické soupravy s lokomotivou na obou koncích a za časů kdy děčínské 460 končily v Kralupech a cestujcí z Prahy museli přestupovat, jezdila jako náhrada klasická souprava s jednou lokomotivou. Občas se stalo, že udělali soudruzi chybu a nevšimli si, že přijela náhradní souprava, a pak přiběhl výpravčí a zuřivě pískal odjezd, ovšem odjezd se nekonal, protože lokomotiva byla ještě vzadu...
Pak jezdily klasické soupravy s lokomotivou na obou koncích a za časů kdy děčínské 460 končily v Kralupech a cestujcí z Prahy museli přestupovat, jezdila jako náhrada klasická souprava s jednou lokomotivou. Občas se stalo, že udělali soudruzi chybu a nevšimli si, že přijela náhradní souprava, a pak přiběhl výpravčí a zuřivě pískal odjezd, ovšem odjezd se nekonal, protože lokomotiva byla ještě vzadu...
Něco podobného jezdilo u nás z H. Brodu do Brna, ale ve verzi laminátka + 560, také jako záskok za neschopnou 560. Ve své době běžná praxe. Jen pochybuju, že by se dalo nahradit obě 560 (460) lokomotivami kvůli vzduchovému ovládání dveří.
M 474 003 podle datumu pořízení snímku a logu na lokomotivě, bývalé státní dráhy už šestým rokem neexistovaly.
V náhledu to vypadá jako nějaký letní rychlík z Německa na Balkán a ona je to příměstská jednotka. Tohle je ten největší děs, který mohly bývalé ČSD sestavit. Naštěstí to jezdilo krátce, většinou za neschopnou 460 jezdila klasická souprava s lokomotivou na obou koncích.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko