Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
113.001-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Sudoměřice u Bechyně - Bežerovice - Datum: 31.7.2010 - Autor: Bean - Zobrazeno: 6060x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Atila: To nee, co by bylo potom s 113.
A na víc by potom byly potřeba dvě 814, ale když maj do Tábora ještě 3 přijít tak to asi nebude problém.
A na víc by potom byly potřeba dvě 814, ale když maj do Tábora ještě 3 přijít tak to asi nebude problém.
To nemá s naftou nic společného.Žehlička jezdí v noci především kvůli školnímu vlaku 28407, kde jsou obavy s malou kapacitou jednotky 814/914. Fíra nastupuje turnusově na vlak 28420 (příp. o víkendu 28422), proto jezdí klasika již od večera. Přesto již existují úvahy o nasazení RN i na tyto vlaky, protože i studenti na vlaku 28407 ubývají.
Flexaretista) jedna žehlička by měla přenocovat v Bechyni (Os 28422/28401), nejspíš proto, aby mohla ráno předtápět elektricky bez spotřeby další nafty. A další ranní pár (Os 28402/28407) má asi větší frekvenci (školní spoj do Tábora?), tak asi nechtějí riskovat uvíznutí Reginy za mostem v Táboře. A možná taky proto, aby fírovi vyšly hodiny.
04.03.2011 (14:34)
Woiciech Xaver: co já vím, tak na pár spojích ve všední dny se ještě žehlí.
04.03.2011 (14:13)
Škoda že se tato fotka už musí považovat za nostalgickou
Co to je za vůz ten první, to je Bt 1972? To ještě jezdí předrátované na 1500V dokonce v Najbrtu?
Pan Křižík se v hrobě obrací. Snad by bylo nejlepší vyrobit repliku EM 400 a mezi 2 tyto vozy řadit vložený vůz od Regio Nova Trio.
Flexaretista) také v to doufám. Vždy když vidím v Linci či jinde el. jednotku Stadler, tak si říkám, že bychom něco takového nutně potřebovali - na Lipenku, Bechyňku i jinam. Jistou nadějí pro Lipenku může být připravovaná jednopodlažní jednotka Škoda ve dvouvozovém provedení, pak by nebyly problém přímé vlaky ČB - Lipno s příp. závlekem do Horního Dvořiště. S Bechyňkou bude v tomto směru obtíž a obávám se nejhoršího ;-(
04.03.2011 (9:12)
když to je těžký. Lidí je na Bechyňce docela dost, ale půlka z toho jsou důchodci. a od tý doby, co před cca 5 lety dali pryč Bm(t)o, tak všichni staříci nadávají, jak se tam blbě nastupuje - a především na zahnutém táborském peronu mají pravdu. Teď pro změnu nadávají na to, jaký je v tom rámus.
RN se mi tam pranic nelíbí, ale hádám, že když nic jiného, tak aspoň staříci mají lepší nástup a výstup. A už se jen modlím, že jednoho krásného dne, dříve než já budu v jejich věku, se tam svezu hezkou malou elektrickou soupravou, jedno jestli ze Škody nebo z ciziny.
RN se mi tam pranic nelíbí, ale hádám, že když nic jiného, tak aspoň staříci mají lepší nástup a výstup. A už se jen modlím, že jednoho krásného dne, dříve než já budu v jejich věku, se tam svezu hezkou malou elektrickou soupravou, jedno jestli ze Škody nebo z ciziny.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko