..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Chýle":

  1 2 3 4 5 ... 55      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.214Ten den to bylo na 060 opravdu pestré, fotil jsem tam třeba 380.011, railjet (dokonce s červenou 1216), nebo dva spojené vlaky Regiojetu. Myslím, že jelo tudy i pendolino, ale to jsem nestihl. A třeba EC 278 to vzal pro změnu přes Lysou a Čelákovice :-)

Ale jak píše Jirka, sem tam se to povede, a i v budoucnu je šance na plánované odklony tohoto typu.
30.05.20 - 12:22
123.021-8Tak to jsme byli kousek od sebe, já čekal před Osekem na 163.062 na rychlíku, tohle jsem viděl odjíždět na Hradec. :) Pěkný!23.05.20 - 16:03
362.171-1Místo klasické a hezky vyfocené, ale proč jsou ty lesy a kopce na pozadí včetně Bořeně tak brutálně rozpité a neostré?13.04.20 - 9:12
123.001-0001 téměř jistě ne, má už dost km od poslední opravy a nikdo do ní investovat nebude. Strojů je z mnoha důvodů nadbytek.31.03.20 - 17:54
708.005-4Ano, jedna je stále nasazena na "přepřahové" záloze v Kutné Hoře, další by měla být ve Vyškově, zbytek patří budějovickému depu pro nasazení právě na manipulačních vlacích zejména v okolí Protivína a Strakonic, sem tam jezdí i Kájov, Třeboň, ... všude, kde je zrovna potřeba.

Praxe - to jistě více doplní fundovaní kolegové, spolehlivost je myslím dostatečná, ale celkem logicky takový stroj nemůže být (výkonově) plnohodnotnou náhradou větších řad 731 či 742. Na zátěže podobné těm na fotce je však plně dostačující a šetří provozní náklady.
17.02.20 - 12:54
749.107-9Nákladka se tam celkem drží, ne nijak silně, ale zhruba tak 2-4 páry vlaků denně tam stále jezdí. Většinou uhlí z Turówa, vápenec, směsky, sem tam i nějaká ocel nebo jiné podobné ucelenky.15.01.20 - 7:10
749.107-9Z Černous trať vede do polského Zawidówa, nikoli do Německa (tam jedině dál peáží).14.01.20 - 16:52
131.093-7 + 131.094-5Kdy (a jestli vůbec) se páteřní spojnice Slovenska dočká aspoň plnohodnotného obousměrného autobloku, to by mne opravdu zajímalo... :) Každopádně super fotka z neokoukaného úseku tratě, počítám že ze stromu.25.12.19 - 18:46
923.002-0Dale Cooper: Na řadě vedlejších tratí (kde se často nacházejí ti koncoví zákazníci/místa určení) by kapacita byla, spíše chybí na tratích hlavních, kde by měly být takové zásilky prováženy v nějakých konsolidovaných vlacích. O nedostatku pracovních sil napříč nákladní železniční dopravou v "klíčových" profesích (strojvedoucí, posunovači a spol.) nemluvě.

Kámen úrazu je taky časová přesnost, kdy železnice zkrátka ve většině případů nemůže garantovat přesný čas dodání (JIT), což řada zákazníků bere jako zásadní věc.
04.11.19 - 14:43
923.002-0Lze, ale logicky za cenu opravdu vysokých jednotkových nákladů, které je málokterý zákazník ochoten zaplatit (anebo musí být přeprava dotovaná). To je jednoduchá matematika, která platí jak ve Švýcarsku, tak v Česku i kdekoli jinde :-)

Fotka krásná!
04.11.19 - 12:24