Komentáře uživatele "Martin Chýle":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
E 426.0002 | Pavle, musím říct, že i mně se ani ta kompozice, ani ty barvy moc nezdají. Vlak natlačený mezi stromy, břízy useklé, obloha taková divně modrošedá... Veřejně říkám, že jsem dal 4*, ale jen kvůli té pěkné mašině. Ale vím, že jinak fotíš skvěle, tohle jsi sem asi spíše dal právě kvůli ukázce mašiny, takže to svým způsobem chápu a ty nedostatky se dají přežít. A co se fleku týče, osobně bych ten vlak fotil přímo na mostě Duha, dá se to tam pěkně v tuto hodinu dát a násvit tam je. | 30.12.20 - 20:09 |
230.087-9 | To je na tom místě docela běžné, umí tam být i delší fronta :-) | 23.12.20 - 12:49 |
180.016-8 | Jiří Navrátil: V osobce už je to nesmysl, na to jejich vmax 120 km/h nestačí. Ale v nákladce by platné byly, kdejakému soukromníkovi by se hodily pro vlaky v relaci Bad Schandau - Děčín - Morava, aby si je mohl přebírat přímo od německého dopravce. Ale dopadlo to tak, jak dopadlo... Dneska jsou jejich snímky na těchhle vlacích opravdu raritou. | 14.11.20 - 14:32 |
180.016-8 | Relativně nejpřesnější informace jsou na téhle stránce, sice už dlouho neaktualizované, ale od té doby se zas tolik nezměnilo... http://www.baureihe180.de/bestand.html 180.001 je ČD 371.201, 180.014 zůstala jako jediná v Německu a je v muzeu ve Výmaru. 180.004 a 005 byly sešrotovány ještě v Německu, jako poslední dojížděly u DB Cargo zmíněné 180.006, 008, 011 a 015, ale do prosince 2014 byly odstaveny. Pak je spolu se zbylými 12 neprovozními odkoupilo TSSC. Vezli si je z Děčína do Hulína postupně myslím ve dvou nebo třech konvojích, ne všechny naráz. Těch mašin je fakt velká škoda, nejsou to sice výkvěty techniky, ale pořád jde o novější a na obsluhu pohodlnější stroje, než flotila pravěkých 121, 140 a spol. Navíc jsou stále schválené na síti DB Netz, kdyby toho někdo chtěl využít. | 14.11.20 - 10:46 |
123.026-7 | Balďas: To je sice pravda, ale kolik že z nich je zelených, prosím? :-) Tedy kromě této 026. Že by se ještě někdy ta kolona zelených 122 v Ústí rozjela, o tom mám dost silné pochyby. Ty mašiny sice jsou většinou v zásadě kompletní, ale za ty roky stání jim propadly revize a podobně. Zprovoznění by něco stálo, a to je v současné situaci asi zcela zbytečné realizovat. | 12.10.20 - 7:52 |
123.026-7 | A to na 99 procent nebudou, k čemu taky... Jinak ještě nevím, do jaké zelené škatulky se počítá 122.001. | 10.10.20 - 21:39 |
IORE 108 Torneträsk + IORE 107 Svappavaara | Teda, to muselo být o nervy, jestli se mašina vejde do brány celá, nebo ne :-) Nádhera, nebýt covidu, taky jsem se tam letos vypravil. | 29.09.20 - 11:41 |
731.020-4 | To spíš bude postrk do Chotěboře - občas, když je vlak přes normu, tak mu 731 ze zálohy pomůže překonat ten největší kopec, a pak se hned vrátí zpátky do Ždírce. | 02.09.20 - 7:55 |
131.038-2 + 131.037-4 | Osobně bych teda taky šel asi víc do boku a nechal mašinu vyjet až těsně ke křoví, nebo to natelil a cvaknul už o bránu dřív, ale mně tedy ten zadní díl za sloupem vyloženě nevadí. :-) | 29.08.20 - 17:05 |
186.298-6 | To je ze stromu? :-) | 13.07.20 - 13:45 |