..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Chýle":

  1 2 3 4 5 ... 50      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.317-1 + 742.380-9Ta druhá tramvaj nemá mostecké schéma, jenom měla reklamní lak na Radio Contact (shodou náhod velmi podobný), po kterém zbyly takovéhle barvy.09.11.18 - 21:55
240.065-3 + 240.xxxJe to dvojče 240.065 + 053.26.07.18 - 13:14
131.005-1 + 131.006-9Nejezdí tohle spíš z Veľkých Kapušian? Jinak pěkná fotka z téhle bohem zapomenuté trati, kromě manipuláku tu něco vyfotit je vždycky celkem problém.04.06.18 - 9:29
242.272-3Tak v tom případě ji tedy moc neznáte :-)15.05.18 - 13:22
477.043stoupa: Stylové je to jen do určité míry, 477.0 nikdy pravidelně na Liberec nejezdily (navíc těžko s takovou soupravou), to byla dlouhá léta doména řady 464.0. Papoušci se tam dostali až na sklonku 70. let, kdy už jiné stroje v České Lípě nebyly. Fotka ale samozřejmě krásná!10.05.18 - 7:41
122.004-5j-din: Vyšší opravy řad 122 i 123 jsou zrušené už od podzimu roku 2015, to jste si všiml brzo :-)

Jinak ano, 004 už byla v koloně ústeckých konzerv, začala jezdit v zimě po víc jak roční pauze.
14.02.18 - 23:51
1116.261Když si člověk koupí Včasnou Evropu, nevyjde to na až tak extrémní peníze (cesta třeba do Lince a zpět). Pokud se člověk rozhodne později, několikrát jsem s úspěchem využil Vltava-Dunaj-Tiket, který sice sám o sobě levný není, ale pokud člověk aspoň trochu jezdí, rozhodně se vyplatí víc, než obyčejný mezinárodní tarif. Chtít třeba za 7 km z Horního Dvořiště do Summerau okolo 150 korun mi přijde jako dostatečná zlodějina a argument ke koupi právě Vltavy-Dunaje.31.01.18 - 20:34
371.005-0Pane Farkači, by snad z toho Najbrtu máte i noční můry, nebo schizofrenii, ne? Zaprvé, vaše milované lichoběžníky se už pár let neaplikují, zadruhé je 371.005 vybrána jako poslední stroj své řady, na kterém se tento nátěr zachovává.29.01.18 - 14:26
141.012-5Michal Drábek: Ona jezdí podle potřeby, ale jako železnou zálohu ji děčínské depo vystavuje jen tehdy, kdy už opravdu není žádná jiná loko po ruce. Což zrovna včera opět nastalo, ovšem službu vypověděla i 141, a tak musela dnes nastoupit dokonce 363 od Carga.25.01.18 - 12:22
731.029-5 + 731.026-1Pravda, i v tom Táboře se to jeden čas zkoušelo, ale naštěstí se od toho brzy upustilo. Celkově mi tak nějak unikl smysl přesunu pár kusů řady 731 do SOKV ČB, když tam byl dostatek 742, 743 i bardot, na menší výkony pak 708/709, ale evidentně někdo měl zájem na tom to aspoň "zkusit".

Zpětně jsem si vzpomněl, že vlastně jedna dvojice 731 na kabel přece jen byla i v Olomouci, kde jezdila pro dřevo do Dětřichova nad Bystřicí, ale teď je tam myslím místo ní nasazována především řada 753.7.
16.01.18 - 20:22