..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Komín":

  1 2 3 4 5 ... 35      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Stadler Kiss ZSSKSlovensko zase napřed? Tak to je hodně odvážný tvrzení, po naprosto nesystémovym nákupu pouhejch 6 kusů jednotek - ať už jakejchkoli -, který budou jezdit křížem krážem po celym Slovensku, aby se ukázaly pokud možno všude.

Ještě víc pokulhává pak termín "zase":)
10.05.23 - 22:58
362.078-8Lichoběžníky už jsem neviděl ani nepamatuju.04.02.22 - 10:30
771.093-2Jonáš: kdepak, dráha byla dráhou, když jezdily ještě páry. Kdepak nějakej dýzl, to jsou novoty:))17.04.21 - 15:07
220.024No upřímně, moc jiných tratí mimo těch, co směřují do Atén, není. Spojnice Atén se Soluní se dle mých informací již roky modernizuje, na již modernizovaných úsecích je tuším 160? A úsek zobrazený na fotce by měl být přeložen do nové stopy, tam by snad mohlo být i 200, ale je to jen odhad. Jinak mimo tuhle linii to bude asi dost bída.05.07.18 - 7:48
80-90.730 railjet + 1216.233-7Je zábvné pozorovat, že když se ona vysněná vozidla dostanou na české koleje, najednou už na skvělosti zejména v očích místního šotoušstva ztrácí. Nejdříve to potkalo pedolino, dnes koukám již i dříve tolik opěvovaný railjet. Tráva za plotem je zelenější, to je jediná informační hodnota, kterou tyto komentáře mají.
PS: český railjet má business třídu také, avšak pouze v šesti sedadlech.
17.05.18 - 17:32
TGV PBA 4539Mně design TGV Sud-est připadá rozhodně nadčasový, je to už 40 let a to bych v žádném případě nehádal. Stále na mě působí jako velmi moderní vozidlo.14.05.17 - 17:30
541-105víc místa, než by tam podle mě mělo být
Nejspíš čistě subjektivní záležitost. Pravdou je, že můj dojem je stejný, nicméně byla-li by lokomotiva dál, je ve sloupu, a byla-li by ještě dál, už je moc daleko. Takže takhle je to asi nejlepší řešení.
11.05.17 - 18:48
E-1403Daniel Rohlíček: kupodivu vlaky v Maroku jsou docela pěkné, takovýhle osobní vlak je standardní věc. V čele je lokomotiva Prima z produkce francouzského Alstomu.
Lapil, Astartoth: už dle poznámky lze hádat, že to prázdné místo bude prostor pro budoucí VRT :)
10.05.17 - 8:54
750.118-2Trakia: tak minimálně s těmi vlaky se mýlíte. Račte si prohlédnout graf vývoje osobokilometrů na síti ČD od roku 1994, od něhož bylo nejvíce osobokilometrů v roce 2015.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12919650_839845876125817_7901610325933977806_n.jpg?oh=7d35b05ab893bb01c8fc8034a97c5209&oe=597DC544
05.05.17 - 22:20
350.001-4Bezpochyby. 12vozová souprava by se krásně rozdělila na 6 a 6 (nebo 7 a 7, některé jsou delsi), a to je pořád docela slušný vlak. Už několikrát jsem nad tim přemýšlel a můžu říct, ze mi to přijde skoro až otřesné, totální páteř a rychlíky pouze 1* za 2 hodiny? Sice jsou tam ještě IC, ale ta zastavují jen velmi omezene a přes den jich jezdí dost málo. Nakonec me překvapilo i to, ze též na hlavní trati Bratislava-N.Z.-Štúrovo jedinou dálkovou vrstvou jsou EC jedoucí 1* za 2 hodiny (s výjimkou asi 2 podílových rychliku odpoledne pouze v prac. dny ).07.04.17 - 7:00