..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Komín":

  1 2 3 4 5 ... 35      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
220.024No upřímně, moc jiných tratí mimo těch, co směřují do Atén, není. Spojnice Atén se Soluní se dle mých informací již roky modernizuje, na již modernizovaných úsecích je tuším 160? A úsek zobrazený na fotce by měl být přeložen do nové stopy, tam by snad mohlo být i 200, ale je to jen odhad. Jinak mimo tuhle linii to bude asi dost bída.05.07.18 - 7:48
80-90.730 railjet + 1216.233-7Je zábvné pozorovat, že když se ona vysněná vozidla dostanou na české koleje, najednou už na skvělosti zejména v očích místního šotoušstva ztrácí. Nejdříve to potkalo pedolino, dnes koukám již i dříve tolik opěvovaný railjet. Tráva za plotem je zelenější, to je jediná informační hodnota, kterou tyto komentáře mají.
PS: český railjet má business třídu také, avšak pouze v šesti sedadlech.
17.05.18 - 17:32
TGV PBA 4539Mně design TGV Sud-est připadá rozhodně nadčasový, je to už 40 let a to bych v žádném případě nehádal. Stále na mě působí jako velmi moderní vozidlo.14.05.17 - 17:30
541.105víc místa, než by tam podle mě mělo být
Nejspíš čistě subjektivní záležitost. Pravdou je, že můj dojem je stejný, nicméně byla-li by lokomotiva dál, je ve sloupu, a byla-li by ještě dál, už je moc daleko. Takže takhle je to asi nejlepší řešení.
11.05.17 - 18:48
E-1403Daniel Rohlíček: kupodivu vlaky v Maroku jsou docela pěkné, takovýhle osobní vlak je standardní věc. V čele je lokomotiva Prima z produkce francouzského Alstomu.
Lapil, Astartoth: už dle poznámky lze hádat, že to prázdné místo bude prostor pro budoucí VRT :)
10.05.17 - 8:54
750.118-2Trakia: tak minimálně s těmi vlaky se mýlíte. Račte si prohlédnout graf vývoje osobokilometrů na síti ČD od roku 1994, od něhož bylo nejvíce osobokilometrů v roce 2015.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/12919650_839845876125817_7901610325933977806_n.jpg?oh=7d35b05ab893bb01c8fc8034a97c5209&oe=597DC544
05.05.17 - 22:20
350.001-4Bezpochyby. 12vozová souprava by se krásně rozdělila na 6 a 6 (nebo 7 a 7, některé jsou delsi), a to je pořád docela slušný vlak. Už několikrát jsem nad tim přemýšlel a můžu říct, ze mi to přijde skoro až otřesné, totální páteř a rychlíky pouze 1* za 2 hodiny? Sice jsou tam ještě IC, ale ta zastavují jen velmi omezene a přes den jich jezdí dost málo. Nakonec me překvapilo i to, ze též na hlavní trati Bratislava-N.Z.-Štúrovo jedinou dálkovou vrstvou jsou EC jedoucí 1* za 2 hodiny (s výjimkou asi 2 podílových rychliku odpoledne pouze v prac. dny ).07.04.17 - 7:00
1216.007Taurusy jezdí celou trasu - Munchen - Verona - Bologna / Rimini / Venezia. http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=2017&vuz=ÖBB+WRmz+73&najit=Hledat&v=p18.02.17 - 23:31
150.209-5Uf, to už opravdu nic lepšího než ty béčka nebylo?12.02.17 - 17:46
2 044.022Maďarský jsou, ale na Hungárce jezdí konstrukce Z1 ze Zaragozy na 200 km/h, jsou to WLAB, WLAB, Bc, A, A - http://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=START&cislo=1204/15800&rok=201609.01.17 - 17:24