Komentáře uživatele "kilian":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
750.275-0 | Přeji hodně příjemných chvil strávených u skeneru a při probírání z dnešního pohledu fakt již skoro historických záběrů železnice.Těším se na další fotky z tvého archivu! | 12.12.12 - 9:15 |
843.016-7 | vrbam: No asi jsem slepá,ale vidím nátěry jen dva (Najbrt+ původní schéma). | 30.11.12 - 3:22 |
753.372-2 + 753.344-1 | Komín:Proboha,nechcete se vypnout nebo lépe otevřít atlas republiky a kouknout se jak to na tom severu vypadá? Nejste náhodou z USA? | 25.11.12 - 16:52 |
754.006-5 | Martin Klecán: Se divím,že tě tady nenapadají ohledně nenasvíceného čela (na tomto místě šel ještě letos fotit lépe 8110 o -2h dřív.. Fotka pěkná,barvy na patrech celkem věrné a snad bych ještě zmínil že byla pořízena v místech kde přes říčku Světlou a žel.trať přecházela signální stěna ŽTZ (pro mladší generaci "dráty" )dnes tolik démonizovaných pohraničníků. | 19.11.12 - 16:59 |
363.107-4 | Krásný pohled na Váh.. tak toto je opravdu řeka "spoutaná člověkem". | 12.11.12 - 17:23 |
ER20-013 | Hezké.. Bývalá koksovna Šverma dnes již bohužel odstavená . | 10.11.12 - 10:40 |
771.094-0 | optus: Na Rajec jezdí celkem pravidelně v X jeden pár MN,několikrát týdně je i zaveden druhý MN (když je nakládka dolom.vápence ). Pravda třeba takový červenec nebyl ideální,ale když se to "povede" a na staničke v Rajci se sejdou dva čmeldové a dvě dlouhé soupravy Eas,ev.i Wapky ,tak si myslím o nějakém útlumu dopravy nelze hovořit. Vše záleží na nakládce vápence... Dříví jezdí třeba i z Porúbky. | 19.09.12 - 18:47 |
749.100-4 | Hezké.. V tomto místě bývala před r.89 dopravna D3 "Vltava". Od ní měli klíče vojáci PS 12.rPS Stožec,kteří při jízdě vlaku s dřívím pro zákazníka v SRN odmykali výkolejku (dopravna byla bez kolejového rozvětvení) a jelo se s vlakem dále na "vrata" která byla u mostu přes Světlou (průjezd za ŽTZ) . Byly to hezké časy,i když z pohledu dnešních "rádoby historiků" to asi na dnešní generaci mladých může působit nepředstavitelně. | 16.07.12 - 16:16 |
753.720-2 | Machy: Anení to náhodou v tom vašem Táboře tím,že jednotlivé zásilky prostě vozí Cargo a holt někdy jsou 3 vozy ,někdy je jich víc. A když jedou kontíky v režii ČDC,tak asi už spíte (nebo je nechcete vidět). A ohledně teplárny: AWT zajišťuje kompletní servis i s vysypáním a vším okolo. Takhle to zákazník chce. Až to bude jako třeba v CB nebo ve Stakonicích -Cargo přiveze vlak do teplárny a ta si to ve vlastní režii vysype. Holt zas je tu ten zjednodušený pohled : Hodné Cargo které díky "zlým" soukromníkům přichází o kšefty. O dieslu pod dráty tu snad ani nemá cenu se rozepisovat,to je pro některé "znalce" zde jak rudý hadr na bejka. | 07.06.12 - 12:30 |
ER 20 - 008 | Petr budvar: proč tak silná slova? Víte vůbec odkuď a kam vlak jede a jaká jiná loko by ho mohla vézt bez přepřahu? To snad je věc dopravce čím si vlak veze (mmch tahle loko splňuje přísné emisní limity) a pokud je to pro dopravce výhodnější ,tak proč to neodvézt z Bádu až na Slovač Herkulem? Já vím,vy by jste radši to viděl na D1 převážet rumunskými kamiony soudě dle komentáře. | 29.05.12 - 16:29 |