..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "kilian":

  1 2 3 4 5 ... 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.275-0Přeji hodně příjemných chvil strávených u skeneru a při probírání z dnešního pohledu fakt již skoro historických záběrů železnice.Těším se na další fotky z tvého archivu!12.12.12 - 9:15
843.016-7vrbam: No asi jsem slepá,ale vidím nátěry jen dva (Najbrt+ původní schéma).30.11.12 - 3:22
753.372-2 + 753.344-1Komín:Proboha,nechcete se vypnout nebo lépe otevřít atlas republiky a kouknout se jak to na tom severu vypadá? Nejste náhodou z USA?25.11.12 - 16:52
754.006-5Martin Klecán: Se divím,že tě tady nenapadají ohledně nenasvíceného čela (na tomto místě šel ještě letos fotit lépe 8110 o -2h dřív.. Fotka pěkná,barvy na patrech celkem věrné a snad bych ještě zmínil že byla pořízena v místech kde přes říčku Světlou a žel.trať přecházela signální stěna ŽTZ (pro mladší generaci "dráty" )dnes tolik démonizovaných pohraničníků.19.11.12 - 16:59
363.107-4Krásný pohled na Váh.. tak toto je opravdu řeka "spoutaná člověkem".12.11.12 - 17:23
ER20-013Hezké.. Bývalá koksovna Šverma dnes již bohužel odstavená .10.11.12 - 10:40
771.094-0optus: Na Rajec jezdí celkem pravidelně v X jeden pár MN,několikrát týdně je i zaveden druhý MN (když je nakládka dolom.vápence ). Pravda třeba takový červenec nebyl ideální,ale když se to "povede" a na staničke v Rajci se sejdou dva čmeldové a dvě dlouhé soupravy Eas,ev.i Wapky ,tak si myslím o nějakém útlumu dopravy nelze hovořit. Vše záleží na nakládce vápence... Dříví jezdí třeba i z Porúbky.19.09.12 - 18:47
749.100-4Hezké.. V tomto místě bývala před r.89 dopravna D3 "Vltava". Od ní měli klíče vojáci PS 12.rPS Stožec,kteří při jízdě vlaku s dřívím pro zákazníka v SRN odmykali výkolejku (dopravna byla bez kolejového rozvětvení) a jelo se s vlakem dále na "vrata" která byla u mostu přes Světlou (průjezd za ŽTZ) .
Byly to hezké časy,i když z pohledu dnešních "rádoby historiků" to asi na dnešní generaci mladých může působit nepředstavitelně.
16.07.12 - 16:16
753.720-2Machy: Anení to náhodou v tom vašem Táboře tím,že jednotlivé zásilky prostě vozí Cargo a holt někdy jsou 3 vozy ,někdy je jich víc. A když jedou kontíky v režii ČDC,tak asi už spíte (nebo je nechcete vidět). A ohledně teplárny: AWT zajišťuje kompletní servis i s vysypáním a vším okolo. Takhle to zákazník chce. Až to bude jako třeba v CB nebo ve Stakonicích -Cargo přiveze vlak do teplárny a ta si to ve vlastní režii vysype.
Holt zas je tu ten zjednodušený pohled : Hodné Cargo které díky "zlým" soukromníkům přichází o kšefty. O dieslu pod dráty tu snad ani nemá cenu se rozepisovat,to je pro některé "znalce" zde jak rudý hadr na bejka.
07.06.12 - 12:30
ER 20 - 008Petr budvar: proč tak silná slova? Víte vůbec odkuď a kam vlak jede a jaká jiná loko by ho mohla vézt bez přepřahu?
To snad je věc dopravce čím si vlak veze (mmch tahle loko splňuje přísné emisní limity) a pokud je to pro dopravce výhodnější ,tak proč to neodvézt z Bádu až na Slovač Herkulem?
Já vím,vy by jste radši to viděl na D1 převážet rumunskými kamiony soudě dle komentáře.
29.05.12 - 16:29