..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Antony":

  1 2 3 4 5 6 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.048-7 + 440.010-7Skoda ze takhle nejezdi o vikendu nevyuzite Elefanty treba z Prahy do Tanvaldu. Na neelektrifikovanych tratich by to oproti te hruze co tam jezdi zazrak..24.09.18 - 15:22
814Regionova nestoji ani za fotku, neni to vlak ale vrak :-) Jinak skvele :-)21.09.18 - 20:04
914.030-2Odporny vlak a ostuda CD i CR a k tomu jeste odporny nater :-)

Jsem zvedavy jestli se dozijeme toho ze zavrou ty co u tom ze tenhle vlak bude koupen, zaslouzili by to..
17.09.18 - 21:02
M 262.1117Super!

Svezeni timto vlakem ja oproti priserne rgionove jak Mercedes proti Trabantu. Navic to jak jezdi vlak zrychlene!. Kdyby na trat rychliky nasadili i na pracovni dny a vyrazne tedy hlavne zkratli casy tak to bude hit. Kdyby byly vozy s klimou tak se tam odstehuji :-)
11.09.18 - 8:45
102.003nechapu ze neco takoveho nenechaji cd vyrobit v naftove verzi na posazavsky pacifik, na rychliky praha - tanvald a praha - pribram - ceske budejovice. Plus elektricke za prahu doplnit elefanty..10.08.18 - 15:38
749.121-0tahle bardotka mela jezdit na posazavskem pacifiku a nakonec nejezdi, nevite proc?03.07.18 - 9:41
854.217-7Krasne!

Skoda ze ten primy spoj z Prahy tak podelali tolika chybami. Jeli jsme s nim z Prahy do Harrachova a zpet a sileny. Za prve stare silene hlucne vlaky bez klimatizace, nevic nepohodlne bez ulozneho prostoru. Za druhe silene dlouhy cas na prestup. Nakonec jsme zpatky jeli pohodlnym tichym Stadlerem aspon do Tanvaldu a tam pak sedli ne do tehle masiny, ale do vagponu kde to je trochu mene hrozne.

Jsem zvedavy kdy se dozijeme dustojnych vlaku na trati Praha - Tanvald - harrachov. Pravidelne jezdim Siemensem Desiro na rychlikovych i osobnich spojich v Nemecku a kdyby tak zapojovali tri tak je to super svezeni misto utrpeni timhle. Vubec nejlepsi by bylo vyhlasit vyberove rizeni a najednou koupit rovnou stovky souprav na neelektifikovane trate jak na pomale tak na rychlikove spoje. Pak by cena byla super nizna a uroven by se zvedla. Regio hruza novu prodat na Ukrajinu a tohle s ni. Misto toho CD stale jen opravuji stare sroty..
01.06.18 - 13:04
810.435-8Opravit takovou trat takhle a pak tam jezdit s timhle je jako stavet dalnice pro konske povozy :-)02.05.18 - 19:07
714.028-8 + 714.004-9Retro jizda nebo zase tahle hruza jela v beznem provozu?

By mne zajimalo kdy se dockame konce techto prisernych vagonu plus Regionov v Cesku. Bylo by na case to prodat nekam na Ukrajinu nebo do Severni koreje a koupit neco dustojneho, klimatizovaneho, ticheho..

Rozumny hospodar by vyhlasil vyberove rizeni a koupil najednou na vsechny neelektrifikovane trate stovky novych, tichych, klimtizovanych souprav. Tak aby byly vhodne na pomale lokalky napr. na Posazavsky pacifik, ale i na rychliky napr. na trate Praha - Tanvald - Harrachov, Praha - Pribram - Pisek - Ceske Budejovice. Cena by pak byla vyhodna jako u Railjetu. Pravidelne jezdim rychlikama z Liberce pres Ebersbach do drazdan a Desiro tam jezdi na rychlikove trati a super. Stejne tak je super na pomale trati z Rumburka pres Sebnitz do Decina. Proste idealni souprava na dlouhe cesty i couraky.

Zatim se CD ale predvadeji jako cerna dira a presny extremni opak rozumneho hospodare. Za Regionovy by meli odpovedne pozavirat na dozivoti.

To ze do ruznych kraju sly Stadlery, jinam Regiosharky taky nebylo moc moudre. Chtelo by to jeden vlak vsude kvuli servisu, moznych zmenam v krajich, flexibilite. Zdraveho rozumu se ale u CD nedozijeme..
24.04.18 - 9:50
471.018-2 + 471.021-6ty ruzne natery serii elefantu jsou fakt hnus a ukazka neporadku u cd. vsechny by mely byt podle mne stejne a reprezentativni a ne jak panelakove sidliste a jeden panelak ruzovy a druhy zeleny :-(13.04.18 - 12:01