..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 181 182 183 184 185 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
705.911-6Pamětníci, pomozte mi - nemohu se dopočítat :-)
Podle webu JHMD došlo k převzetí jindřichohradeckých úzkorozchodek od ČD dne 28. února 1998. Tento snímek vznikl téměř přesně půl roku poté. Lokomotiva 705.911 nyní jezdí u JHMD. Byla tedy tato lokomotiva odvezena před privatizací jindřichohradeckých drah do Osoblahy a pak následně odkoupena zpět k JHMD nebo to bylo nějak jinak?
03.02.12 - 9:27
T 47.010Ještě lze dodat, že v bývalé výtopně na nádraží Frýdlant v Čechách (do níž vedly kdysi oba rozchody) je malé muzeum Frýdlantských okresních drah - více zde: http://www.hermanicka.wz.cz/
Jedním z exponátů je také motorová lokomotiva německého typu HF130C, která zde kdysi jezdila jako ČSD T 36.0 (vystavený kus je ale zcela jiného původu) - více zde: http://www.uzkorozchodky.hys.cz/existlok/gmeinder_hf130c/gmeinder_hf130c_001.php
02.02.12 - 14:54
705.913-2Vzácný snímek - přeprava nákladních vozů na Osoblažce už v té době moc častá nebyla...02.02.12 - 8:50
705.920-7Zelené nádraží :-). Ekoteroristé určitě jásali :-)01.02.12 - 14:58
T 47.010DŠ: pokud vím, tak "Korytnička" měla být zastavena ke konci platnosti GVD 1973/74, tj. v květnu 1974. Ale místní stranické a lidosprávní orgány způsobily, že jezdila ještě do oslav 30. výročí Slovenského národního povstání (28. srpna 1974), takže provoz byl ukončen snad k 31. srpnu 1974. Je mi líto, že jsem tam také nikdy nebyl (ač jsem v létě 1973 trávil na střením Slovensku část prázdnin).
Heřmanička skončila v r. 1976.
01.02.12 - 14:56
T 47.010Ve skrytu duše jsem doufal, že se z Heřmaničky něco objeví a jsem rád, že ano. Drahoši, díky! A ještě jeden neskromný dotaz: Ružomberok - Korytnica jste v té době nenavštívil? V roce 1973 ještě jezdila...:-)01.02.12 - 8:03
TU 47.0006Jožko: vždyť se jim také přezdívá "vydlabaný ingot" :-)
Několik továrních fotek lok. TU3 i fotek z pozdějších let je tady:
http://www.prototypy.cz/zobrgal.php?gallery_name=705bo
31.01.12 - 15:52
TU 47Jožko: Balm/ú se vyskytují občas i v současnosti:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/u461023.jpg (30.12.2010)
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/u461031.jpg (30.12.2011)
Možná při zimních jízdách kvůli topení.
31.01.12 - 13:04
TU 47laminát: obdobných použití mechanických vjezdových návěstidel bylo určitě víc - např. odbočka Rataje nad Sázavou měla v době mechanických návěstidel (tj. do r. 1970) ve směru od Kácova rovněž dvouramenné návěstidlo, které se stavělo pouze "na dvě ramena". Dokonce mívalo i pevně namontované "žluté rameno" - to bylo někdy v r. 1967 demontováno, patrně pro nadbytečnost. Mechanická předvěst byla "napevno", nestavěla se vůbec a ani k ní nevedly drátovody. Po náhradě světelnými návěstidly je od Kácova trojznaké světelné návěstidlo AŽD s oválnou deskou, které umí pouze "stůj" a "volno", třetí znak by měla být přivolávačka. Je doplněno rychlostníkem "30". Dnešní světelná předvěst se staví na "volno".31.01.12 - 8:57
TU 47Jožko: škoda toho vozu opravdu je, hodil by se i na zpětnou motorizaci :-). A ještě větší škoda je těch dvou "saských" vozů, hodily by se do "historických" souprav, místo těch skoro vždy přidávaných Balm/ú.31.01.12 - 7:40