..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 47.006(gp): rozhodně nejsem fanoušek komorežimu, ale faktem je, že zrovna ty TU měly hvězdy už z výroby http://www.prototypy.cz/zobrobr.php?filename=705montaz1.jpg19.09.18 - 20:49
914.030-2To není žádný cirkus, to jsou barvy Pardubického kraje :-)

Mají ještě jednu vychytanejsi - napůl takto a napůl do zelena - protože jezdi i na Vysočinu...
16.09.18 - 15:27
810.623-9Miro Just: A ten ropovod jel jen u příležitosti výročí, nebo to bylo běžné řazení? Děkuji.11.09.18 - 8:57
851.017-4stoupa: Stredoslovenské intercity aneb devadesátková představa o luxusu v místní dopravě; původně vznikla souprava hydra+2Bmx v tomto nátěru a s čalouněnýma sedačkama pro zrychlené vlaky BB-ZV. Nátěr se pak dostal na několik dalších (5-10?) slovenských hyder, na další vleky už nejspíš ne.04.09.18 - 10:06
193.844-8Zařazení v šuplíku Polsko má nějaký význam? Pokud vím, "dle čísla" je loko "německá". Děkuji.30.08.18 - 10:53
664-111Ano, autovlak Bohinjskym tunelem.25.08.18 - 13:40
411.901-2 + 411.903-8Miro Just: pěkné. Vůbec to tam neznám, tak netuším, jak moc "z kopce" to tam je - jak rychle vlak jede a má jízda výběhem z kopce vliv na dosaženou rychlost? Děkuji.18.08.18 - 17:44
475.179Tady se poněkud míjejí terminologie "velké dráhy" a tramvajova. Uspořádání jako na snímku, tedy dva prestavniky a tři srdcovky, se na tramvajove síti používá běžně, ale neříká se mu trojcestna výhybka.31.07.18 - 12:36
475.179Stoupa: když se ta citove neutrální zastavbova delka preformuluje jako "nižší náklady na výkup pozemků" nebo "větší uzitna delka kolejí na omezeném pozemku", dává to smysl. Taky bych za tím nic jiného nehledal.30.07.18 - 22:58
2M62.961JOKR: s topením je to tak, že na SZD bylo zavedeno individuální vytápění vozu pomocí kotlů na koks. První motorové lokomotivy s elektrickým topným generátorem byly až TEP70, které na západní Ukrajině ani nejsou, takže se používají "nákladní" loko a nezávislé vytápění.30.07.18 - 15:10