..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 6 ... 140      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
193.844-8Zařazení v šuplíku Polsko má nějaký význam? Pokud vím, "dle čísla" je loko "německá". Děkuji.30.08.18 - 10:53
664-111Ano, autovlak Bohinjskym tunelem.25.08.18 - 13:40
411.901-2 + 411.903-8Miro Just: pěkné. Vůbec to tam neznám, tak netuším, jak moc "z kopce" to tam je - jak rychle vlak jede a má jízda výběhem z kopce vliv na dosaženou rychlost? Děkuji.18.08.18 - 17:44
475.179Tady se poněkud míjejí terminologie "velké dráhy" a tramvajova. Uspořádání jako na snímku, tedy dva prestavniky a tři srdcovky, se na tramvajove síti používá běžně, ale neříká se mu trojcestna výhybka.31.07.18 - 12:36
475.179Stoupa: když se ta citove neutrální zastavbova delka preformuluje jako "nižší náklady na výkup pozemků" nebo "větší uzitna delka kolejí na omezeném pozemku", dává to smysl. Taky bych za tím nic jiného nehledal.30.07.18 - 22:58
2M62.961JOKR: s topením je to tak, že na SZD bylo zavedeno individuální vytápění vozu pomocí kotlů na koks. První motorové lokomotivy s elektrickým topným generátorem byly až TEP70, které na západní Ukrajině ani nejsou, takže se používají "nákladní" loko a nezávislé vytápění.30.07.18 - 15:10
CRRX 15462 + CRRX C20pítrs: aha. Mě to furt nešlo do hlavy - zdálo se mi, že místo focení je od mostu daleko a přitom ten vlak je "takřka" z nadhledu. Neuvědomil jsem si, že je ten most tak vysoký. Krásné místo. Projeli jste se i vlakem?18.07.18 - 14:57
Tábor smrtiMartin Grill: obávám se, že to by nepomohlo. Jsme v době, kdy někteří z nás jsou schopni sebezjevnější lež nebo blábol donekonečna obhajovat s poukazem na to je můj názor, nebo já mám jiné zdroje.13.06.18 - 9:52
131.005-1 + 131.006-9Martin Chýle: s docela velkou jistotou si myslím, že vlak je výchozí z vlečky elektrárny Vojany, kde lze přečerpávat kapaliny z široko do normálněrozchodných vozů. Ty pak míří do žst. Vojany.04.06.18 - 9:38
754.063-6Lapil: forma rotuje, což tlačí beton na stěny formy, ale odstředivou silou dochází i k částečné segregaci betonu - u stěn formy je více cementu a kameniva a méně vody, směrem ke středu budoucího sloupu vody přibývá - po jiste době se rotace formy zastaví a forma se nakloní - řidší podíl ze středu vytece a vytvoří dutinu, zatímco castecne odvodněny beton u stěn už vydrží.03.06.18 - 21:35