..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 131      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
749.252-3Pěkné, už jsme na tuhle hezkou mašinku úplně zapomněl. To byl záskok za 750.7 na švejkovi? Děkuji.12.09.17 - 9:40
193.214-4DC: střídavý je zatím jen Púchov, takže AC/DC mašiny musí být u vlaků jedoucích přes Horní Lideč; přes Jablunkov stačí DC, takže na Bohemii gorilla být nemusí, ale asi to vychází příhodně oběhově?? Teď nemám oběhy u sebe..07.09.17 - 23:34
ES499.0oo1 + 751.201-5Proč tedy nestačila C4?

Kvůli vagonům - ty jsou zhusta těžší, než mašina :-)

Edit: teď vidím tvůj edit ;-)
07.09.17 - 15:23
ES499.0oo1 + 751.201-5gorila s 22 tunami na nápravu vůbec přechodnost

Celá trať Zvolen-Margecany je D4, bývala tam silná nákladní doprava.
07.09.17 - 14:28
193.214-4JOKR: na fotce je vlak Košice-Bratislava. Ale ano, dnes jezdí vectrony i na čistě stejnosměrných ramenech.07.09.17 - 12:29
753.773-1Smutné ako rýchlo miznú naše lesy...

Vaše ani naše lesy "nemiznú", ale naopak přibývají.

Export nezpracovaného dřeva není něčím, čím by se naše země měly chlubit, ale není to "vynález" naší doby, ani časů kalamit (kdy by se to dalo pochopit), ale je to skutečnost trvající už minimálně 50 let.
06.09.17 - 21:07
730.625-1Nevěděl jsem, co je na obrázku, tak kdyby to někoho zajímalo http://www.tratovestroje.net/cs/stroj/dgs-62-n-2/04.09.17 - 14:37
742.105-0 + pk. 743.009To jsou vozy z Belcic? Děkuji02.09.17 - 11:53
783.001-1Není.14.08.17 - 21:11
783.001-1Zirecek: tohoto stroje se kulate rychlostniky netýkají - jeho podvozky působí na kolejnice menšími příčnými silami, než podvozky sergeju, 18x atd.14.08.17 - 18:52