..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 132      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.021-3A výjimečně krátký vlak, v poslední době bývá katr k vidění i se třemi kočáry.

Normální osobákové řazení. Tři kočáry jsou záležitost rychlíků v exponovaných dnech a časech.
10.11.17 - 12:35
263.005-1Ešus: Já twindexxy vůbec neznám - bylo by možno šířeji srovnat tyto s "ešusoidnima" vozidlama české produkce?06.11.17 - 23:39
SM42-2135Pěkné - docela unikátní mašinka; rekonstrukcí na bázi SM 42 je vice, ale tenhle model existuje pouze v šesti kusech http://www.mainlinediesels.net/index.php?nav=1001175&lang=en02.11.17 - 20:44
ČME3-2069Jasně, posun. Dle fotek - v Rusku jsem nebyl - se dá čmelda vidět i s osobním vlakem na trati, ale s kratším - "příměstským" nebo s kusem "utrhlého" rychlíku - přímými vozy někam "na lokáku".30.10.17 - 14:30
140.079-5JOKR: pohledem do sledovačky výkonů RJ http://sledovani.55p.cz/regiojet_2017/index.php?disp=10-2017 zjistíš, že v říjnu byl tento stroj nasazen v deseti dnech - "ambiciózní dopravce" má nedostatek provozních strojů. V aktuálním ŽM je zmínka, že RJ opustila část technických pracovníků a mělo to dopad na provozuschopnost vlastních lokomotiv.27.10.17 - 14:33
754.029-7 + 754.058-6Úsek je Blížejov-Milavče. Podle toho úžasného traktoru ;-)16.10.17 - 11:04
362.124-0(gp): já jsem už taky dozvěděl - ne od A.N. - že řidičáky na vlacích Kolín-Ústí západ jsou zbytečné. Prostě se s tím párkát za den objede, obraty nejsou ostré, tak co. Když už tedy ne ostré obraty, co třeba obsazení zhlaví dotyčných stanic, více práce posunovače a výpravčí? Když už fíra z - pro nás, neznalé modré magie - krutě tajuplného důvodu, má nástup do práce v depu, proč by si místo objíždění prostě nemohl chvíli odpočinout?16.10.17 - 9:11
810.668-4Středočeský kraj si za diskutovane dotace "objednal" 471 pro trať do Benešova (světe div se, zajíždějí i do Prahy) a 814 pro depo Kolín.
Decinske sharky, snad se nepletu, nejsou dotační, ale kupovaly je ČD "za svoje" s vyhlídkou na společný okružní provoz s desiry DB po obou tratích do Rumburku. Z toho pak sešlo pro potíže se schválením pes na DB Netz.
Havlíčkův Brod žádné žraloky nemá, Vysočina si koupila pavouky. A nemyslím si (teď se nemůžu podivat do obehu), že by tyto jezdily na pardubickou trať.
To, že sharky od Pardubic končí v Hlinsku, není kvůli zlému Bruselu (který nám plati kdejakou blbost, ale to je v pořádku), ale kvůli nedohode pardubického kraje a Vysočiny. Kdyby se dohodly, mohly spolecne koupit vozový park pro celou trať 238. Ovšem obávám se, že i tak by nejezdily všechny vlaky durch v cele trati, protože při jejím trasování a pomalosti by to stejne nebylo ucelne.
09.10.17 - 16:55
150.514-8Rabín: Já z toho obavu nemám ;-) Je jim 50+, svou práci odvedly, jejich parametry nejsou dnes nijak oslnive, v provozu nechybí. Prostě normální běh času.09.10.17 - 11:41
150.514-8Rabín: spíš autogen. Polští dopravci se už těch našich dřevěnek zbavují, tím jak si postupně pořizují/najímají moderní stroje (Traxx, Vectron, domácí výrobci). Navíc vždy měli větší zájem o šestikola, čtyřkol našich řad 121 a 14O už v Polsku moc v provozu není.09.10.17 - 9:52