..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 137 138 139 140 141 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
560.010-1Martin Hochman: v jakési literatuře (ŽM atlas vozidel?) se píše, že panťáky v dávnověku vozily rychlík "Partyzán" Brno-Bratislava. Ovšem už se tam nepíše, kdy a jak dlouho to trvalo. Ovšem určitě není časový průnik mezi tímto a fialovým obdobím 007/008.26.04.11 - 8:24
742.701-6Andrew33: 741.701 takový unikát není, ještě existují 702-705 u Viamontu (velmi fotogenické).

MG: majáček - ano, DO.
19.04.11 - 15:57
130.052-4Chary: samozřejmě je to myšleno vážně. Mě taky při prohlíženení fotek napadá spousta dotazů, ale tak na 90 % z nich najdu přesnou odpověď za pár sekund pomocí googlu. Tím ušetřím jednak svůj čas, jednak nervy lidí, co by ten můj zbytečný dotaz četli. Na těch zbývajícíh 10 % "odbornějších" nebo z principu nevygooglitelných dotazů se zeptám veřejně a někdo odpoví.19.04.11 - 15:16
130.052-4A nebylo by lepší dotazy tohoto typu ignorovat? Vždyť stačí napsat SD do googlu a odpověď je na světě za pás milisekund na prvním řádku, dtto SD-KD. A odpadá jakékoliv tapetování, včetně tohoto příspěvku 8-)19.04.11 - 8:49
750.703-1Barči už jen na zasloužený odpočinek. Ono už i rvaní desítek MKč do těchto brejlovců je v dněšní době, při struktuře vozby a perspektivách ČD, dosti sporné.12.04.11 - 15:02
754.051-1751.219 je v cargonajbrtu.24.03.11 - 9:23
754.051-1749 v najbrtu není a už ani nebude. Ledaže by cargo znajbrtilo ty své 749 svým najbrtem - dle mého povedeným, na rozdíl od ČD.24.03.11 - 8:53
VL80?-252Upřesnění: původní IS a FD jsou rozdílné lokomotivy (4 a 5 hnaných náprav, mimo jiné), po pádu kultu osobnosti se IS přeznačily na FDP.23.03.11 - 14:56
VL80?-252Když už tady řešíte ty normy, tak bych poznamenal, že normový rozchod je 1520 mm, nikoliv 1524, jak to bylo dříve :o)23.03.11 - 9:18
VL80?-252Symboly - kromě hvězd i sochy, názvy ulic apod, se drží i 20 let po rozpadu CCCP. Jinak fotka velmi pěkná.22.03.11 - 14:48