..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 132 133 134 135 136 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Ge 4/4 III 651 RhBpacey: jj, Alpy jsou super, ale ještě lepší by bylo, kdybychom měli taky mentalitu Švýcarů :o)

Fotka samozřejmě 5*
27.07.11 - 17:02
690.502+002Sggmrss: ano. Toto zjištění trvalo 5 sekund práce s googlem.

Fotka dokonalá.
27.07.11 - 10:10
OBB 1141.006-5 + OBB 1044.064-2milos: Ten vlak jede směr ČSD, takže rakouské loko odstupují; nevím, jaký by mělo smysl, aby dejme tomu záloha v podobě 1141 odstavovala vlakový stroj 1044, který tam právě přijel. Zkrátka tomu nerozumím :o)26.07.11 - 10:34
OBB 1141.006-5 + OBB 1044.064-2Mě zaujaly ty zvednuté sousední sběrače. To v Rakousku nevadí, nebo fotka zachycuje jen nějaký "manipulační mezistav" a vlak jel v jiné sestavě?

5*
25.07.11 - 21:51
363ceskolipak: to je pravda, ten historicky první vypadal stejně, až na to počasí :o) Na čele logo EC, měly ho 363.164 a 165.25.07.11 - 17:04
363ceskolipak: ten vyjel "už" v roce 1991.25.07.11 - 16:37
751.175-1 + 751.201-5mRKEF: tenhle nátěr dostala v roce 2003, kdy byla dočasně u MDC.25.07.11 - 15:05
750.707-2Jeden plzeňský šotouš tak nazval tu lávku na čele, protože prý mu stíní číslo loko na fotce. Kromě toho tvrdil, že ten najbrt-tvar na boku brejlovce má tvar jako ženské přirození (asi ho nikdy neviděl). A protože s tím na k-reportu prudil dost dlouho, tak se to ujalo. Já bych byl ale za nepoužívání této přezdívky..

Edit: zase druhý..
19.07.11 - 16:49
703.637-9Jiří Pekárek: na vlečce to není, i když je to vlečkový stroj. Jinak fotka velmi pěkná.19.07.11 - 10:37
T 466.0zl-driver: k té změněné době bych ještě dodal, že osobních vlaků tam jezdilo tou dobou cca 10 párů (spíš míň než víc). Nákladů samozřejmě víc než dnes.18.07.11 - 15:27