..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 128 129 130 131 132 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.240-4Callisto: existuje Bpjo 930, před 10 lety (to to letí) byla opravena do "historické" podoby. Železniční nostalgii moc nesleduju, tak nevím, jestli je aktuálně provozní; taky mám dojem, že jako muzejní toho moc nenajezdila, ale to může být jen můj falešný dojem. Tak jsem měl tyhle vlaky moc rád.16.09.11 - 13:59
776.015-0Když se to nakouslo; 031 byla dodána v listopadu 1991.

T 679.015 byla tehdy opravdu fenomén. Obvykle mě rčení "mašinky XY je škoda, proč jí nedali do muzea" irituje, ale o této fešandě si to taky myslím.
16.09.11 - 13:04
750.240-4G-BOAC: já to taky nikdy neslyšel, proto jsem se ptal :o) A stále mi to pobíhání s lehátky v patráku připadá poněkud nereálné.16.09.11 - 12:19
750.240-4Nechic: Armádní pozadí? Můžeš to nějak přiblížit?16.09.11 - 9:57
753.755-8 + 753.752-5Flexaretista, neonxc: zrovna trať Beroun - Rakovník je jedna z těch motorových, kde se "dlouhé dálkové" náklady udržely bez přerušení dodnes, samozřejmě v menším rozsahu, než kdysi. Někdy kolem roku 2000-2002 skončila relace Pn Beroun - Louny - Most, od té doby tu jezdí hlavně zátěž (zbytek světa) - Beroun - Rakovník. Viz rozsáhlý článek v čísle 4 zde http://www.lokomotivy.net/index.php?str=mag15.09.11 - 10:48
556.0Zákaznící byli rádi, že nějaké auto sehnali. Dneska je ráda automobilka, že prodává - takže se musí starat.14.09.11 - 15:12
753.755-8 + 753.752-5Astartoth: dříve textilka Stein, za války letecká vžroba, po válce Permon (sbíječky a spol.), dnes asi nic - Permon má modernější závod na kopci.

Fotka 5*
14.09.11 - 13:21
470.002-7Most přes Berounku se natíral v roce 1995, škoda, že není čitelné číslo toho peršana, to by mohlo taky pomoci. K už zmíněným výkonům pater na berounské trati připomenu ještě dnes už těžko opakovatelný rekreační vlak 7777/777x (x=6?) Praha-Rakovník (sobota ráno/neděle večer) se zamračenou.

Taky jsem s nima rád jezdil :o)
13.09.11 - 21:13
13.2158Fotka perfektní 5*

RiPas: Tak třeba mezi univerzitou v Trondheimu a vybranými pracovními skupinami na pražské VŠCHT a bratislavské SVŠT a SAV (i polskými kolegy) fungovala čilá spolupráce od 60. let dodnes, včetně cestování na spřátelená pracoviště.
11.09.11 - 17:55
754.017-2Tak tak, ta nehoda byla 28.6. toho roku.09.09.11 - 20:16