Komentáře uživatele "Keprt":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
750.240-4 | Callisto: existuje Bpjo 930, před 10 lety (to to letí) byla opravena do "historické" podoby. Železniční nostalgii moc nesleduju, tak nevím, jestli je aktuálně provozní; taky mám dojem, že jako muzejní toho moc nenajezdila, ale to může být jen můj falešný dojem. Tak jsem měl tyhle vlaky moc rád. | 16.09.11 - 13:59 |
776.015-0 | Když se to nakouslo; 031 byla dodána v listopadu 1991. T 679.015 byla tehdy opravdu fenomén. Obvykle mě rčení "mašinky XY je škoda, proč jí nedali do muzea" irituje, ale o této fešandě si to taky myslím. | 16.09.11 - 13:04 |
750.240-4 | G-BOAC: já to taky nikdy neslyšel, proto jsem se ptal :o) A stále mi to pobíhání s lehátky v patráku připadá poněkud nereálné. | 16.09.11 - 12:19 |
750.240-4 | Nechic: Armádní pozadí? Můžeš to nějak přiblížit? | 16.09.11 - 9:57 |
753.755-8 + 753.752-5 | Flexaretista, neonxc: zrovna trať Beroun - Rakovník je jedna z těch motorových, kde se "dlouhé dálkové" náklady udržely bez přerušení dodnes, samozřejmě v menším rozsahu, než kdysi. Někdy kolem roku 2000-2002 skončila relace Pn Beroun - Louny - Most, od té doby tu jezdí hlavně zátěž (zbytek světa) - Beroun - Rakovník. Viz rozsáhlý článek v čísle 4 zde http://www.lokomotivy.net/index.php?str=mag | 15.09.11 - 10:48 |
556.0 | Zákaznící byli rádi, že nějaké auto sehnali. Dneska je ráda automobilka, že prodává - takže se musí starat. | 14.09.11 - 15:12 |
753.755-8 + 753.752-5 | Astartoth: dříve textilka Stein, za války letecká vžroba, po válce Permon (sbíječky a spol.), dnes asi nic - Permon má modernější závod na kopci. Fotka 5* | 14.09.11 - 13:21 |
470.002-7 | Most přes Berounku se natíral v roce 1995, škoda, že není čitelné číslo toho peršana, to by mohlo taky pomoci. K už zmíněným výkonům pater na berounské trati připomenu ještě dnes už těžko opakovatelný rekreační vlak 7777/777x (x=6?) Praha-Rakovník (sobota ráno/neděle večer) se zamračenou. Taky jsem s nima rád jezdil :o) | 13.09.11 - 21:13 |
13.2158 | Fotka perfektní 5* RiPas: Tak třeba mezi univerzitou v Trondheimu a vybranými pracovními skupinami na pražské VŠCHT a bratislavské SVŠT a SAV (i polskými kolegy) fungovala čilá spolupráce od 60. let dodnes, včetně cestování na spřátelená pracoviště. | 11.09.11 - 17:55 |
754.017-2 | Tak tak, ta nehoda byla 28.6. toho roku. | 09.09.11 - 20:16 |