..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 128 129 130 131 132 ... 135      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.034-6 + 854.001-5Důvodem je "umístění automatu na jízdenky"??? Prosím vysvětlit. Já si vždycky myslel, že je to kvůli poloze hnané nápravy.14.06.11 - 12:23
141.051-3Woiciech Xaver: na jaře 2003, kdy byla zrušena 051, byly zrušeny i 10, 17, 19 a 20. Kromě 017 to byly relativně čerstvě odstavené stroje, které by se jistě daly provozovat i dál, to množná kolega myslel tou předčasností.13.06.11 - 8:33
141.051-3Pěkná mašinka, hlavně ta stínítka se mi vždy líbila :o)

jouda bouda: když chceš něco fírovi podat, pro posunovače a tak.
10.06.11 - 12:32
749.264-8Bmto mají větší talíře nárazníků. Nicméně celá záležitost "klasik" na pacifiku spadá spíš pod § 1 (nikdy se to tak nedělalo), protože při mimořádnostech sem tam nějaký rychlík po pacifiku projel a žádné zaklesnutí nárazníků se nestalo. Nejsem odborník na brzdy železničních vozů, ale něco mi říká, že problém bude spíš tady než v nárazníkách. Klasiky se v ostrých obloucích přibržďují, Bmto ne (dáno konstrukcí mechanické části brzdy). Pokud kecám, nechť mě někdo opraví :o)07.06.11 - 8:37
754.079-2Jj, cargo je taky Najbrt. Taky se mi líbí více, něž osobní.06.06.11 - 10:13
741.704-1 + 741.703-3Velmi pěkné. Dneska podobná souprava (ovšem s 2x741.7 v čele) frčela ráno z Prahy směrem na Kralupy někam k nakládce. Odkud ze severu se ten štěrk vozí? Tlustec? Císařský?31.05.11 - 14:04
556.0506Šepli: "prvorepubliková" fotka parní mašiny a příhradového stožáru je určitě "historicky věrná". Už v roce 1926 byla postavena první "velká" a "moderní" elektrárna v ČSR - Ervěnice - společně s linkou VN do Prahy; ta byla na příhradových stožárech, viz http://www.zanikleobce.cz/index.php?detail=32822

Jiná věc je, že samozřejmě tehdy nebyla ta hustota VN vedení v krajině zdaleka taková, jak dnes. Ta dnešní přenosová soustava je záležitost zejména poválečná.
23.05.11 - 16:22
E 499.1007RC_czech: jezdívala tam na topírenském posunu E 225.001, která využívala tu trolej. Ovšem v tom roce 1986 už asi ani ta ne.16.05.11 - 22:34
380.007-5JTB, mikael.5: když si znovu přečtete můj příspěvek, zjistíte, že nikde neříkám, že se vám to musí líbit :o) Já osobně mám rád jak moderní stroje včetně 380, tak brejlovce, každý má něco do sebe. Klimatizaci v autě jsem do minulého týdne neměl, teď už jo, ale ještě jsem jí nezapnul. Přesně jak píšeš (JTB), zapnu jí, až bude letní vedro. V tom nejsme vůbec ve sporu. Já jsem jen vyjádřil své přesvědčení, že my šotouši s našimi prioritami a postoji nejsme reprezentativní vzorek evropské společnosti roku 2011.12.05.11 - 13:06
380.007-5Ale tahle lokomotiva, stejně jako Taurus, pendolino, Desiro a další, současnému vkusu vyhovují a cestující veřejnosti se líbí. To jen určitá část šotoušstva má dojem, že vrcholem designu brejlovec a vše, co přišlo po něm, už je hnus. Ale to není názor ve společnosti převažující. To je jako s tou klimatizací - velká část šotoušů jí nemá ráda, protože se nemůže vyklánět z okínka. Je jim ale hloupé to říkat, tak to svádějí na nějaké zástupné důvody, zatímco 90% veřejnosti jezdí/chce jezdit v klimatizovaném autě/tramvaji.12.05.11 - 12:43