..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 127 128 129 130 131      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.111-7Spousta Slováků umí velmi dobře maďarsky a naopak, v tom bych problém neviděl. Jistě máš pravdu, že je pravděpodobnější, že se střídali na hranici, ale osobně mám někde v podvědomí zasuto (a Rabín zřejmě taky), že možná to tak nebylo. Je to už přes 10 let, zkusím prohledat doma dobový šototisk.22.02.11 - 13:42
750.111-7Ty brejlovce jezdily až do Hatvanu, naopak do Zvolenu jezdily M41 a předtím i sergeje s s maďarskou soupravou s vytápěcím vozem. Jak to bylo personálně, bohužel netuším, taky by mě to zajímalo.22.02.11 - 12:58
M 61.001Protože dolary.

Jen poznámka k panu Švestkovi a výčtu zemí s Nohabkama. SJ nikoliv, ve Švédsku jezdily jen secondhandy u soukromníků. Naopak 4 nové stroje koupily i CFL.
09.02.11 - 13:04
162.036-8Vždyť 162 už nějakou dobu nemizí, reko 362 se (konečně) dělají úpravou, nikoliv výměnou, podvozku. Poslední zpomalená 162 byla 057 v roce 2008.03.02.11 - 10:59
749.244-0Jen poznámka: řada 853 v Chomutově nikdy nebyla, pouze je chomutovští fírové obsazovali personálně. V tomto grafikonu tato řada měla na této trati jen pátečně-nedělní rychlík Praha-Cheb a zpět. Mohla by to být daleko pravděpodobněji náhrada za chomutovskou 843, ty náhradní soupravy ale mívaly obvykle jen tři vozy (BDs + 2 Bh). Osobně si myslím, že to nejspíš byl turnusový výkon řady 749 na osobáku.22.12.10 - 10:31
354.195Pěkné. Co to stojí na té koleji vpravo? Sněhový pluh, nebo je to nějaký optický klam? Děkuji.08.12.10 - 14:53
371.015-9Odkud je to focené? Jsem řežák, ale nějak mě nenapadá, jak tohle docílit, snad z letadla?06.12.10 - 10:51
721.802-7Širokorozchodné krabičky už nejsou, z 801 je nějaká 812 a 802 je přeznačená na normálněrozchodnou 674 (tedy slovenskou 674, česká 674 s tím nemá nic společného, aby to někoho nezmátlo). A situaci na posunu ZSSK částěčně řeší - přerozchodováním 773. A traťová služba - odporovka na tomhle typu výkonu není taková hrůza. Tím neříkám, že nic lepšího by tam jezdit nemohlo..

Jinak ta fotka se mi líbí velmi - ukazuje něco, co se v našich šotogaleriích jen tak nevidí a já osobně to na vlastní oči taky ještě neviděl.
18.11.10 - 10:32
753.049-6Tahle obluda s číslem 049 je ve skutečnosti 260.07.11.10 - 18:31
735.256-0Ad Joska Holibajda: velmi stručná amatérská odpověď: je to kvůli ovlivňování zab zař elektrickým proudem, který při topení teče mezi loko a vagony kolejnicí (topný kabel je jeden vodič, kolejnice druhý). Detailněji to vysvětlit neumím. Když se na ČSD začínalo experimentovat s elektrickým vytápěním u "dieslových" vlaků (loko T 476.0501, kyklopové), tak se jezdilo jen na elektrifikovaných tratích, kde tyto problémy logicky nebyly. Teprve poté se postupně možnost elektrického topení rozvíjela i na neelektrifikované trati.02.11.10 - 13:52