..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 127 128 129 130 131 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
477.047Busman: co si pamatuju z dětství, tak takovéhle šaty byly standradním oblečením dam tohoto věku té doby. Na doma a drobnější pochůzky pak šatová zástěra jako univerzální prvek šatníku :o)23.09.11 - 16:41
749.019-6Drahoš Švestka: leštěnka už není, ale pořád frčí v českých Budějovicích.22.09.11 - 20:53
T 435.003Pavel Hromek: 721 v provozu na Kubě už ne.22.09.11 - 9:00
820.057-8057 šla z Kladna do tanvaldu, kde je dodnes (ovšem pronajatá Železniční společnosti Tanvald). 114 je snad v Lužné.22.09.11 - 8:56
HGe 4/4 I MGBkhunas: na 2D fotce terén vypadá rovně, ale ve 3D realitě tam radši položili ozubnici, takže to asi tak "rovné" nebude. Ostatně název jedné ze stanic úseku Oberalppasshöhe taky o něčem vypovídá.21.09.11 - 14:01
749.181-4Woky: zamračené stále jezdí, turnus je na 4 stroje, v Praze jsou 4 brejlovce, takže zamráči stále mají dost prostoru. Viz k-report, tam se objevuje pravidelně přehled co na čem jezdí.

Mě se ta fotka líbí maximálně.
20.09.11 - 14:13
718.501-0Já se taky těším na nějakou konspirační teorii, proč hybridní vozidla (ne nutně z ĆKD) neovládla světové ranžíry, sem s ní.

Co se týká výroby řady 718 v ČKD, můžu jen přeppapouškovat, co se píše v MišMaš atlasu: v ČSSR nebyla dostatečná kapacita pro výrobu akumulátorů, musely by se dovážet ze Západu (nešlo o jejich kvalitu, "jen" o kvantitu).

ČKD tou dobou mělo za cíl hlavně pokračovat v ČME3 a rozjet ČME5, neexportní dodávky byly vedlejší, ve sledovaném období T 457.0/730 a T 419. Wegaczova poznámka o Škodě je časově dost mimo.

V dnešní době vidím problém v tom, že výroba lokomotiv určených čistě pro posun je minimální (a s DE přenosem ještě měnší), požaduje se, aby mašina byla schopná i traťové služby (viz i produkce CZ loko) - tam by hybridní pohon s dosti slabým dieslem, jaký měla 718, nestačil. Druhou "hybridní" cestu, jakou ukazuje dnešní automobilový průmysl, je stavba auta s plnohodnotným motorovým pohonem, kterému akumulátor pomůže při rozjezdu, při městském poskakování, ale na dálnici (= v traťové službě) se jen veze. U aut se to prodává, protože je to zelené, u traťových lokomotiv by takováto komplikovanější konstrukce asi taky neměla ekonomický smysl a to "zelené" hledisko tam nemá smysl.
20.09.11 - 9:06
754.021-4Karamola: "skoro všude mechanická návěstidla" už neplatí, ubývá jich i tady, viz http://www.spz.logout.cz/zabezpec/mech/mech.html

Fotka 5*, ač ne moc stará, tak už historická.
19.09.11 - 16:16
210.030-3Nickon: to je nějaký pokus o rozproudění debaty, ne? Já na tomto "řešení příměstské dopravy" naopak nevidím nic pozitivního (kromě toho, že na fotce to vypadá pěkně). Kromě zmíněné absence řidičáku a vlastností Bymee bych přidal ještě vysokou měrnou hmotnost na sedadlo. Co se týká dynamiky jízdy, třeba přiblíží nějaký fíra nebo teoretik, já mám dojem, že žehlička se sice odpíchne, ale přiblážení se k traťové rychlosti je o poznání slabší.19.09.11 - 9:18
718.501-0Honza: však to píše MG, kombinaci diselelektrického agregátu a akumulátorů. Základem byl diesel (pro trakci 150 kW dle ŽM atlasu lokomotiv), ke kterému se přidávala v případě potřeby energie z akumulátorů. Ty se dobíjely z dieselgenerátoru, když mašina stála, a taky při brzdění. Ve své době světově unikátní a hlavně funkční vozidlo.

Fotka 5*
18.09.11 - 20:07