..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 ... 126 127 128 129 130 ... 143      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
162.115-0Vítek_V: a jaké "poměrně jeté a odcházející díly" by tam měli vyměnit? Ony jim ty mašiny na něco houfně chcípaj? Sorry, ale tohle jsou prázdné plky. Nevím, jaký byl tebou rozjetý největší byznys, ale docela chápu, že jančurovci začali nějak jezdit a podle toho, jak to půjde, se budou dál rozvíjet a investovat, nebo utlumovat. Jaký má mašina kompresor, je zákazníkům putna. Jak to vypadá ve vozech, už ne, a že jsou ty vlaky pěkné, je marketingově výborná zbraň.07.10.11 - 14:07
162.115-0Vítek_V: a jaká rozumná zlepšení bys navrhoval?07.10.11 - 13:43
755.002-3 + 755.001-5Mě osobně by tedy ve focení vlaku ze štaflí bránil hlavně vlastní stud. Fotka je pěkná i takhle.07.10.11 - 13:15
749.256-4Bakiy: s tím jedinej brejlovec v cele osobniho vlaku se tu objevil v lete 2001 bych byl opatrný, vzpomeňme na léta 70. a 80. a T 478.3 tehdy bydlící v Budějovicích. Jestli na Kájov jezdily pravidelně s osobáky, si nepamatuju, byl jsem malé dítě, ale nasazení v nákladce na této trati poznamenalo jednoho brejlovce přímo fatálně. Najde se tu nějaký pamětník, který by objasnil, zda tam brejlovci byly v turnusu v osobní dopravě?

Fotka za mě 5*
07.10.11 - 9:21
350.004-8Kromě těch zmíněných napojení okolních tratí je levostranost provozu zohledněna i při napojení ranžírů kolem "ferdinandky", to by byla další komplikace při případném přechodu na pravostranný provoz.03.10.11 - 7:48
851.022-4 + 851.037-2Astartoth: a kdo by si je koupil?? Použít místo krátkých klasik je mohli, ale neřekl bych, že jejich vyřazení bylo, v porovnání s případným vyřazením nahrazených brejlovců, nějak fatálně špatným krokem. Prostě hydra je Skylla a brejlovec se dvěma vozama Charybda :o)27.09.11 - 12:35
851.022-4 + 851.037-2Proč se jich slováci tenkrát zbavili?

Protože zaříznutím řady lokálek je přestali potřebovat, nahradily je deriváty 810.
27.09.11 - 8:39
DR 771.067-6Ad Rabín: JŘ 92/93 bohužel nemám k dispozici, ale v 93/94 je pár osobních vlaků Dresden-Ústí 6633/6634. 6635 se ten rok nevyskytuje, vlaky Děčín-Česká Lípa měly 660x a 661x. Takže bych si to vozítko s tímto číslem vlaku z Německa do Děčína uměl představit.

V Rumunsku Ferkeltaxen stále jezdí.
27.09.11 - 8:34
DR 771.067-6Rabín: já mám dojem, že Ferkeltaxi tam jezdilo turnusově.

Fotka opět potěšila 5*
26.09.11 - 14:51
V 132.490U nás tohle "hybridní" označení taky stále přežívá, nedávno jsem v nějakých materiálech viděl loko T 740. Podle UIC to sice není, ale žy by to bylo nebezpečné nebo škodlivé, se říct nedá..

Fotka výborná 5*

Vzpomínám, jak mě jako mladistvého šotouše pobouřil článek v časopise Železnice o provozu pračmeláka T 770.001 do Lužce; dnes už to vídím smířlivěji :o)
26.09.11 - 13:00