Komentáře uživatele "Keprt":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
714.004-9 | Ivan_B: díky, to už jsem zapomněl. Oběhy si taky schovávám, ale že bych si tím denně listoval se říct nedá a hlava to vše neudrží :o) Na 021 (ani 020) na tišnovce si taky nevzpomínám, ale při nějaké mimořádnosti se to asi mohlo stát.. | 12.10.11 - 13:56 |
230.094-5 | OT: když už jsme tu začali s tou korozí; rez na oceli rozhodně není jen Fe2O3, je to pestrá škála sloučenin - kromě Fe2O3 i hydroxidy, hydratované oxidy, soli atd :o) | 12.10.11 - 13:18 |
230.094-5 | Vlad: korodují všechny materiály, včetně laminátu a nátěrových hmot. Koroze kovů je jen podmnožina pojmu koroze. | 12.10.11 - 12:13 |
162.120-0 + 162.114-3 | Michal Tvrdý: už se tu psalo vícekrát, je to kvůli rychlejšímu zajetí mašin. | 12.10.11 - 9:37 |
714.004-9 | tominek: 714 byla původně zamýšlená jako univerzální vozidlo pro místní dráhy; měly vozit jak vytíženější osobáky, kde by motorák s vlekem nestačil - proto měly už "z výroby" zásuvky a napájení pro přívěsné vozy (jiné mašiny v té době to neměly - jen pár 735 a 742 jako rekonstrukci). Dál měly být (v sedle, v noci, když nevozí osobáky) používané na manipulační vlaky. Jak tak přemýšlím, tak tenhle model nasazení se asi nikde výrazněji nerozvinul, možná v oblasti dnešního KV kraje?? V praxi jezdily buď v osobní dopravě, nebo na posunu, často jezdily jako náhrady "velkých motoráků". | 12.10.11 - 7:51 |
M 262.1002 | laminát: viz reportáž a mnoho fotek zde: http://www.k-report.net/clanky/vikendove-toulky-s-naftou/ | 11.10.11 - 16:41 |
714.004-9 | Nickon: na tratích 120, 110 a 210 vozí zátěže větší (a rovinky to taky nejsou) a taky se rozjedou. Tím neříkám, že tyhle lenochody jsou dobře, naopak (trať z Prahy do Kladna to (spolu s dalšími "faktory") totálně zabíjí), jen konstatuju, že tohle může jezdit i do kopce :o) | 11.10.11 - 14:23 |
742.182-9 | jouda: kontejnery Innofreight, viz předposlední Železniční magazín. Na Slovensku se na řepu používají už několik let, u nás jsou známé z přeprav štěpky nebo energosádrovce. Fotka potěšila. | 11.10.11 - 11:39 |
151.001-5 | Jj, funguje. Fotka velmi pěkná, jen ta duhovka se mi líbila víc, než toto, ale s tím nic nenaděláme. | 11.10.11 - 7:12 |
162.115-0 | Vítek_V: plk je tvrzení, že provozovatel měl provést "výměnu poměrně "jetých" odcházejících dílů a součástí". Až napíšeš "provozovatel měl na těch mašinách vyměnit součástku X za Y, protože způsobuje problémy" (za X a Y dosaď konkrétní věci, které máš na mysli), pak tvoje věta dostane konkrétní obsah a přestane být plkem. Vyslechnout jiný názor mi problém nedělá, jen stále čekám na ten konkrétní názor, co že je v současné situaci špatně na tom, že "střeva mašin zůstala původní". Až se to dozvím, budu to možná akceptovat a možná i respektovat, pokud to bude přesvědčivé. Tohle je diskuze, nikoliv automatické akceptování čehokoliv, co se tu objeví. | 07.10.11 - 14:41 |