..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 140      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
383.110-4 + 1193.890Nickon: Petržalka je unikátní místo, kde se potkávají stroje mnoha dopravců, mnoha směrů a věkově 0-50 let (občas možná i víc?) a nelze jí brát jako reprezentanta celé slovenské železnice. Vectronizace na Slovensku spočívá zejména v 10 strojích ZSSK na trati BA-KE, 10 strojů brzo u ZSSK-Cargo (kam budou zejména jezdit???), vectronů na vlacích Regiojetu a pak různých "soukromnících" v nákladní dopravě.10.12.18 - 14:53
751.057-1Juniore, další zajímavá fotka, palec nahoru.

Předpokládám, že je to odklon. Mohl bys, prosím, okomentovat okolnosti? A případně jaký je na této trati, pro mě naprosto neznámé, běžný nákladní provoz? Děkuji.
02.12.18 - 15:16
754.068-5Lapil: nejsme ve sporu, SM kraj měl výsadní postavení ve smyslu prezentace jako "ocelového srdce republiky", v koncentraci protežovaných průmyslových oborů, v bytové výstavbě - horník v Ostravě dostal byt rychleji, než třeba učitel v Táboře. Když jsem se jako Husákovo dítě narodil, jel můj táta z Prahy do Ostravy pro automatickou pračku. Bohužel nevím, jestli to bylo proto, že v Ostravě je měli normálně na krámě, a nebo mu jí sehnal pod rukou nějaký ostravský příbuzný. Tím se dostávám k tomu, co jsem nakousl minulým příspěvkem - jestli z té privilegovanosti Ostravska měli něco i jeho obyvatelé - třeba lepší zásobování. Nevím. Horníci měli, proti zbytku populace, naprosto nadpozemské platy. Takže asi měli lepší auta, v kredenci víc křišťálu a manželky víc kožichů. Ostatní zaměstnanci na tom byli platově stejně, jako ve zbytku republiky.23.11.18 - 11:50
754.068-5Lapil: úpadek kdysi bohatého až privilegovaného kraje by ukazovala zchátralá, ale druhdy kvalitní a krásná, architektura. Ovšem toto nádraží bylo ošklivé už v době vzniku té "nové" budovy a ukázkou úpadku je spíš fakt, že něco takového bylo vůbec postaveno. Komunistický režim sice finančně a orálně privilegoval horníky, na Ostravsko je lákal, ale ve skutečnosti spíš zneužíval jejich práce. Řešil se růst težby uhlí a výroby oceli, ale naprosto minimální pozornost se věnovala životnímu prostředí, v němž ti horníci a další pracující žili. Kdyby tomu režimu fakt záleželo na blahu lidu, jak se s oblibou zaštiťoval, tak by se staral i o prostředí, v němž ti lidé žili (třeba toto nádraží). No jo, co bychom chtěli od systému, který je celý založen na lži a rozdmýchávání nenávisti.22.11.18 - 16:15
853.027-1Jojo, říkalo...16.11.18 - 21:03
E 499.0042Lapil: Regiojet měl mašinový podstav. Ta, co si viděl, byla určitě 140.079. Tady je sledovačka http://sledovani.55p.cz/regiojet_101_2018/?disp=11-201814.11.18 - 13:53
754.023-0Nickon: frajeřinka, nic víc. Ta 4023 byla snad už od dodání z výroby do Brna taková leštěnka, odlišující se od ostatních "běžných" brejlovců09.11.18 - 21:12
123.019-2Ty "dnešní standardy" bych nebral tak doslova - určitě se tím nemíní dnešní požadavky na motorové lokomotivy - to by opravdu s původním motorem nešlo. Píše se tam o novém laku, úpravě oken, tlumiči (výfuku) a dle obrázku má nové stanoviště (to asi bude ten dnešní standard). Asi je to víc změn, než prodělaly 123, ale zase mnohem menší zásah, než byly třeba u nás remotorizace brejlovců.08.11.18 - 13:57
123.019-2Nickon: jakou zádsadní modernizaci máš na mysli? Já tam vidím úpravu okýnek a stanoviště, jinak jsou ty loko původní.08.11.18 - 13:24
123.019-2Nickon: co takhle finské Dr14 https://de.wikipedia.org/wiki/VR-Baureihe_Vr12 ? Každopádně je to fakt zajímavé :-)08.11.18 - 11:59