..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Keprt":

  1 2 3 4 5 ... 130      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.029-7 + 754.058-6Úsek je Blížejov-Milavče. Podle toho úžasného traktoru ;-)16.10.17 - 11:04
362.124-0(gp): já jsem už taky dozvěděl - ne od A.N. - že řidičáky na vlacích Kolín-Ústí západ jsou zbytečné. Prostě se s tím párkát za den objede, obraty nejsou ostré, tak co. Když už tedy ne ostré obraty, co třeba obsazení zhlaví dotyčných stanic, více práce posunovače a výpravčí? Když už fíra z - pro nás, neznalé modré magie - krutě tajuplného důvodu, má nástup do práce v depu, proč by si místo objíždění prostě nemohl chvíli odpočinout?16.10.17 - 9:11
810.668-4Středočeský kraj si za diskutovane dotace "objednal" 471 pro trať do Benešova (světe div se, zajíždějí i do Prahy) a 814 pro depo Kolín.
Decinske sharky, snad se nepletu, nejsou dotační, ale kupovaly je ČD "za svoje" s vyhlídkou na společný okružní provoz s desiry DB po obou tratích do Rumburku. Z toho pak sešlo pro potíže se schválením pes na DB Netz.
Havlíčkův Brod žádné žraloky nemá, Vysočina si koupila pavouky. A nemyslím si (teď se nemůžu podivat do obehu), že by tyto jezdily na pardubickou trať.
To, že sharky od Pardubic končí v Hlinsku, není kvůli zlému Bruselu (který nám plati kdejakou blbost, ale to je v pořádku), ale kvůli nedohode pardubického kraje a Vysočiny. Kdyby se dohodly, mohly spolecne koupit vozový park pro celou trať 238. Ovšem obávám se, že i tak by nejezdily všechny vlaky durch v cele trati, protože při jejím trasování a pomalosti by to stejne nebylo ucelne.
09.10.17 - 16:55
150.514-8Rabín: Já z toho obavu nemám ;-) Je jim 50+, svou práci odvedly, jejich parametry nejsou dnes nijak oslnive, v provozu nechybí. Prostě normální běh času.09.10.17 - 11:41
150.514-8Rabín: spíš autogen. Polští dopravci se už těch našich dřevěnek zbavují, tím jak si postupně pořizují/najímají moderní stroje (Traxx, Vectron, domácí výrobci). Navíc vždy měli větší zájem o šestikola, čtyřkol našich řad 121 a 14O už v Polsku moc v provozu není.09.10.17 - 9:52
186.435-4Nikoliv...drzewo u gory

No, hned jsem chytřejší... Bylo by možno repliku zopakovat nějakým pochopitelným, i když asi méně zábavným, způsobem? Děkuji.
04.10.17 - 12:20
810.114-9 + 810.675-9petr.284: to předání proběhlo až v červnu 1996 v rámci výměny za karlovarské 820 - v Čerčanech necelý rok působilo 7 singrovek původem z KV, pak šly dál do Kralup. Smysl té čerčanské epizody řady 820 jsem nepochopil.26.09.17 - 16:03
SM42-349Dalibor Palko: OK, v době pořízení fotky byly dvě, te´d už je prý provozní jen jedna. Každopádně běžný provoz a rarita zároveň, za tím si stojím :-)26.09.17 - 8:43
SM42-349IM: je to vlak Hel-Chojnice, jezdící v letní sezoně v této sestavě - jedná se o poslední provozní (nemuzejní) jednotku svého druhu v Polsku. Takže je to běžný provoz a rarita zároveň :-)25.09.17 - 9:55
753.762-4 + 753.775-6Tak tak, VÚD je více (a jsou vývojově mladší, než SSSR - začaly se dělat v roce 1960); zobrazené SSSR jsou jedny z posledních - další jsou v Loukách nad Olší a?? Možná to je za ČR všechno.14.09.17 - 9:58